quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:25 schreef Finesse het volgende:
Gaat het niet over Mattheüs? Milena is namelijk verbaasd en Sharice vroeg aan Milena of zij het wist.
Die heeft iets verteld tegen haar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:25 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice klinkt verdrietig en gekwetst
Ik hoor Pootje zijn naam erbij vallen (ik denk niet dat Pootje....zoiets zei sharice)
Denk dat er op haar gestemd is of zo
Ze heeft ook helemaal geen recht om boos te zijn, Sharice de meelopertquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom is die sharice nu zo boos dat iemand op haar gestemd heeft.ze stemt toch zelf ook op anderen. Snap niet waarom ze allemaal maar alles geloven van wat de nieuwe vertellen
Sharice is heel snel gekwetst. Ze mag graag andere achter de rug om betichten van van alles en nog wat. Sharice wil vooral aandacht van Milena.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:25 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice klinkt verdrietig en gekwetst
Ik hoor Pootje zijn naam erbij vallen
Pootje is wel oprechtquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft iets verteld tegen haar.
En nu kappe want ik ben het weer met je eens.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft ook helemaal geen recht om boos te zijn, Sharice de meelopert
Ik hoorde het ook, ze praatte axel naquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
Milena zegt tegen Axel dat ze niet zo bezig is met wie op wie gaat
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Ik ben er eigenlijk niet zo veel mee bezig"![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:29 schreef marky het volgende:
[..]
En nu kappe want ik ben het weer met je eens.
Wat is dat toch met sommige belgen daar dat die zo makkelijk kunnen liegen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Ik ben er eigenlijk niet zo veel mee bezig"![]()
oei s2 ook maar opgezet nuquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:29 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff mattie keanu en jolien nu over jordy: voor hij zijn stem uitbrengt moet hij GC al inzetten
Het is echt gewoon lachwekkend wat voor poep er elke keer uithaal mond komtquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Milena gesprek met axel. Niet mee bezig wie of wat qua stemmen. Ze hadden maar 1 keuze wie ze kon saven. Beginnen dat mensen hebben gevraagd stem niet op mij. Dan ben je wel.met spel bezig als je dit doorverteld.
Gewoon nuchterquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
All good , als het mijn tijd is dan is het mijn tijd
quote:
IOoooooo ik had geluid uit en dan gaat de stream langzamer lopen ofzo? Hij stopte niet want ik kijk wel maar zonder geluid..quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nu nog? Zag dat poosje terug al was best grappig
Moeten ze zelf ook hun gc inzetten. Spreken ze dan ook de volgende keer af dat ze geen gc meer kopen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Ze willen graag de GC uit het spel hebben. (logisch)
Geen probleemquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
IOoooooo ik had geluid uit en dan gaat de stream langzamer lopen ofzo? Hij stopte niet want ik kijk wel maar zonder geluid..
Mattheus en Jeffrey hebben dat soort van afgesproken met elkaar dat ze beiden dat gaan doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:33 schreef Poesjuh het volgende:
Mattie heeft gestemd voor shockeffect.
Straks gooien ze hun eigen plan in de war![]()
Mattie heeft zonnnnn honger. Gaat nog lang duren want ze gaan nu pas beginnen daar zeggen ze...
Daardoor wordt straks miss wel iemand van hun eigen groep erop gezetquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mattheus en Jeffrey hebben dat soort van afgesproken met elkaar dat ze beiden dat gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |