ze hebben ze op keukenpapier te drogen gelegdquote:Op maandag 27 januari 2025 23:12 schreef Verida het volgende:
Die olie is toch nog lang niet heet genoeg om die schillen in te frituren?
en volgens mij zijn die schillen nog zeiknat, stonden in een bak met water in die la
Niels is hier toch ook veel te volwassen voor.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
Ja Niels, dit ga je allemaal missen als je naar huis bent
Welnee hij zegt dat wel, masr hij vindt het prachtigquote:Op maandag 27 januari 2025 23:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niels is hier toch ook veel te volwassen voor.
jij bent wel van de kaarten he ?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:22 schreef Flory- het volgende:
Gaan ze nou ook olie apart houden?![]()
Omg, weer rozekoekenspel
lak aan de regels van bb, lamp is alleen voor toiletbezoekquote:Op maandag 27 januari 2025 23:29 schreef engine het volgende:
Jeffrey krijgt een zendercheck "Hoezo?"
Aardappelschillen eten zouden wij Miljonairs nooit doen, dat is echt te min.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mis soms zo de Gouden Kooi, dan was het nu vechten geweest en de streams op zwart ....
En wij allen wakker blijven om te zien of alle bewoners er nog wel waren na een jaarquote:Op maandag 27 januari 2025 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mis soms zo de Gouden Kooi, dan was het nu vechten geweest en de streams op zwart ....
Dat dus, that was the spirit, jij mist het ook toch Eric ... ?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Aardappelschillen eten zouden wij Miljonairs nooit doen, dat is echt te min.![]()
Wij kieperden ze gewoon in je bed
Er niks meer toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen lijken idd alsof het verboden zou zijn, maar het zou gewoon mogen volgens mij
Roll the clips .....quote:Op maandag 27 januari 2025 23:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
jeffrey: 'ik steel niks ik ben geen dief'
Ah dacht dat het maar voor twee dagen was.quote:
Morgen wel weer iddquote:Op maandag 27 januari 2025 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen weer verse schillen of ze moeten de aardappels in de schil koken/bakken
Er is nog , maar wel 15 cl minder of zoquote:Op maandag 27 januari 2025 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien gaat Elsa nog even de olie checken .....
quote:Op maandag 27 januari 2025 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, that was the spirit, jij mist het ook toch Eric ... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Precies, het was best leukquote:Op maandag 27 januari 2025 23:42 schreef Krambo het volgende:
Was gewoon een spontane actie volgens mij, en hoe flauw ook ik vond het wel grappig.
En nu lekkere nababbelen zonder gezeik
Eva heeft een geheime identiteit, eigenlijk heet ze evert /squote:Op maandag 27 januari 2025 23:43 schreef mario390 het volgende:
hoezo is de Eva niet bij de dames nu? is zzij op klo?
Eva slaapt op de mannenkamerquote:Op maandag 27 januari 2025 23:43 schreef mario390 het volgende:
ja bestimmtquote:Op maandag 27 januari 2025 23:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Eva heeft een geheime identiteit, eigenlijk heet ze evert
vending hokquote:Op maandag 27 januari 2025 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar zaten die mannen nu in een geheime kamer of zo, kon het niet plaatsen ....
Waar de vendingmachine is.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar zaten die mannen nu in een geheime kamer of zo, kon het niet plaatsen ....
Plaatsgebrek in de voormalige suitequote:Op maandag 27 januari 2025 23:48 schreef Folies het volgende:
Waarom ligt Eva op de mannenkamer? Of is ze niet de enige vrouw.
Blijkbaar mogen er maar vijf in die andere kamer.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:48 schreef Folies het volgende:
Waarom ligt Eva op de mannenkamer? Of is ze niet de enige vrouw.
Ja check de streams van de klo.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:43 schreef mario390 het volgende:
Oef, en dat met die jaloerse meiden. Misschien had ze met Jolien kunnen ruilen.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Plaatsgebrek in de voormalige suite
Volgens mij pas sinds vanavond, had ze niet eerder gezien.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:49 schreef tassie127 het volgende:
Waarom hebben ze ineens zaklampjes om naar de wc te gaan? Die hadden ze de afgelopen weken toch ook niet?
Geen plek meer, dus big brother heeft beslist dat ze bij de mannen moet slapenquote:Op maandag 27 januari 2025 23:43 schreef mario390 het volgende:
Zal wel een veiligheidsdingetje zijn, het is pikkedonker op die slaapkamersquote:Op maandag 27 januari 2025 23:49 schreef tassie127 het volgende:
Waarom hebben ze ineens zaklampjes om naar de wc te gaan? Die hadden ze de afgelopen weken toch ook niet?
Ik tel maar 4 vrouwen tussen de foto's bovenaan?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen er maar vijf in die andere kamer.
Nee en ik zie het nut er ook niet van in als ze eerder ook niet nodig waren. Dus vroeg me af waarom nu ineens wel…quote:Op maandag 27 januari 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Volgens mij pas sinds vanavond, had ze niet eerder gezien.
Ja, kregen ze vanavond bij de laatste batterij wissel ...quote:Op maandag 27 januari 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
Volgens mij pas sinds vanavond, had ze niet eerder gezien.
Elsa, milena, sharice, jolien, janequote:Op maandag 27 januari 2025 23:51 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik tel maar 4 vrouwen tussen de foto's bovenaan?
Aha dat had ik niet gezienquote:Op maandag 27 januari 2025 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, kregen ze vanavond bij de laatste batterij wissel ...
Dat heb ik gezien maar vraag me af waaromquote:Op maandag 27 januari 2025 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, kregen ze vanavond bij de laatste batterij wissel ...
De foto van Eva moet nog worden toegevoegd in de OP.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:51 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik tel maar 4 vrouwen tussen de foto's bovenaan?
Om naar de wc te gaan snachts, ze moeten soms over enkele bewoners stappen.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:54 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien maar vraag me af waarom
Valt me wel op dat de hoofden steeds groter worden.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De foto van Eva moet nog worden toegevoegd in de OP.
Gert doet dit, maar kan pas als de persfoto er is
Dat moesten ze al 3 a 4 weken dus waarom ineens nu? Dat snap ik dus juist nietquote:Op maandag 27 januari 2025 23:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
Om naar de wc te gaan snachts, ze moeten soms over enkele bewoners stappen.
Meer mensen misschien???quote:Op maandag 27 januari 2025 23:56 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat moesten ze al 3 a 4 weken dus waarom ineens nu? Dat snap ik dus juist niet
Ik heb ook geen idee maar verwacht dat het toch ergens mee te maken gaat hebbenquote:Op maandag 27 januari 2025 23:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Meer mensen misschien???
Klachten gehad? Geen idee hoor
Misschien was er wel een nieuwe bewoner vannacht om 0200 binnengekomen als verrassing en heeft ze dr nek gebroken.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:56 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat moesten ze al 3 a 4 weken dus waarom ineens nu? Dat snap ik dus juist niet
quote:Op maandag 27 januari 2025 23:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien was er wel een nieuwe bewoner vannacht om 0200 binnengekomen als verrassing en heeft ze dr nek gebroken.
Hebben ze daarna Eva oproepen en veilig in de werkplaats gezet.
RIP Tanja
Waar kan ik dit zien?😁quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er ook vandoor, tot 24.00 uur staat online, inclusief het toneelstukje, welterusten ....
Zat olie want elsa had olie verstopt en kwam dat gisteravond bijvullenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:05 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Flauwe grappen in de nacht. Tis ook eigenlijk geen grap maar ze willen vreten. Dus dat.
Hopelijk is de olie op en de rest vd week droge kruim te vreten bij de boerenkool.
Dat flikkerende licht kan ik ook niet tegen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Het is toch te gek voor woorden, buiten in de rij voor de douche... gooi toch lekker die badkamer open... zijn we ook van dat irritante licht verlost...
Ik word er knettergek van hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat flikkerende licht kan ik ook niet tegen.
Er is geen badkamer om open te gooien. Dit is het.
Dat is nu de suite. Die aparte slaapkamer.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik word er knettergek van haha
D'r zit toch een badkamer in dat huis, kan me niet voorstellen dat ze die eruit gesloopt hebben..of??
Dat meen je... nou dat heb ik helemaal niet meegekregen.. nou lekker dan... wat een triestigheid...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is nu de suite. Die aparte slaapkamer.
Wij zijn Nederlanders. En Belgen.quote:
Het is wel komisch inderdaad en lekker rap...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje smeert zichzelf alvast in met zeep. Inclusief pielemoosie. Ook de onderbroek vol met zeep.
Iedereen staat te lachen. Ik vind het wel slim.
dat geloof ik niet,misschien vor veel geld anders kregenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlanders. En Belgen.
Bewoners van de lage landen.
Afstammelingen van de Vikingen.
Wij doen dat gewoon.
Het is een spel!!!!! geen vakantie reisjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet,misschien vor veel geld anders kregen
ze de bewohner niet
Het is echt niet zo erg.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet,misschien vor veel geld anders kregen
ze de bewohner niet
maar dit is erger dann gefängnis,ik geloof in gefängnis hebben ze geen slobquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is echt niet zo erg.
Het is onderdeel van BB van dit jaar, het is niet anders ,en het is geen mishandeling.
Dit is ook geen gevangenis, maar BBquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dit is erger dann gefängnis,ik geloof in gefängnis hebben ze geen slob
somige mensen in jou land hebben geen geld dann maken zequote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat het voor jouw bedtijd is.
Hij gokte de tijd wel goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:45 schreef Frummelie het volgende:
Niels jongen, doe eens beter articuleren... crisis...
Je bent de enige die er zo over denktquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dit is erger dann gefängnis,ik geloof in gefängnis hebben ze geen slob
Niels heeft niet genoeg aan een halve appel in de slob dus die maakt voor zichzelf slob met een hele appel. Een deel eet geen slob dus eet alleen appel. En een ander deel eet wel uit gezamenlijke slob mee. En weer anderen maken pannekoekjes van slob. Maar de gezamenlijke slob is nog niet gemaakt geloof ikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Doen ze tegenwoordig ieder voor zich ontbijt maken?
D'r wordt wat afgeslobt daar kanonnen...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels heeft niet genoeg aan een halve appel in de slob dus die maakt voor zichzelf slob met een hele appel. Een deel eet geen slob dus eet alleen appel. En een ander deel eet wel uit gezamenlijke slob mee. En weer anderen maken pannekoekjes van slob. Maar de gezamenlijke slob is nog niet gemaakt geloof ik
Maar geen nominaties met kans op vertrekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:51 schreef Folies het volgende:
Nou het is inderdaad wel heel sober.
Denk dat je in de gevangenis wel beter te eten krijg, 5-gangen menu etc.
Genoeg blondjes die gratie kunnen verlenen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar geen nominaties met kans op vertrekken.
Waarom hebben ze daar geen buitendouche?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ben ik niet,en hoezo vraag je je niet dat ze in andere landen niet in winter buiten douchen? niemand würd dat maken
in andere bb bedoel ikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:53 schreef Folies het volgende:
[..]
Waarom hebben ze daar geen buitendouche?
Maar wat ze hier wel hebben en in de gevangenis niet is de vrijheid om te vertrekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:51 schreef Folies het volgende:
Nou het is inderdaad wel heel sober.
Denk dat je in de gevangenis wel beter te eten krijg, 5-gangen menu etc.
Het is zeker een veelvraat.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:54 schreef Frummelie het volgende:
Zoooo hejj die Niels lust er wel pap van... lekker bordje vol...
Ja want minder leuk om naar te kijken.quote:
Ben blij dat hij lekker naar huisje gaat.. ik vind het geen prettig persoon..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is zeker een veelvraat.
Waren er noedels over, hij werkte dat weg.
In de zomer zou het wel fijn zijn, zo buiten douchen.quote:
Hij is ook geen slecht persoonquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ben blij dat hij lekker naar huisje gaat.. ik vind het geen prettig persoon..
Ik weet niet of dit te maken heeft met budget.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:00 schreef Folies het volgende:
[..]
In de zomer zou het wel fijn zijn, zo buiten douchen.
Misschien kunnen ze een BB 7/2025 doen. Al lijkt het erop dat Nederland geen geld meer heeft.
ik bedoel bij en winter big brotherquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:00 schreef Folies het volgende:
[..]
In de zomer zou het wel fijn zijn, zo buiten douchen.
Misschien kunnen ze een BB 7/2025 doen. Al lijkt het erop dat Nederland geen geld meer heeft.
Februari wordt de maand van het eten, veel en lekker.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit te maken heeft met budget.
Een beetje normaal eten of douchen slaat echt geen deuk in het budget.
Het is, denk ik, de gimmick van dit jaar .
het eten was ook niet slecht, alleen heel saaiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:03 schreef Folies het volgende:
[..]
Februari wordt de maand van het eten, veel en lekker.
Denk ik ook, onder het motto ''alles wordt anders'' in het verleden luxe positie veel eten, veel overschot, werd er geklaagd dat het allemaal wel wat minder kon. Mensen blijven zeuren om te zeuren. Ik denk ook dat dit gewoon dit jaar het uitgangspunt was, tenten (tentdoeken in slaapkamer), kamperen, buiten douchen, slaapzakken, paddenstoelen om op te zitten, camping voedsel, alles wijst erop dat ze kamperen na bootsen. En de douche ruimtes zijn verwarmd, wat wij niet mogen weten, maar meerdere bewoners al per ongeluk hebben verteld.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit te maken heeft met budget.
Een beetje normaal eten of douchen slaat echt geen deuk in het budget.
Het is, denk ik, de gimmick van dit jaar .
Oh dat wist ik ook niet. Onder dat afdak gaan verwarmers aan als ze mogen douchen. ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk ik ook, onder het motto ''alles wordt anders'' in het verleden luxe positie veel eten, veel overschot, werd er geklaagd dat het allemaal wel wat minder kon. Mensen blijven zeuren om te zeuren. Ik denk ook dat dit gewoon dit jaar het uitgangspunt was, tenten (tentdoeken in slaapkamer), kamperen, buiten douchen, slaapzakken, paddenstoelen om op te zitten, camping voedsel, alles wijst erop dat ze kamperen na bootsen. En de douche ruimtes zijn verwarmd, wat wij niet mogen weten, maar meerdere bewoners al per ongeluk hebben verteld.
Echt die moet zo snel als kan weg daarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena doet Elsa na vanochtend:
[ afbeelding ]
Ja, ze hebben zich al paar keer versproken dat het daar verwarmd isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh dat wist ik ook niet. Onder dat afdak gaan verwarmers aan als ze mogen douchen. ?
Plezier, ergens zin in hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien krijgt geen goesting van dat ontbijt.
Goesting? ( google google
Goesting iddquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien krijgt geen goesting van dat ontbijt.
Goesting? ( google google
Waren weggegooid begreep ik in de slaapkamer gisteravond door oude david, en niels geloof ik gered en in water gezet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:17 schreef Droopie het volgende:
Morning,
Gisteren wel gelachen om de aardappelschillen.
Maar t blijft ook gewoon diefstal van je medebewoners.
Kunnen ze een leuk en grappig verhaal eromheen timmeren in hun hoofd, maar een dief blijft een dief, dat verandert niet opeens als het maar om aardappelschillen gaat.
Insta-nominatie voor die criminelen.
Het is een spel he, ik jat met Monopoly ook altijd geld uit de bank, of sneaky huisjes jatten van de straat ernaast . stelen is in spelletjes toegestaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:17 schreef Droopie het volgende:
Morning,
Gisteren wel gelachen om de aardappelschillen.
Maar t blijft ook gewoon diefstal van je medebewoners.
Kunnen ze een leuk en grappig verhaal eromheen timmeren in hun hoofd, maar een dief blijft een dief, dat verandert niet opeens als het maar om aardappelschillen gaat.
Insta-nominatie voor die criminelen.
Nopequote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is een spel he, ik jat met Monopoly ook altijd geld uit de bank, of sneaky huisjes jatten van de straat ernaast . stelen is in spelletjes toegestaan.
Hadden de moraalridders ze ook kunnen bewaren en kunnen aangeven, jongens daar kunnen we wat lekkers mee maken en verdelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waren weggegooid begreep ik in de slaapkamer gisteravond door oude david, en niels geloof ik gered en in water gezet.
Een deel van de keuken is nog afgesloten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft zin in een normaal plak brood. Ik snap dat wel.
vermoed dat het gewoon hetzelfde is als vorige jaren. Alleen de standaard oven die ze altijd hadden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een deel van de keuken is nog afgesloten.
Ik denk dat er een oven is, en misschien een koffiezetapparaat.
Wel goed gedaan dan, en het lijkt mij duurder dan wat plankjes gebruiken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vermoed dat het gewoon hetzelfde is als vorige jaren. Alleen de standaard oven die ze altijd hadden.
De 'bekisting' die er nu nog omheen zit is trouwens gewoon piepschuim begreep ik vd week.
Op alle twee is die belgen aan het kokenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:34 schreef Droopie het volgende:
Kanaal 2 is bij mij kapot (geen reguliere tv), dus ben bang dat ik vandaag ga ervaren welke armoede de vlaamste tv kijkers hebben
Zit al een half uur naar een matige kookshow te kijken
Helaas wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Over de hele dag veel stream tijd voor de mensen die koken.
Ik ben geen keukenprins, maar leer er wel wat vanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helaas wel.
Het is of dat, of kijken naar bewoners die zich vervelen.
Helemaal eens maar de Nederlanders zijn nog verdeeld maar die hele belgen kliek spant samen. Jeffrey nu dat niels alles pakt. Die ouwe David is ook een slijmen bij Jeffrey.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben weinig fan van NL tegen VL zoals in BB(reboot)1. Hopelijk gaat BB hier een stokje voor steken.
Er wordt ook niet zo schoongemaakt als verleden jaar word ook totaal niet gedweildquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:39 schreef rinardo het volgende:
Kijk eens hoe vies
[ link | afbeelding ]
Gheh, bij de jongens in de buitenwereld voelt Keanu zich niet thuis, bij de meisjes ook niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Helemaal eens maar de Nederlanders zijn nog verdeeld maar die hele belgen kliek spant samen. Jeffrey nu dat niels alles pakt. Die ouwe David is ook een slijmen bij Jeffrey.
hoe jong is dat watje eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu heeft maar weer eens geen energie vandaag.
vroege voorjaars-schoonmaak?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Zo weer geveegd. Een gratis tip.Reageer niet op offtopic gedoe dan blijft het doorgaan.
Die zijn toch nog helemaal niet bekend (op wicky en niels na?),quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar alle nominaties al op dinsdag bekend is veel te vroeg, dus er zal wel weer een twist zijn, zodat we straks weer met een compleet verschrikkelijke, door de febo uitgezochte, bank zullen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |