Denk dat hij ook wel boos is op zichzelf. Hij heeft het zelf niet gezien en zelf laten gebeuren.quote:
Zegge... zit jij ff de voorspellende rol van @freaky40 over te nemenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:46 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Nee Niels gaat eruit een mannelijke Belg dit keer.
Dat mensen zich niet aan de afspraken houden, dat heeft hij wel gedaan, maar drie keer een mes in de rug gekregen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat zegt ie? Ik moet even zonder geluid
Ik zou dat ook niet leuk vinden als ze mij met een zaklantaarn in de ogen ging schijnen als ik sliep eerlijk gezegdquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:46 schreef Verity het volgende:
Jordy is boos, omdat vannacht, terwijl hij sliep, ze met een lampje in z'n ogen hebben zitten schijnen. En daarna hebben ze ook zitten schaterlachen.
Jordy: Ik heb de gamechanger gekocht om mijn tijd hier te verlegen, niet om een ander te naaien.
Jordy komt er nu achter dat hij Jeffrey en Mattheus niet te vertrouwen zijn en hij is daarom geïrriteerd/boos.
Zeker als je je al teleurgesteld voelt in hun.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet leuk vinden als ze mij met een zaklantaarn in de ogen ging schijnen als ik sliep eerlijk gezegd
Klopt, maar kom dan overeind en zeg ''kap daar eens mee'' en niet de volgende dag zeikenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet leuk vinden als ze mij met een zaklantaarn in de ogen ging schijnen als ik sliep eerlijk gezegd
Ik hoop het ook, maar zal wel ijdele hoop zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:50 schreef Flow3r het volgende:
Jane suggereert iets ? "Denk je dat ik van stem verandert ben ? "
Ik hoop nog op een twist en dat 1 van de dames er op staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |