Maar geen nominaties met kans op vertrekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:51 schreef Folies het volgende:
Nou het is inderdaad wel heel sober.
Denk dat je in de gevangenis wel beter te eten krijg, 5-gangen menu etc.
Genoeg blondjes die gratie kunnen verlenen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar geen nominaties met kans op vertrekken.
Waarom hebben ze daar geen buitendouche?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ben ik niet,en hoezo vraag je je niet dat ze in andere landen niet in winter buiten douchen? niemand würd dat maken
in andere bb bedoel ikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:53 schreef Folies het volgende:
[..]
Waarom hebben ze daar geen buitendouche?
Maar wat ze hier wel hebben en in de gevangenis niet is de vrijheid om te vertrekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:51 schreef Folies het volgende:
Nou het is inderdaad wel heel sober.
Denk dat je in de gevangenis wel beter te eten krijg, 5-gangen menu etc.
Het is zeker een veelvraat.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:54 schreef Frummelie het volgende:
Zoooo hejj die Niels lust er wel pap van... lekker bordje vol...
Ja want minder leuk om naar te kijken.quote:
Ben blij dat hij lekker naar huisje gaat.. ik vind het geen prettig persoon..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is zeker een veelvraat.
Waren er noedels over, hij werkte dat weg.
In de zomer zou het wel fijn zijn, zo buiten douchen.quote:
Hij is ook geen slecht persoonquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ben blij dat hij lekker naar huisje gaat.. ik vind het geen prettig persoon..
Ik weet niet of dit te maken heeft met budget.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:00 schreef Folies het volgende:
[..]
In de zomer zou het wel fijn zijn, zo buiten douchen.
Misschien kunnen ze een BB 7/2025 doen. Al lijkt het erop dat Nederland geen geld meer heeft.
ik bedoel bij en winter big brotherquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:00 schreef Folies het volgende:
[..]
In de zomer zou het wel fijn zijn, zo buiten douchen.
Misschien kunnen ze een BB 7/2025 doen. Al lijkt het erop dat Nederland geen geld meer heeft.
Februari wordt de maand van het eten, veel en lekker.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit te maken heeft met budget.
Een beetje normaal eten of douchen slaat echt geen deuk in het budget.
Het is, denk ik, de gimmick van dit jaar .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |