ze hebben ze op keukenpapier te drogen gelegdquote:Op maandag 27 januari 2025 23:12 schreef Verida het volgende:
Die olie is toch nog lang niet heet genoeg om die schillen in te frituren?
en volgens mij zijn die schillen nog zeiknat, stonden in een bak met water in die la
Niels is hier toch ook veel te volwassen voor.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
Ja Niels, dit ga je allemaal missen als je naar huis bent
Welnee hij zegt dat wel, masr hij vindt het prachtigquote:Op maandag 27 januari 2025 23:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niels is hier toch ook veel te volwassen voor.
jij bent wel van de kaarten he ?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:22 schreef Flory- het volgende:
Gaan ze nou ook olie apart houden?![]()
Omg, weer rozekoekenspel
lak aan de regels van bb, lamp is alleen voor toiletbezoekquote:Op maandag 27 januari 2025 23:29 schreef engine het volgende:
Jeffrey krijgt een zendercheck "Hoezo?"
Aardappelschillen eten zouden wij Miljonairs nooit doen, dat is echt te min.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mis soms zo de Gouden Kooi, dan was het nu vechten geweest en de streams op zwart ....
En wij allen wakker blijven om te zien of alle bewoners er nog wel waren na een jaarquote:Op maandag 27 januari 2025 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mis soms zo de Gouden Kooi, dan was het nu vechten geweest en de streams op zwart ....
Dat dus, that was the spirit, jij mist het ook toch Eric ... ?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Aardappelschillen eten zouden wij Miljonairs nooit doen, dat is echt te min.![]()
Wij kieperden ze gewoon in je bed
Er niks meer toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen lijken idd alsof het verboden zou zijn, maar het zou gewoon mogen volgens mij
Roll the clips .....quote:Op maandag 27 januari 2025 23:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
jeffrey: 'ik steel niks ik ben geen dief'
Ah dacht dat het maar voor twee dagen was.quote:
Morgen wel weer iddquote:Op maandag 27 januari 2025 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen weer verse schillen of ze moeten de aardappels in de schil koken/bakken
Er is nog , maar wel 15 cl minder of zoquote:Op maandag 27 januari 2025 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien gaat Elsa nog even de olie checken .....
quote:Op maandag 27 januari 2025 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, that was the spirit, jij mist het ook toch Eric ... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Precies, het was best leukquote:Op maandag 27 januari 2025 23:42 schreef Krambo het volgende:
Was gewoon een spontane actie volgens mij, en hoe flauw ook ik vond het wel grappig.
En nu lekkere nababbelen zonder gezeik
Eva heeft een geheime identiteit, eigenlijk heet ze evert /squote:Op maandag 27 januari 2025 23:43 schreef mario390 het volgende:
hoezo is de Eva niet bij de dames nu? is zzij op klo?
Eva slaapt op de mannenkamerquote:Op maandag 27 januari 2025 23:43 schreef mario390 het volgende:
ja bestimmtquote:Op maandag 27 januari 2025 23:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Eva heeft een geheime identiteit, eigenlijk heet ze evert
vending hokquote:Op maandag 27 januari 2025 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar zaten die mannen nu in een geheime kamer of zo, kon het niet plaatsen ....
Waar de vendingmachine is.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar zaten die mannen nu in een geheime kamer of zo, kon het niet plaatsen ....
Plaatsgebrek in de voormalige suitequote:Op maandag 27 januari 2025 23:48 schreef Folies het volgende:
Waarom ligt Eva op de mannenkamer? Of is ze niet de enige vrouw.
Blijkbaar mogen er maar vijf in die andere kamer.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:48 schreef Folies het volgende:
Waarom ligt Eva op de mannenkamer? Of is ze niet de enige vrouw.
Ja check de streams van de klo.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:43 schreef mario390 het volgende:
Oef, en dat met die jaloerse meiden. Misschien had ze met Jolien kunnen ruilen.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Plaatsgebrek in de voormalige suite
Volgens mij pas sinds vanavond, had ze niet eerder gezien.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:49 schreef tassie127 het volgende:
Waarom hebben ze ineens zaklampjes om naar de wc te gaan? Die hadden ze de afgelopen weken toch ook niet?
Geen plek meer, dus big brother heeft beslist dat ze bij de mannen moet slapenquote:Op maandag 27 januari 2025 23:43 schreef mario390 het volgende:
Zal wel een veiligheidsdingetje zijn, het is pikkedonker op die slaapkamersquote:Op maandag 27 januari 2025 23:49 schreef tassie127 het volgende:
Waarom hebben ze ineens zaklampjes om naar de wc te gaan? Die hadden ze de afgelopen weken toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |