Ik word er knettergek van hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat flikkerende licht kan ik ook niet tegen.
Er is geen badkamer om open te gooien. Dit is het.
Dat is nu de suite. Die aparte slaapkamer.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik word er knettergek van haha
D'r zit toch een badkamer in dat huis, kan me niet voorstellen dat ze die eruit gesloopt hebben..of??
Dat meen je... nou dat heb ik helemaal niet meegekregen.. nou lekker dan... wat een triestigheid...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is nu de suite. Die aparte slaapkamer.
Wij zijn Nederlanders. En Belgen.quote:
Het is wel komisch inderdaad en lekker rap...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje smeert zichzelf alvast in met zeep. Inclusief pielemoosie. Ook de onderbroek vol met zeep.
Iedereen staat te lachen. Ik vind het wel slim.
dat geloof ik niet,misschien vor veel geld anders kregenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlanders. En Belgen.
Bewoners van de lage landen.
Afstammelingen van de Vikingen.
Wij doen dat gewoon.
Het is een spel!!!!! geen vakantie reisjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet,misschien vor veel geld anders kregen
ze de bewohner niet
Het is echt niet zo erg.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet,misschien vor veel geld anders kregen
ze de bewohner niet
maar dit is erger dann gefängnis,ik geloof in gefängnis hebben ze geen slobquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is echt niet zo erg.
Het is onderdeel van BB van dit jaar, het is niet anders ,en het is geen mishandeling.
Dit is ook geen gevangenis, maar BBquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dit is erger dann gefängnis,ik geloof in gefängnis hebben ze geen slob
somige mensen in jou land hebben geen geld dann maken zequote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat het voor jouw bedtijd is.
Hij gokte de tijd wel goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:45 schreef Frummelie het volgende:
Niels jongen, doe eens beter articuleren... crisis...
Je bent de enige die er zo over denktquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dit is erger dann gefängnis,ik geloof in gefängnis hebben ze geen slob
Niels heeft niet genoeg aan een halve appel in de slob dus die maakt voor zichzelf slob met een hele appel. Een deel eet geen slob dus eet alleen appel. En een ander deel eet wel uit gezamenlijke slob mee. En weer anderen maken pannekoekjes van slob. Maar de gezamenlijke slob is nog niet gemaakt geloof ikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Doen ze tegenwoordig ieder voor zich ontbijt maken?
D'r wordt wat afgeslobt daar kanonnen...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels heeft niet genoeg aan een halve appel in de slob dus die maakt voor zichzelf slob met een hele appel. Een deel eet geen slob dus eet alleen appel. En een ander deel eet wel uit gezamenlijke slob mee. En weer anderen maken pannekoekjes van slob. Maar de gezamenlijke slob is nog niet gemaakt geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |