Dank voor de tipquote:
1 heb ik wel, maar ga beginnen met deel 2 omdat de PS4 versie wel gewoon een 60fps mode en een hogere resolutie nodig heeftquote:
Beginnen met deel 2 (in welke serie dan ook) is voor psychopaten.quote:
Kan. Zou ik het doen? Nee.quote:
Je hebt geen geheugenverlies, je personage verliest alleen de meeste skills en abilities van deel 1 wat logisch is bij een vervolg.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:10 schreef Droopie het volgende:
Ik heb gelezen dat je het hele verhaal heel snel te horen krijg en dan opeens geheugenverlies krijgt.
Dus dat is voor mij voldoende.
Zou raar zijn als ik het verhaal van deel 1 weet, maar mijn character niet.
Niet iedereenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iedereen is nu maximaal gehyped voor KCD2
'What can go wrong?'
Oke dat klinkt alsof je juist met 2 moet startenquote:Op maandag 3 februari 2025 18:10 schreef Droopie het volgende:
Ik heb gelezen dat je het hele verhaal heel snel te horen krijg en dan opeens geheugenverlies krijgt.
Dus dat is voor mij voldoende.
Zou raar zijn als ik het verhaal van deel 1 weet, maar mijn character niet.
Goede, dat is wel een goed idee ja ondanks dat ik deel 2 er wel vet uit vind zienquote:Op maandag 3 februari 2025 18:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kan. Zou ik het doen? Nee.
KCD1 is een enorme hit or miss. De ene vond het verschikkelijk, de ander fantastisch.
De Royal edition (inc DLC) van KCD1 is regelmatig voor minder dan ¤5 in de sale op PlayStation en Xbox dus wil je niet gelijk full price betalen voor deel twee dan kan je altijd deel 1 proberen voor een prikkie.
ik heb vandaag een cdkey gekocht voor Civilation 6, 2,30 euro.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goede, dat is wel een goed idee ja ondanks dat ik deel 2 er wel vet uit vind zien
Ja denk dat ik sowieso nog even wacht met alle games die ik nog moet doen zoals ghost of tsushimaquote:Op maandag 3 februari 2025 18:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik heb vandaag een cdkey gekocht voor Civilation 6, 2,30 euro.
Voor ik op de hypetrein spring en 70 euro lichter ben.
Veel plezier allemaal!quote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef 2dope het volgende:
Veel plezier morgen my dudes, speciaal een gifje voor jullie gemaakt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |