Ik tel maar 4 vrouwen tussen de foto's bovenaan?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen er maar vijf in die andere kamer.
Nee en ik zie het nut er ook niet van in als ze eerder ook niet nodig waren. Dus vroeg me af waarom nu ineens wel…quote:Op maandag 27 januari 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Volgens mij pas sinds vanavond, had ze niet eerder gezien.
Ja, kregen ze vanavond bij de laatste batterij wissel ...quote:Op maandag 27 januari 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
Volgens mij pas sinds vanavond, had ze niet eerder gezien.
Elsa, milena, sharice, jolien, janequote:Op maandag 27 januari 2025 23:51 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik tel maar 4 vrouwen tussen de foto's bovenaan?
Aha dat had ik niet gezienquote:Op maandag 27 januari 2025 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, kregen ze vanavond bij de laatste batterij wissel ...
Dat heb ik gezien maar vraag me af waaromquote:Op maandag 27 januari 2025 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, kregen ze vanavond bij de laatste batterij wissel ...
De foto van Eva moet nog worden toegevoegd in de OP.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:51 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik tel maar 4 vrouwen tussen de foto's bovenaan?
Om naar de wc te gaan snachts, ze moeten soms over enkele bewoners stappen.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:54 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien maar vraag me af waarom
Valt me wel op dat de hoofden steeds groter worden.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De foto van Eva moet nog worden toegevoegd in de OP.
Gert doet dit, maar kan pas als de persfoto er is
Dat moesten ze al 3 a 4 weken dus waarom ineens nu? Dat snap ik dus juist nietquote:Op maandag 27 januari 2025 23:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
Om naar de wc te gaan snachts, ze moeten soms over enkele bewoners stappen.
Meer mensen misschien???quote:Op maandag 27 januari 2025 23:56 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat moesten ze al 3 a 4 weken dus waarom ineens nu? Dat snap ik dus juist niet
Ik heb ook geen idee maar verwacht dat het toch ergens mee te maken gaat hebbenquote:Op maandag 27 januari 2025 23:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Meer mensen misschien???
Klachten gehad? Geen idee hoor
Misschien was er wel een nieuwe bewoner vannacht om 0200 binnengekomen als verrassing en heeft ze dr nek gebroken.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:56 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat moesten ze al 3 a 4 weken dus waarom ineens nu? Dat snap ik dus juist niet
quote:Op maandag 27 januari 2025 23:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien was er wel een nieuwe bewoner vannacht om 0200 binnengekomen als verrassing en heeft ze dr nek gebroken.
Hebben ze daarna Eva oproepen en veilig in de werkplaats gezet.
RIP Tanja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |