Een deel van de keuken is nog afgesloten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft zin in een normaal plak brood. Ik snap dat wel.
vermoed dat het gewoon hetzelfde is als vorige jaren. Alleen de standaard oven die ze altijd hadden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een deel van de keuken is nog afgesloten.
Ik denk dat er een oven is, en misschien een koffiezetapparaat.
Wel goed gedaan dan, en het lijkt mij duurder dan wat plankjes gebruiken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vermoed dat het gewoon hetzelfde is als vorige jaren. Alleen de standaard oven die ze altijd hadden.
De 'bekisting' die er nu nog omheen zit is trouwens gewoon piepschuim begreep ik vd week.
Op alle twee is die belgen aan het kokenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:34 schreef Droopie het volgende:
Kanaal 2 is bij mij kapot (geen reguliere tv), dus ben bang dat ik vandaag ga ervaren welke armoede de vlaamste tv kijkers hebben
Zit al een half uur naar een matige kookshow te kijken
Helaas wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Over de hele dag veel stream tijd voor de mensen die koken.
Ik ben geen keukenprins, maar leer er wel wat vanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helaas wel.
Het is of dat, of kijken naar bewoners die zich vervelen.
Helemaal eens maar de Nederlanders zijn nog verdeeld maar die hele belgen kliek spant samen. Jeffrey nu dat niels alles pakt. Die ouwe David is ook een slijmen bij Jeffrey.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben weinig fan van NL tegen VL zoals in BB(reboot)1. Hopelijk gaat BB hier een stokje voor steken.
Er wordt ook niet zo schoongemaakt als verleden jaar word ook totaal niet gedweildquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:39 schreef rinardo het volgende:
Kijk eens hoe vies
[ link | afbeelding ]
Gheh, bij de jongens in de buitenwereld voelt Keanu zich niet thuis, bij de meisjes ook niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Helemaal eens maar de Nederlanders zijn nog verdeeld maar die hele belgen kliek spant samen. Jeffrey nu dat niels alles pakt. Die ouwe David is ook een slijmen bij Jeffrey.
hoe jong is dat watje eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu heeft maar weer eens geen energie vandaag.
vroege voorjaars-schoonmaak?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Zo weer geveegd. Een gratis tip.Reageer niet op offtopic gedoe dan blijft het doorgaan.
Die zijn toch nog helemaal niet bekend (op wicky en niels na?),quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar alle nominaties al op dinsdag bekend is veel te vroeg, dus er zal wel weer een twist zijn, zodat we straks weer met een compleet verschrikkelijke, door de febo uitgezochte, bank zullen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |