SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ging meer om het feit dat ik dacht dat het mmarsu wasquote:Op maandag 27 januari 2025 15:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet eens alleen dat, maar het is uiteindelijk ook gewoon een studio met alleen maar shit releases.
Ja kan me voorstellen dat de potjes in Ranked wat serieuzer zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het wel leuker is wanneer je team samen werkt. En in lage ranks bestaat samenwerken niet
Die potjes dat je team 1 voor 1 er in blijven rennen zijn verre van fun(vind ik)
Yi-Longquote:Op maandag 27 januari 2025 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uiteraard inclusief Yi-Long met zijn complete edition
Invisible Woman vind ik idd ook echt een leuke toevoeging.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gelukkig speel ik veel invisble woman en weet ik inmiddels wel redelijk hoe in leven te blijven maar zorgt wel dat je minder heals kan doen omdat ik druk ben die Spider-Man te overleven.
Nou, ik knal met Luna gewoon de front line in af en toe hoorquote:En van die spelers die ver de enemy backline in lopen en niet terugkomen voor heals en vervolgens roepen dat ze slecht gehealed worden heb ik ook een beetje een allergie voor ontwikkeld. Ik wil best healen maar als je gehealed wil worden kom je maar terug naar de backline.
Enby betelent Non-Binair (NB, En, Biequote:Op maandag 27 januari 2025 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel slim om direct enby te noemen, dan hoeven we niet het hele alfabet af.
En heb je NGB2 al uit?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ging meer om het feit dat ik dacht dat het mmarsu was
Mods komen eraan trouwens (custom spawns, meer spawns, incendiary shuriken)quote:Op maandag 27 januari 2025 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heb je NGB2 al uit?
Oh, meestal noemen we die mensen in de war.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enby betelent Non-Binair (NB, En, Bie)
Omdat de vorige Boy and Girl heette.Kei expres.
Mods boeien me niet zo veel. Speel op consolequote:Op maandag 27 januari 2025 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mods komen eraan trouwens (custom spawns, meer spawns, incendiary shuriken)
Bekijk deze YouTube-video
Op pc iig
Gisteravond in Chapter 5 aangkomen, met die chick.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heb je NGB2 al uit?
her is ook een feestdag dus ligt er maar aan wat zei er zelf van vinden he.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]nee ik ben het niet. Dat releasen op een dag van een ramp is natuurlijk weer niet slim, je zou zeggen trek een Japanse kalender open, maar dat is misschien teveel werk voor Ubisoft.
Ik ben dat niet maar snap hem wel.
Ga hem wel gewoon kopen als die 2/3 tientjes in de gold edition sale is (zoals ik al een tijd doe met AC)
Zal toch wel leuk zijn om die wereld te ontdekken.
Al ben ik alweer huiverig voor de voice acting kwaliteit van npc's. Die zijn zo slecht in andere ac games
Voor elke datum kan je wel een Japanse war crime vinden waarschijnlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 16:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
her is ook een feestdag dus ligt er maar aan wat zei er zelf van vinden he.
Als je ver genoeg zoekt heb je elke datum wel een excuus.
Die mensen die vragen om heals en vervolgens weglopen van je shieldquote:Op maandag 27 januari 2025 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen dat de potjes in Ranked wat serieuzer zijn.
Maar ik kom in quick play toch ook wel mensen tegen die echt samenwerken. En ja dan is het spel wel meteen leuker. Ik speel vaak met Luna, dus dan ben ik degene die "samenwerkt". Meppen en healen, is wle mijn ding. Invisible woman vind ik daarom ook erg fijn.
"Sta gvd stil man ik probeer je te healen!!!!"
Ja, al gezien. Benieuwd wat dat gaat worden.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:54 schreef Drankster het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
Ik dacht ff dat ze een game over Michael Jackson hadden gemaaktquote:Op maandag 27 januari 2025 22:54 schreef Drankster het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
Dit is IGN en die kraken zowat alles afquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eternal Strands: Clunky controls, eentonige combat, bizar weersysteem.
Skippen dus.
Deze game vergelijken met SotC omdat je toevallig in een vijand kan klimmen is alsof je Ali Express Game Station 5 vergelijkt met de PS5 Pro
Ign kraakt nooit iets af en geeft vaak kut games zelfs een goed cijferquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is IGN en die kraken zowat alles af
Ik weet niet echt wat ik van de graphics moet vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:10 schreef StateOfMind het volgende:
Eternal Strand review:
Kort gezegd, als je van games als Shadow of the Colossus, Zelda Breath of the Wild en Immortals Fenix Rising houdt, dan vind je deze ook leuk.
By all means, koop deze game.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is IGN en die kraken zowat alles af
Oh nee, het is niet iets wat ik zou spelen denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
By all means, koop deze game.
Hij komt ook meteen naar Game Pass, dus ik ga hem sowieso vanavond eens spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat ik van de graphics moet vinden.
Het probeert een bepaalde stijl, maar t voelt er een goedkope kopie van of zo?
Ik bn niet helemaal overtuigd.
Gaan jullie maar ff play testen voor me.
Die camera is idd pure aids jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:37 schreef Peejtur het volgende:
Wat is Ninja Gaiden Black een kutspel zeg qua camerawerk. Bv het tegen muren lopen is zo kut op deze manier. Zonde van het geld.
Twijfel om Star Wars Outlaws aan te schaffen. Is dit een ja of nee voor jullie?
Erg mee vermaakt ik zeg doenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:37 schreef Peejtur het volgende:
Wat is Ninja Gaiden Black een kutspel zeg qua camerawerk. Bv het tegen muren lopen is zo kut op deze manier. Zonde van het geld.
Je kan ten alle tijde de camera achter je plaatsen volgens mij. Ik heb echt weinig problemen gehad met de platforming.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:37 schreef Peejtur het volgende:
Hij is cool tot nu toe. Net pas het echte begin gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:27 schreef Peejtur het volgende:
Ik heb hem net verwijderdnook al zat ik chapter 3. Outlaws is net klaar met installeren op jullie aanraden en review op YouTube. Start nu op. Ben benieuwd.
Het is ook net zo uitdagendquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
Dat kasteel in het begin van chapter 6 doet sterk aan Anor Londo denken
Heb me aan het eind van chapter 6 rot lopen zoeken om eruit te komenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is ook net zo uitdagend
Als je de R-bumper ingedrukt houdt kan je de juiste richting vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb me aan het eind van chapter 6 rot lopen zoeken om eruit te komen
Weet ik, maar hij wees richting het midden van het water, en daar was niks.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je de R-bumper ingedrukt houdt kan je de juiste richting vinden.
Ik heb alle wapens nu. Twin katana's zijn geweldigquote:
Emotieloze anime style game zonder eigen identiteit nr 10000 voor op de stapel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:05 schreef Evangelion het volgende:
Compile Heart and Neilo announce third-person shooter Scarlet Salvation for PS5, PS4, and PC
Anime Returnal. Thick thighs save lives.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Emotieloze anime style game zonder eigen identiteit nr 10000 voor op de stapel.
En hij blijft gaaf tot nu toe. Vana weer verder.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:20 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Hij is cool tot nu toe. Net pas het echte begin gehad
Nu zijn het 100 CoD gamesquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:40 schreef Friday12 het volgende:
Vroeger had je 100 lotr games. Zou best een nieuwe iteratie van mogen komen.
Tijd voor een total war lord of the rings spelquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:40 schreef Friday12 het volgende:
return of the king stijl danquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:40 schreef Friday12 het volgende:
We hebben net vorig jaar de Gollem game gekregenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:40 schreef Friday12 het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
return of the king stijl dan
Maar een goede LOTR open world game a la Elden Ring is er helaas nooit geweestquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:40 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb heel veel zin in die nieuwe vampire game a la witcherquote:
Jawelquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar een goede LOTR open world game a la Elden Ring is er helaas nooit geweest.
Ja maar het is lang niet heel Middle Earth, ook geen fan van de combat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jawel
Shadow of Mordor en Shadow of War waren echt heel erg goed. Open world en geweldig gameplay systeem in de vorm van het Nemesis systeem.
Maar Elden Ring zou ik het niet mee vergelijken, die game is echt zoveel beter dan 99% van de games die er überhaupt bestaan
Heel erg goed. Je kan ook overdrijven hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jawel
Shadow of Mordor en Shadow of War waren echt heel erg goed. Open world en geweldig gameplay systeem in de vorm van het Nemesis systeem.
Maar Elden Ring zou ik het niet mee vergelijken, die game is echt zoveel beter dan 99% van de games die er überhaupt bestaan
Nouja ik geef ze toch zeker een 8.5, niet slecht voor "film" gamesquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heel erg goed. Je kan ook overdrijven hoorMaar waren prima gameplay games ja.
Nee hoor! Die bestaat niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
We hebben net vorig jaar de Gollem game gekregen![]()
![]()
Beetje net zoals last of us half open wereldquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
ik zou liever geen open world lotr willen
ja dat is denk ik wel een sweet spot voor veel gamesquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beetje net zoals last of us half open wereld
Yup heb ik ook. Last of us 2 had echt grote gebieden precies genoeg.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat is denk ik wel een sweet spot voor veel games
bij veel open world games heb ik al snel zo iets van ik heb eigenlijk niet zo'n zin om alles uit te zoeken overal
quote:Marvel’s Spider-Man 2:
Early unlock suits: the Spider-Man 2099 Black Suit and the Miles Morales 2099 Suit
God of War Ragnarok:
Gain access to the Armor of the Black Bear set for Kratos at the first Lost Items chest in the Realm Between Realms (previously only accessible in a New Game+ run) and a resource bundle (500 Hacksilver and 250 XP)
The Last of Us Part II Remastered:
+50 points to activate bonus features and unlock extras
Jordan’s Jacket from Intergalactic: The Heretic Prophet as a skin for Ellie
Horizon Zero Dawn Remastered:
Gain access to Nora Valiant outfit
Trashquote:
High on life is pretty funnyquote:
Die was idd erg vermakelijkquote:
Heb volgens mij nog nooit een komische game gespeeld die ik kon waarderen, maar ik heb deze nog geen kans gegeven.quote:
Om eerlijk te zijn heb je een heel hoog IQ nodig om Rick and Morty te begrijpen. De humor is extreem subtiel en zonder degelijke kennis van theoretische natuurkunde zullen de meeste grappen over het hoofd van de gemiddelde kijker gaan. En dan heb je ook nog Rick's nihilistische gedachtengoed dat fijn verwefen zit in zijn karakter. Zijn persoonlijke filosofie is zwaar gebaseerd op bijvoorbeeld 'Narodnaya Volya' literatuur. De fans begrijpen dit materiaal; Ze hebben de intellectuele capaciteit om de diepten van deze grappen echt te waarderen om te beseffen dat ze niet alleen grappig zijn, maar ze echt iets dieps zeggen over het LEVEN. Als gevolg daarvan zijn mensen die Rick & Morty niet kunnen waarderen de ECHTE idioten. Natuurlijk zullen ze de subtiele humor in bijvoobeeld Rick's zijn mottode "Wubba Lubba Dub Dub" niet zien, die zelf een cryptische verwijzing is naar het Russische epische maniscript 'vaders en zonen' van Turgenev. Ik ben nu aan het grinniken terwijl ik enkel denk aan jullie onnozelen die hard aan hun hoofd krabben als het genie van Dan Harmon langzaamaan ontvouwt word op hun televisieschermen. Wat een dwazen... Wat heb ik een medelijden met hen. 😂quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:42 schreef MMaRsu het volgende:
alleen als je rick en morty kan waarderen is die tof
Wel een interessante stelling.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog nooit een komische game gespeeld die ik kon waarderen, maar ik heb deze nog geen kans gegeven.
haha deze copypastaquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb je een heel hoog IQ nodig om Rick and Morty te begrijpen. De humor is extreem subtiel en zonder degelijke kennis van theoretische natuurkunde zullen de meeste grappen over het hoofd van de gemiddelde kijker gaan. En dan heb je ook nog Rick's nihilistische gedachtengoed dat fijn verwefen zit in zijn karakter. Zijn persoonlijke filosofie is zwaar gebaseerd op bijvoorbeeld 'Narodnaya Volya' literatuur. De fans begrijpen dit materiaal; Ze hebben de intellectuele capaciteit om de diepten van deze grappen echt te waarderen om te beseffen dat ze niet alleen grappig zijn, maar ze echt iets dieps zeggen over het LEVEN. Als gevolg daarvan zijn mensen die Rick & Morty niet kunnen waarderen de ECHTE idioten. Natuurlijk zullen ze de subtiele humor in bijvoobeeld Rick's zijn mottode "Wubba Lubba Dub Dub" niet zien, die zelf een cryptische verwijzing is naar het Russische epische maniscript 'vaders en zonen' van Turgenev. Ik ben nu aan het grinniken terwijl ik enkel denk aan jullie onnozelen die hard aan hun hoofd krabben als het genie van Dan Harmon langzaamaan ontvouwt word op hun televisieschermen. Wat een dwazen... Wat heb ik een medelijden met hen. 😂
En ja, tussen haakjes, natuurlijk heb IK ook een Rick and Morty tattoo. En nee, je kan hem niet aanschouwen. Deze is enkel en alleen te aanschouwen door de ogen van de dames - en zelfs dan moeten ze aantonen dat ze op voorhand maximaal 5 IQ punten van mijn IQ afwijken (bij voorkeur lager). Niet lullig bedoelt 😎
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:19 schreef Drankster het volgende:
Poooah Kiwami 2 heeft de Hostess club mini game van Yakuza 0.![]()
![]()
Deze minigame kan wel in het rijtje van toppers als Gwent (TW3), Farkle (KCD) en Blitzball (FFX).
Blijven hangen in Chapter 7.quote:
Ik ben nu echt wel in het eindstadium. De boss van chapter 14 was wel zoals vanouds bijna onmogelijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijven hangen in Chapter 7.
Maar ik heb de game geparkeerd voor 'later', aangezien er vanaf nu zo'n beetje een hele zwik games aan komt.
Sniper Elite Resistance, KCD2, AC Shadows, Atomfall, Avowed, Doom etcetera.
En dat alleen al in de eerste 5 maanden.
😱 RIPquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben nu echt wel in het eindstadium.
Je hoeft niet alles op dag 1 te spelen he, vaak is het zelfs beter om het niet te doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijven hangen in Chapter 7.
Maar ik heb de game geparkeerd voor 'later', aangezien er vanaf nu zo'n beetje een hele zwik games aan komt.
Sniper Elite Resistance, KCD2, AC Shadows, Atomfall, Avowed, Doom etcetera.
En dat alleen al in de eerste 5 maanden.
Dus straks aan de Sniper Elite: Resistance?quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:50 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ken mezelf
Sowieso alles waar naar Game Pass komt speel ik day one.
quote:
Dan doe je jezelf tekort. De geilste exemplaren van het vrouwelijk schoon zijn doorgaans gelovig en niet heel briljant. Hoe intelligenter ze zichzelf vinden, hoe groter de kans is dat je een zeester aantreft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb je een heel hoog IQ nodig om Rick and Morty te begrijpen. De humor is extreem subtiel en zonder degelijke kennis van theoretische natuurkunde zullen de meeste grappen over het hoofd van de gemiddelde kijker gaan. En dan heb je ook nog Rick's nihilistische gedachtengoed dat fijn verwefen zit in zijn karakter. Zijn persoonlijke filosofie is zwaar gebaseerd op bijvoorbeeld 'Narodnaya Volya' literatuur. De fans begrijpen dit materiaal; Ze hebben de intellectuele capaciteit om de diepten van deze grappen echt te waarderen om te beseffen dat ze niet alleen grappig zijn, maar ze echt iets dieps zeggen over het LEVEN. Als gevolg daarvan zijn mensen die Rick & Morty niet kunnen waarderen de ECHTE idioten. Natuurlijk zullen ze de subtiele humor in bijvoobeeld Rick's zijn mottode "Wubba Lubba Dub Dub" niet zien, die zelf een cryptische verwijzing is naar het Russische epische maniscript 'vaders en zonen' van Turgenev. Ik ben nu aan het grinniken terwijl ik enkel denk aan jullie onnozelen die hard aan hun hoofd krabben als het genie van Dan Harmon langzaamaan ontvouwt word op hun televisieschermen. Wat een dwazen... Wat heb ik een medelijden met hen. 😂
En ja, tussen haakjes, natuurlijk heb IK ook een Rick and Morty tattoo. En nee, je kan hem niet aanschouwen. Deze is enkel en alleen te aanschouwen door de ogen van de dames - en zelfs dan moeten ze aantonen dat ze op voorhand maximaal 5 IQ punten van mijn IQ afwijken (bij voorkeur lager). Niet lullig bedoelt 😎
https://forza.net/news/forza-horizon-5-comes-to-ps5quote:Forza Horizon 5 Comes to PlayStation 5 in Spring 2025
30 January 2025- Playground Games
The Horizon Festival Welcomes a New Community of Players.
With nearly 900 cars available in the game, over 40 thematic game updates, two expansions, and so much more content, our team is excited to announce that this spring, PlayStation 5 players will be able to explore Mexico’s beautiful roads and experience the Horizon Festival for the first time as we are officially launching Forza Horizon 5 on PS5.
Zo slim zijn die Japanners nou ook weer nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:32 schreef Friday12 het volgende:
Gooi je disc in de ps5 en dan eten koken terwijl je denkt dat het installeerd... Vraagt het wat je eerst wil installeren story/multi en dus totaal niet installeerd
Als er nou 1 min geen antwoord word gegeven waarom installeerd dat ding niet automatisch
Dat is dan een toffe gamequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
Forza Horizon 5 komt naar de Playstation!!
https://store.playstation.com/en-gb/concept/10010647
Zeer cool, echt een van de vetste racers. Maarja die zijn er toch al zo weinig.
[..]
https://forza.net/news/forza-horizon-5-comes-to-ps5
Als ze nou eens die headbob shit uit gears halen zodat ik er niet motion sickness van krijgquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is dan een toffe game
Gears en Halo collectie en dan krijgt Microsoft heel veel centjes binnen de aankomende tijd.
Gewoon een emmer naast de bank zettenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze nou eens die headbob shit uit gears halen zodat ik er niet motion sickness van krijg
Kunnen ze dat steken in goede game development.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is dan een toffe game
Gears en Halo collectie en dan krijgt Microsoft heel veel centjes binnen de aankomende tijd.
Het is geen discussie meer. Microsoft is de nieuwe SEGA.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:16 schreef Evangelion het volgende:
Geen Xbox vs PlayStation discussie hier. Dit topic gaat over PlayStation en alles wat daarmee te maken heeft.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:16 schreef Evangelion het volgende:
Geen Xbox vs PlayStation discussie hier. Dit topic gaat over PlayStation en alles wat daarmee te maken heeft.
Xbox games komen op de PlayStation en worden besproken. Geen reacties over dat een platform beter isquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:16 schreef Evangelion het volgende:
Ah joh, nog even en er is geen Xbox meer, dus loopt die discussie ook niet meerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Xbox games komen op de PlayStation en worden besproken. Geen reacties over dat een platform beter is
Mooie tijdenquote:[eXtas1s] Gears of War Trilogy Collection will be announced as multiplatform, day one on PS5, remasters of all 3 games, crossplay between PS5/Xbox/PC
I can talk about Gears Collection because Gears Collection has cost me a lot to corroborate its existence but it seems that it exists and I can confirm that at the moment in which Gears Collection is announced, which I don't know when it will be but it will be announced as multiplatform day one. I repeat again. When these kinds of remasters are announced, remasters of the old Gears games are going to be able to be cross-platform play simultaneously. The only thing I haven't been able to confirm is the launch of a Switch version but it can be played cross-platform on PC, Xbox and PlayStation.
Dit is gebakken lucht.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
Volgends een oud-medewerker van Rockstar is de verwachting dat GTA6 op de PS5 en de Series X locked 30fps zal zijn.
En of het op de PS5 Pro wel op 60fps draait is ook nog maar de vraag.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)ps5-en-xbox-series-x
De multiplayer van GTA5 was heel lang letterlijk onspeelbaar en dat gold ook voor de eerste weken van de mp van Red Dead Redemption 2.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:06 schreef Drankster het volgende:
Wat heb je eraan om je daar nu druk over te maken. Laat de game eerst maar eens dit jaar lanceren, in wat voor staat zien we dan wel.
Dat zou ik wel echt een flop vindenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
Volgends een oud-medewerker van Rockstar is de verwachting dat GTA6 op de PS5 en de Series X locked 30fps zal zijn.
ik heb te weinig verstand van de techniek.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat zou ik wel echt een flop vinden
Natuurlijk. Ps5 is hardware uit 2019 en zoveel beter is die pro niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
Ga niet meer kijkenquote:
Upscalen 720-1080P kan met een 60fps mode. PS5 Pro met PSSR lijkt meer op 1440P-4K.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zal niet zeggen dat VI gegarandeerde 60 fps gaat halen, maar vergeet niet dat R* ooit V maakte voor godbetert de PS3 generation. Deze mensen zijn wizards. Ik zie dus gepaste reden voor optimisme.
En juist hun stijl is om zoveel mogelijk uit de machine te halen door de game vol te proppen met levensechte npc's, auto's, vliegtuigen, gebouwen waar je naar binnen kan etc.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zal niet zeggen dat VI gegarandeerde 60 fps gaat halen, maar vergeet niet dat R* ooit V maakte voor godbetert de PS3 generation. Deze mensen zijn wizards. Ik zie dus gepaste reden voor optimisme.
COD Modern Warfare (2019) GENOTquote:Op zondag 2 februari 2025 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Als ze het maar niet rebooten en battlefield noemen
Open jij het KCD2 topic?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
Digital Foundry tech preview van KCD2
Nog 2 dagen
60 fps > grafische details.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk. Ps5 is hardware uit 2019 en zoveel beter is die pro niet.
Daarnaast moet er gewoon maximaal worden ingezet op een next gen ervaring, met een ziek aantal npc's, auto's, gebouwen waar je naar binnen kan etc.
Als het 60fps moet zijn moet je alweer veel inleveren.
Als je later 60fps wil zullen ze vast wel een ps6 editie en een jaar later op de pc na de reguliere consoles
Als het er minder mooi uitziet als PS4 Pro spellen blijft wel triest hoor. We zijn in 2025 en er zijn nog genoeg spellen die er gewoon niet best uitzien.quote:
Vroegah trokken developers nog wel eens het maximale uit een console. Tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het er minder mooi uitziet als PS4 Pro spellen blijft wel triest hoor. We zijn in 2025 en er zijn nog genoeg spellen die er gewoon niet best uitzien.
Het maken van een levendige wereld met unieke npc's en unieke animaties etc zou ik niet beschouwen als 'grafische details'quote:
Beetje zoals The Witcher 3.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het maken van een levendige wereld met unieke npc's en unieke animaties etc zou ik niet beschouwen als 'grafische details'
Download is nog de volle mepquote:Op maandag 3 februari 2025 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)s-x/9300000187493630
Dragon Age voor nog geen 3 tientjes.
Dan is de lading alweer uitverkocht, was via 3rd party.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:32 schreef Peejtur het volgende:
Ik zie hem voor 4 tientjes? Die link gaat ook gewoon naar hoofdpagina.
44 download btw.
https://www.intertoys.nl/dragon-age-the-veilguard-ps5quote:Op maandag 3 februari 2025 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is de lading alweer uitverkocht, was via 3rd party.
Een fatsoenlijk nieuw topic maken met plaatjes en diverse links en zulks is ondoenlijk op mobielquote:
@Ang3lquote:Op maandag 3 februari 2025 10:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
https://www.intertoys.nl/dragon-age-the-veilguard-ps5
Nu bij Intertoys
Dat is het ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Battlefield zou gewoon MP moeten zijn. Doet het zijn naam nog eer aan ook.
Meer games zoals NINJA GAIDENquote:Op maandag 3 februari 2025 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Het vorige deel had zelfs helemaal geen singleplayer gedeelte.
En geen classes.
En geen scoreboard.
En geen ziel.
En geen fun.
Ninja Gardenquote:Op maandag 3 februari 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer games zoals NINJA GAIDEN
Zegquote:
Ninja Gaiden 2 had nog een paar maanden extra ontwikkeling nodig. Helaas kwam dat er niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:59 schreef Peejtur het volgende:
Maar dan hopelijk met veel beter camerawerk.
Easy skip lijkt mequote:Op maandag 3 februari 2025 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)s-x/9300000187493630
Dragon Age voor nog geen 3 tientjes.
Heb je hem nog niet? Vroegah kon je nog wel eens een game voor de release date kopen, dat was toch een bazentijd.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:37 schreef StateOfMind het volgende:
Nedgame kreeg ik niet te pakken na herhaaldelijke pogingen, bij Intertoys namen ze wel op, dus daar maar een exemplaar apart laten leggen.
Countdown has started, ready for (kc)D(2)-Day![]()
![]()
Zin in in
Bf 3 copy pasten en het is een succesquote:Op maandag 3 februari 2025 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Het vorige deel had zelfs helemaal geen singleplayer gedeelte.
En geen classes.
En geen scoreboard.
En geen ziel.
En geen fun.
Ja. Of een maatje die bij de mediamarkt werkte en die dingen al 3 dagen eerder kon meegeven.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb je hem nog niet? Vroegah kon je nog wel eens een game voor de release date kopen, dat was toch een bazentijd.
Lekker met Halo 3 aan de slag het weekend voor de launch
Oke ik werkte zelf bij Dynabyte dus kon het aan mezelf verkopen
Had zo'n 16 jarig grietje aan de lijn (althans zo klonk het), en ze hadden ze al liggen), dus ik vroeg of ik die straks al op kon komen halenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb je hem nog niet? Vroegah kon je nog wel eens een game voor de release date kopen, dat was toch een bazentijd.
Lekker met Halo 3 aan de slag het weekend voor de launch
Oke ik werkte zelf bij Dynabyte dus kon het aan mezelf verkopen
JAMAAR!quote:
Dat, of nog beter Battlefield Bad Company 2quote:Op maandag 3 februari 2025 12:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bf 3 copy pasten en het is een succes
Geen idee, maar als je hem toch vroeg of laat wil spelen, is dit wel een mooi prijsje om hem iig vast aan te schaffen.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JAMAAR!
Ik moet eerst OW2 afronden en geen idee hoe veel ik daar nog in moet.
Dit is wel een prijs om idd misschien alvast te kopen.
Zou ie daarna weer omhoog gaan?
Ik denk dat de prijs alleen maar omlaag gaat gezien het aantal verkopen en dat EA toch wat geld wil terugverdienen. Zal me ook niets verbazen als die eind dit jaar op Plus komt (of begin volgend jaar)quote:Op maandag 3 februari 2025 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JAMAAR!
Ik moet eerst OW2 afronden en geen idee hoe veel ik daar nog in moet.
Dit is wel een prijs om idd misschien alvast te kopen.
Zou ie daarna weer omhoog gaan?
Dat werkte idd best goed vroeger! Als er ook maar ergens een bonnetje op het internet te vinden was. Ging je naar de winkel en zei je dat andere het wel al verkopen. En best vaak werkte hetquote:Op maandag 3 februari 2025 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
Donequote:Op maandag 3 februari 2025 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je hem toch vroeg of laat wil spelen, is dit wel een mooi prijsje om hem iig vast aan te schaffen.
Dank voor de tipquote:
1 heb ik wel, maar ga beginnen met deel 2 omdat de PS4 versie wel gewoon een 60fps mode en een hogere resolutie nodig heeftquote:
Beginnen met deel 2 (in welke serie dan ook) is voor psychopaten.quote:
Kan. Zou ik het doen? Nee.quote:
Je hebt geen geheugenverlies, je personage verliest alleen de meeste skills en abilities van deel 1 wat logisch is bij een vervolg.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:10 schreef Droopie het volgende:
Ik heb gelezen dat je het hele verhaal heel snel te horen krijg en dan opeens geheugenverlies krijgt.
Dus dat is voor mij voldoende.
Zou raar zijn als ik het verhaal van deel 1 weet, maar mijn character niet.
Niet iedereenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iedereen is nu maximaal gehyped voor KCD2
'What can go wrong?'
Oke dat klinkt alsof je juist met 2 moet startenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:10 schreef Droopie het volgende:
Ik heb gelezen dat je het hele verhaal heel snel te horen krijg en dan opeens geheugenverlies krijgt.
Dus dat is voor mij voldoende.
Zou raar zijn als ik het verhaal van deel 1 weet, maar mijn character niet.
Goede, dat is wel een goed idee ja ondanks dat ik deel 2 er wel vet uit vind zienquote:Op maandag 3 februari 2025 18:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kan. Zou ik het doen? Nee.
KCD1 is een enorme hit or miss. De ene vond het verschikkelijk, de ander fantastisch.
De Royal edition (inc DLC) van KCD1 is regelmatig voor minder dan ¤5 in de sale op PlayStation en Xbox dus wil je niet gelijk full price betalen voor deel twee dan kan je altijd deel 1 proberen voor een prikkie.
ik heb vandaag een cdkey gekocht voor Civilation 6, 2,30 euro.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goede, dat is wel een goed idee ja ondanks dat ik deel 2 er wel vet uit vind zien
Ja denk dat ik sowieso nog even wacht met alle games die ik nog moet doen zoals ghost of tsushimaquote:Op maandag 3 februari 2025 18:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik heb vandaag een cdkey gekocht voor Civilation 6, 2,30 euro.
Voor ik op de hypetrein spring en 70 euro lichter ben.
Veel plezier allemaal!quote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef 2dope het volgende:
Veel plezier morgen my dudes, speciaal een gifje voor jullie gemaakt
[ afbeelding ]
Als je deel 1 tof vond, gaat deel 2 smullen zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iedereen is nu maximaal gehyped voor KCD2
'What can go wrong?'
Het idee vind ik vet alleen 150 uur werkt niet echt voor mijquote:Op maandag 3 februari 2025 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je deel 1 tof vond, gaat deel 2 smullen zijn.
Maar het is niet een game voor iedereen, dus voor sommigen zal het tegenvallen ja.
Morgen om 12.30u klaar, dan meteen naar Intertoys en dan meteen naar huis.
Kanniewachtennie
80 tot 100 uur naar verluidtquote:Op maandag 3 februari 2025 20:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het idee vind ik vet alleen 150 uur werkt niet echt voor mij
Ik vergeet dan altijd controlsquote:Op maandag 3 februari 2025 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
80 tot 100 uur naar verluidt
Maar zulke lange games speel ik meestal in 2 tot 3 etappes, afgewisseld met een andere game.
my sword can only get so sharp sirquote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef 2dope het volgende:
Veel plezier morgen my dudes, speciaal een gifje voor jullie gemaakt
[ afbeelding ]
Aftiteling net gezien dus voor KCD2 is gelukt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:25 schreef Drankster het volgende:
Nu begonnen aan Yakuza Kiwami 2. Even kijken of we die kunnen uitspelen voor KCD2. :p
Gelukkig gaat die kut zoon van je om de 3 sec vertellen wat je moet doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vergeet dan altijd controls
Met god of war nu al last van
Herkenbaarquote:Op maandag 3 februari 2025 20:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vergeet dan altijd controls
Met god of war nu al last van
Ik wilde je al cancellenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gelukkig gaat die kut zoon van je om de 3 sec vertellen wat je moet doen.(zoon in game. niet je echte zoon mocht je een vader zijn
)
quote:
Snel faster forward naar de gay sex scène!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
KCD2 aan het installeren, vanavond aan beginnen.
Wéér een game die @Ang3l moet kopenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snel faster forward naar de gay sex scène!
Geen idee, maar ik zal m nabouwen in Dragon Age, ok?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
Een kut zoon, is dat een transgender? 🤔
Zeg hou eens op!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wéér een game die @:Ang3l moet kopen![]()
Heel veel plezier!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:47 schreef Drankster het volgende:
Laptop dicht, thee gezet, over een kwartier KCD2 tijd.
Tot over 3 maanden ofzo!
[ afbeelding ]
Veel plezier maat.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:28 schreef StateOfMind het volgende:
Heb hem vanmiddag geïnstalleerd, strals na het eten ook maar eens aanslingeren.
Ook met thee
Enjoy man. Deel je het eindresultaat nog ff na 3 uur character editor?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Een pakketje van DHL is net op mijn deurmat geland en brandde er een woke gat in de vloer met hellevuur. Kreeg ook meteen mail van Elon Musk of ik in ieder geval geen top surgery scars wilde kiezen voor mijn character, en Trump baalde dat hij NET te laat was met z'n tarieven op dit soort pulp spellen.
Maar:
DRAGON AGE HAS ARRIVED!
Daar doe ik echt altijd max 5 mim overquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Enjoy man. Deel je het eindresultaat nog ff na 3 uur character editor?
Ik heb daar ook het geduld en de interesse niet voorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar doe ik echt altijd max 5 mim over
Hoeveel kost de game?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Een pakketje van DHL is net op mijn deurmat geland en brandde er een woke gat in de vloer met hellevuur. Kreeg ook meteen mail van Elon Musk of ik in ieder geval geen top surgery scars wilde kiezen voor mijn character, en Trump baalde dat hij NET te laat was met z'n tarieven op dit soort pulp spellen.
Maar:
DRAGON AGE HAS ARRIVED!
dragon age?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan jullie het pas kopen als de hele studio ontslagen is?
Lol
hele chille game welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:19 schreef Friday12 het volgende:
Sniper Elite Resistance.. die 2e map heeft zoveel enemies
die 2/3 verkopen van hier gaan niet uitmaken denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan jullie het pas kopen als de hele studio ontslagen is?
Lol
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Enjoy man. Deel je het eindresultaat nog ff na 3 uur character editor?
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
O daar kan ik in Baldur's Gate idd best lang in zittenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb daar ook het geduld en de interesse niet voor
Hoezo welke Mh was slecht danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:34 schreef Friday12 het volgende:
MH wilds nog maar een paar weekjes! Eindelijk weer een goede MH
Nou, die ene, weet je wel.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
quote:
De keuze voor een Class duurt bij mij al langer dan datquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Er als een volslagen debiel bij lopen doe ik in het leven al
Het enige wat ik altijd doe bij een character creation is een tof kapsel, coole baard en gifgroene ogen.
Wil altijd zo snel mogelijk aan de game zelf beginnen.
Dit ja. Meestal pak ik gewoon het standaard karakter en ga ik rustig lezen wat de classes doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De keuze voor een Class duurt bij mij al langer dan dat
Business Class natuurlijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De keuze voor een Class duurt bij mij al langer dan dat
Player name: Jort Kelderquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Business Class natuurlijk
Gr Harry Mens
Kingdom Come: Deliverance IIquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:27 schreef Peejtur het volgende:
Is kcd 2 goed? Wat vinden jullie er tot nu toe van?
Ja nee dank je.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:46 schreef MMaRsu het volgende:
https://store.playstation(...)_00-0600728796128379
I’m delighted to share that we are giving fans more choice to play where they want by bringing Age of Empires II: Definitive Edition and Age of Mythology: Retold to PlayStation 5.
https://www.ageofempires.(...)nd-age-of-mythology/
Iedere keer is het met dit soort games dat het "goed is aangepast naar een controller". En iedere keer dat je een dergelijke game speelt denk je dit zou zoveel makkelijker/beter zijn met een muis/toetsenbord.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja nee dank je.
Lijkt me zeer vervelend met een controller.
@Dranksterquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:27 schreef Peejtur het volgende:
Het is vast relatief goed geoptimaliseerd voor de mogelijkheden en de hoeveelheid knoppen, maar dit lijkt me typisch zoiets waar niemand echt blij van wordt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Iedere keer is het met dit soort games dat het "goed is aangepast naar een controller". En iedere keer dat je een dergelijke game speelt denk je dit zou zoveel makkelijker/beter zijn met een muis/toetsenbord.
Heb ik nog niet gespeeldquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:27 schreef Peejtur het volgende:
quote:According to Andrew Wilson, the CEO at EA, one of the reasons why Dragon Age: The Veilguard didn't meet its internal sales expectations could be because it didn't ship as a live service product.
Andrew WilsonFLOPquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
https://search.app/NPBSWghDtWqxCg5Q6
Met lootboxes oid?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Andrew WilsonFLOP
Battlefield 2025 is onze laatste hoop van EA….
GAAS in dit genre kan nog wel...
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Rts games werken al jaren erg goed op consoles met een extreem versimpelde besturingquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja nee dank je.
Lijkt me zeer vervelend met een controller.
De games ondersteunen ook keyboard en muis support op controllerquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Iedere keer is het met dit soort games dat het "goed is aangepast naar een controller". En iedere keer dat je een dergelijke game speelt denk je dit zou zoveel makkelijker/beter zijn met een muis/toetsenbord.
struisvogel effectquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
70 is de vaste prijs voor de reguliere versie, online dan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:07 schreef Droopie het volgende:
Ik krijg KD2 niet gekocht online voor 70 euro
Zie alleen de versie van 90 euro, heb hem nu besteld en betaald via de site van PSN.
Krijg ik een error en een mail dat ik mijn geld teruggestort krijg.
Was 70 euro de pre order prijs ofzo.?
Ik ook niet, maar zie de normale versie bij mij niet beschikbaar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
70 is de vaste prijs voor de reguliere versie, online dan.
De fysieke versie is 60.
Geen idee wat er mis is.
Ik heb hem ook besteld via de browser,quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:29 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik via de browser kijk dan zie ik de gewone versie staan van 7 tientjes.
Dat laatste gaan we maar niet doen, zal wel iets mis zijn idd.quote:We moeten je helaas meedelen dat het niet is gelukt om 05/02/2025 09:59 PM GMT te kopen. Er is echter wel ¤69,99 in rekening gebracht bij je betaalmethode. We betalen het volledige aankoopbedrag terug. Je terugbetaling wordt spoedig verwerkt. Het kan enkele dagen duren voordat je terugbetaling op je bankafschrift staat.
We raden je aan om met dezelfde betaalmethode je aankoop opnieuw te proberen in de PlayStation Store.
Heb net in de PlayStation app gekeken, en daar zie ik hem gewoon staan bij 'select versie' oid.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zie de normale versie bij mij niet beschikbaar.
Morgen nieuwe poging
Geen dank.quote:
https://psprices.com/region-nl/games/?q=kingdom+come&platform=PS5quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteld via de browser,
Kreeg ik deze mail
[..]
Dat laatste gaan we maar niet doen, zal wel iets mis zijn idd.
Ik heb 70 betaald voor de gold edition met extra's en alle dlc. Oh, en fysiek uiteraardquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:07 schreef Droopie het volgende:
Ik krijg KD2 niet gekocht online voor 70 euro
Zie alleen de versie van 90 euro, heb hem nu besteld en betaald via de site van PSN.
Krijg ik een error en een mail dat ik mijn geld teruggestort krijg.
Was 70 euro de pre order prijs ofzo.?
En, inmiddels gelukt?quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zie de normale versie bij mij niet beschikbaar.
Morgen nieuwe poging
protip, de game na het uitspelen gewoon opnieuw beginnen, er zitten 10 verhaallijnen in ofzo (ipv uitspelen = klaar)quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel nu Nier Replicant. Waar ik de eerste op PS3 simpelweg niet begreep speelt het nu heerlijk weg. Denk dat er veel QOL updates in zitten. Vooral qua quest guidance waarschijnlijk.
Of ik ben beter geworden. Maar dat zal wel niet
I know, heb Automata ook 100% uitgespeeldquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
protip, de game na het uitspelen gewoon opnieuw beginnen, er zitten 10 verhaallijnen in ofzo (ipv uitspelen = klaar)
... de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know, heb Automata ook 100% uitgespeeld
Maar Civ 7 krijgt zoveel slechte reviewsquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Yes
Geld ook teruggekregen en ook Civ7 gekocht...
quote:Crucial, BASIC things are COMPLETELY missing. You can't automate explorers. A lot of key command either don't exist anymore or are completely hidden to the player and you just have to try old combinations that you remember from other games. YOU CAN'T QUEUE YOUR TECH TREE AT ALL. There's no quick movement / combat. All advanced options to customize the map, start parameters, and overall game rules are just COMPLETELY gone. Customizations of all kinds are gone. I haven't found a way to rename cities, units, or anything like that.
quote:Game needed another 3 months to add these basic features, anyone who uses the excuse 'early access' for the exclusion of the most basic features is deluded. I haven't even mentioned some game play flaws as largely I expect these with an early access same with the bugs and crashing that does occasionally accompany this game.
4/10
Edit 1: Just won on 20fps with a 4080 might I add (Late game performance is utter S**t) and there isn't even the famous 'One More Turn...' button, incredibly disappointed again
Ik ben zo noob met dit spel, dat er voor mij genoeg te ontdekken valt.quote:Civ 7 is currently at 80/100 in Metacritic.
Civ 6 is currently at 88/100,
mind you, to get 1 point higher from 80 up is rather difficult since it means it need more consistent 9/10 reviews.
---
VGC give it 10/10
Destructoid give it 9/10
VG247 give it 8/10
Gamespot give it 8/10
PCgamesN give it 7/10
IGN (main) give it 7/10
Eurogamer give it 4/10?
Als je een noob bent met dit spel, dan snap ik niet waarom je niet Civ 6 voor een letterlijk prikkie hebt opgepikt met alle DLC en dergelijke (nouja niet dat die nu in de sale is maar vast vaak zat)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben zo noob met dit spel, dat er voor mij genoeg te ontdekken valt.
Als nieuwe speler heb ik weinig vergelijkingsmateriaal met voorgaande delen, dan krijg je sommige mensen die met weemoed terugdenken aan de oude versie.
En anders gaat ie terug in de kast in afwachting van nieuwe patches.
Wat mij wel opvalt, ik las dat Sid Meijer had gezegd dat iedereen de tutorial moet spelen, ook de mensen die heel veel ervaring hebben.. nou die tutorial valt reuze meedie had wel wat uitgebreider gemogen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je KaN BEturrR eeN anDERe gaME speLUh WanT deZE krIJGt MindER HoGe CiJFuRZzzz
Ik heb geen geduld, dus geen geduld om een 8 jaar oud spel onder de knie te krijgen, geen geduld om te wachten tot al die tyfusgames die mijn hart sneller doen kloppen eindelijk een keer uitkomen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je een noob bent met dit spel, dan snap ik niet waarom je niet Civ 6 voor een letterlijk prikkie hebt opgepikt met alle DLC en dergelijke (nouja niet dat die nu in de sale is maar vast vaak zat)
https://store.playstation(...)_00-CIV6BASE00000000
Die game is af en compleet, en ook erg goed volgens mij (tenminste op pc, console versie zelf niet gespeeld)
Maar hey jouw money natuurlijk
Stealth: 100quote:
Ja en die Batman game is jaren van ons verwijderd….quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:54 schreef Evangelion het volgende:
Jason Schreier: WB Montreal cancelled pitches for Gotham Knights 1.5, John Constantine game, Flash/Joker, and now are pitching a Game of Thrones game
Jason Schreier: Rocksteady is looking to return to Batman for a single-player game
Ach
Game of Thrones game kán heel tof worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:54 schreef Evangelion het volgende:
Jason Schreier: WB Montreal cancelled pitches for Gotham Knights 1.5, John Constantine game, Flash/Joker, and now are pitching a Game of Thrones game
Jason Schreier: Rocksteady is looking to return to Batman for a single-player game
Ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |