Het is Jordy gewordenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:39 schreef Poesjuh het volgende:
Niels: ik hoop axel
Sharice: ligt Sn wat mattie en jeff doen vooral jeff
Morgenvroeg weten we het
Samen met Niels, Keanu, Jeffrey, Matti ze zouden die bakken als latenight snack. Dat hadden ze maandagavond/nacht gedaan en spraken af dat dinsdag weer te doen maar toen waren die belgen en Keanu druk met roddelen dus kwam het er niet van.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jordy samen met Niels weer iets gejat uit de keuken en in de kast verstopt. De schillen pleurt ie in de vuilnisbak.
Die is al dood.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Een mamma in kazachstan wiens man bij de mafia zat...tuurlijk pronk er maar mee.
Als ze buitenkomt wordt ze nog omgelegd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Een mamma in kazachstan wiens man bij de mafia zat...tuurlijk pronk er maar mee.
BB trok meteen de stream van haar af too much info die maffiaquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ook, was gesprek Jeffrey, Mattie, Keanu en Jolienquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen wat ik nu zie en hoor op de stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |