4 genomineerdenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:56 schreef Flow3r het volgende:
Zou mooi zijn als éen van de dames er toch op komt en Jordy niet en dat ze dan denken dat hij zijn gamechanger heeft ingezet en die dus het spel uit is
Ik vertrouw op een twist van Jane
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:56 schreef Flow3r het volgende:
Zou mooi zijn als éen van de dames er toch op komt en Jordy niet en dat ze dan denken dat hij zijn gamechanger heeft ingezet en die dus het spel uit is
Ik vertrouw op een twist van Jane
vind ik goed van Jordy! Niels wilde Jordy niet naast hem op de bank hebben en daarom moest Jordy zijn gamechanger inzetten.. Laat Jordy dat lekker zelf bepalen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:55 schreef Verity het volgende:
Nu zie je maar weer dat Jordy niet blindelings Niels volgt, maar ook gewoon doet wat hij wilt. Anders had hij de gamechanger ingezet.
Had hij al voor het nomineren gezegdquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:58 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Jordy kennende weet iedereen dezelfde avond nog dat hij de GC niet heeft ingezet
Dat kan en dat mag als je hoort hoe er over hem geroddeld wordt is het bij die andere ook persoonlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:45 schreef PunkieePie het volgende:
Jordy neemt dit allemaal veel te persoonlijk.
Eigenlijk wel sneu
Dat willen we juist zienquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:03 schreef Kissingbird het volgende:
Rare streamlock tijdens het eten.
of zou de boerenkool over de tafel vliegen nu![]()
Op 2 ookquote:
Jordy en Niels hebben elkaar over het algemeen altijd vrij los gelaten in wat ze doen. Dit is voor Jordy met de neus op de feiten gedrukt moment.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vind ik goed van Jordy! Niels wilde Jordy niet naast hem op de bank hebben en daarom moest Jordy zijn gamechanger inzetten.. Laat Jordy dat lekker zelf bepalen.
Dus heel goed als ie dat uiteindelijk niet gedaan heeft.
Maar dit gemeut is dan weer een beetje jammer
Kan wat mij betreft zo op de inboedellijst voor de verzekering. Is voor mij figuratie...quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze heeft al net zo'n vrolijke blik als Charice![]()
Zo’n gezicht de hele dag en dan die vreselijke stem daar ook nog bijquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:07 schreef Ebinas het volgende:
Kijkt ook heel vaak, heel vrolijk![]()
[ afbeelding ]
Ja dat hebbennwe gezien hoe ze dat dedenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:11 schreef Ireth het volgende:
Keanu, Jeff en jolien weten precies te vertellen hoe hun het zouden doen met koken en verdelen van de kruiden...
Kook dan ook eens een keer!!Stelletje fietsbellen!
Das ook wel mijn lijstjequote:Op woensdag 29 januari 2025 13:16 schreef basicsaint het volgende:
Top 3 irritatielijst:
Jeffrey
Keanu
Milena
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Milena veel stemmen heeft gekregen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:14 schreef Verity het volgende:
Als het gelijk spel is, dan is dat tussen Jordy en ??? Milena? Of toch Axel?
Het zou wel kunnen als Elsa, Wicky, Axel, Jane, Niels, Jordy en misschien David en Pootje ook nog.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Milena veel stemmen heeft gekregen.
Misschien heeft Matti haar genomineerd in de hoop dat ze naar huis gaat zodat zijn (ex) vriendin weer fijn kan kijken zonder onderbuikgevoelquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Milena veel stemmen heeft gekregen.
Hij zei wel dat hij iets anders ging doen!quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien heeft Matti haar genomineerd in de hoop dat ze naar huis gaat zodat zijn (ex) vriendin weer fijn kan kijken zonder onderbuikgevoel
Precies aan die drie heb ik de pest.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:16 schreef basicsaint het volgende:
Top 3 irritatielijst:
Jeffrey
Keanu
Milena
Als hij er op staat gaat hij nergens heen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:24 schreef basicsaint het volgende:
Jordy denkt dat hij er morgen op staat. Wel heel dom dat ie dan zijn GC niet heeft ingezet.
Ik hoop met je mee! Anders worden de kleine groepjes 1 voor 1 weg gespeeld door de grote groep. Daar liggen ook nog de meeste gamechangers.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
OF ze zeggen dit en het was toch een beslissende stem voor het nomineren
ja ik blijf hopen op iets
Ja tenzij er een twist komt nog.. ben ik daar ook een beetje bang voor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! Anders worden de kleine groepjes 1 voor 1 weg gespeeld door de grote groep. Daar liggen ook nog de meeste gamechangers.
Knap dat je dat nu al weet. Jordy moet de Nederlandse stemmen delen met Wicky. Ik durf er niks over te zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij er op staat gaat hij nergens heen.
Is nog bezig met landen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
Beide David's snappen het spel nog niet helemaal denken Niels, Jordy en Axel.
Vind zelf dat David S. sowieso er vaak uitziet als iemand die geen idee heeft hoe ie daar terecht gekomen is
[ afbeelding ]
Zegt het jankende watjequote:Op woensdag 29 januari 2025 13:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is nog bezig met landen.
Keanu wederom ; nogmaals mensen moeten het niet zo persoonlijk opvatten het is maar een spel.
Uhu............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |