Volgens mij vertelde niels het dan niet helemaaal hoe het gesprek ging. maar oke niels speelt ook slimquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:54 schreef OmaJacky het volgende:
Niels zegt tegen Jordy dat Charice aan hem vroeg waarom Jordy zo boos doet en veranderd is.
Jordy zegt fuck off waarom vraagt ze dat gewoon niet aan mij?
Heeft hij wel gelijk in vind ik.
Haar rugzak is een maffia koffertjequote:Op woensdag 29 januari 2025 11:55 schreef OmaJacky het volgende:
En Milena is bezig om Axel om haar vinger te winden door haar rugzak te vertellen tegen Axel.
Oké ik heb het gesprek tussen Charice en Niels niet gehoord, alleen dus wat Niels tegen Jordy zei.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde niels het dan niet helemaaal hoe het gesprek ging. maar oke niels speelt ook slim
Een rugzak met een bomquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Haar rugzak is een maffia koffertje![]()
Wat ik ervan begreep is dat:quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde niels het dan niet helemaaal hoe het gesprek ging. maar oke niels speelt ook slim
Over dat Jane een theater aan t maken was over de vrijstelling geven aan Elsa.quote:
Mattie heeft gezegd dat Jane mee gaat doen aan meisjes in de jungle.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice dat ze mee gaat doen aan meisjes in de jungle.
matthie zei dat ze niet weet of ze vroeger uit het programma moet.
Sharice: dat kan niet, ons contract, denk dat ze dat niet weten..
Saampies horen wij alles en ontdekken hierdoor dat niels niet heel zuiver overbrieft aan jordy. Hij gooit n beetje olie op het vuurquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Oké ik heb het gesprek tussen Charice en Niels niet gehoord, alleen dus wat Niels tegen Jordy zei.
Hier ook ontgoocheld in wat ik net van Pootje hoorde. Of het waar is of niet (Jane maakt "drama" in de decision room ivm de vrijstelling die ze mocht uitdelen, ze zou gevraagd hebben of ze geen 4 vrijstellingen voor haar hele team kon krijgen...) maakt niet uit. Het was de toon waarop hij het zei - was om Jane neer te halen / zwart te maken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over dat Jane een theater aan t maken was over de vrijstelling geven aan Elsa.
En maar mensen in de grond trappen , ik dacht dat Pootje best aardig was maar die mag ook weg.
Klopt ook niet.. zag in de COS gister een bericht van de vriend van Jane.. die schreef dat het niet waar is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mattie heeft gezegd dat Jane mee gaat doen aan meisjes in de jungle.
Volgens Charice had Jane dat aan Mattie verteld.
Dus Mattie loopt allerlei leugens te vertellen want volgens mij kan dat niet want het programma is al begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |