SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ging meer om het feit dat ik dacht dat het mmarsu wasquote:Op maandag 27 januari 2025 15:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet eens alleen dat, maar het is uiteindelijk ook gewoon een studio met alleen maar shit releases.
Ja kan me voorstellen dat de potjes in Ranked wat serieuzer zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het wel leuker is wanneer je team samen werkt. En in lage ranks bestaat samenwerken niet
Die potjes dat je team 1 voor 1 er in blijven rennen zijn verre van fun(vind ik)
Yi-Longquote:Op maandag 27 januari 2025 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uiteraard inclusief Yi-Long met zijn complete edition
Invisible Woman vind ik idd ook echt een leuke toevoeging.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gelukkig speel ik veel invisble woman en weet ik inmiddels wel redelijk hoe in leven te blijven maar zorgt wel dat je minder heals kan doen omdat ik druk ben die Spider-Man te overleven.
Nou, ik knal met Luna gewoon de front line in af en toe hoorquote:En van die spelers die ver de enemy backline in lopen en niet terugkomen voor heals en vervolgens roepen dat ze slecht gehealed worden heb ik ook een beetje een allergie voor ontwikkeld. Ik wil best healen maar als je gehealed wil worden kom je maar terug naar de backline.
Enby betelent Non-Binair (NB, En, Biequote:Op maandag 27 januari 2025 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel slim om direct enby te noemen, dan hoeven we niet het hele alfabet af.
En heb je NGB2 al uit?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ging meer om het feit dat ik dacht dat het mmarsu was
Mods komen eraan trouwens (custom spawns, meer spawns, incendiary shuriken)quote:Op maandag 27 januari 2025 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heb je NGB2 al uit?
Oh, meestal noemen we die mensen in de war.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enby betelent Non-Binair (NB, En, Bie)
Omdat de vorige Boy and Girl heette.Kei expres.
Mods boeien me niet zo veel. Speel op consolequote:Op maandag 27 januari 2025 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mods komen eraan trouwens (custom spawns, meer spawns, incendiary shuriken)
Bekijk deze YouTube-video
Op pc iig
Gisteravond in Chapter 5 aangkomen, met die chick.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heb je NGB2 al uit?
her is ook een feestdag dus ligt er maar aan wat zei er zelf van vinden he.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]nee ik ben het niet. Dat releasen op een dag van een ramp is natuurlijk weer niet slim, je zou zeggen trek een Japanse kalender open, maar dat is misschien teveel werk voor Ubisoft.
Ik ben dat niet maar snap hem wel.
Ga hem wel gewoon kopen als die 2/3 tientjes in de gold edition sale is (zoals ik al een tijd doe met AC)
Zal toch wel leuk zijn om die wereld te ontdekken.
Al ben ik alweer huiverig voor de voice acting kwaliteit van npc's. Die zijn zo slecht in andere ac games
Voor elke datum kan je wel een Japanse war crime vinden waarschijnlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 16:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
her is ook een feestdag dus ligt er maar aan wat zei er zelf van vinden he.
Als je ver genoeg zoekt heb je elke datum wel een excuus.
Die mensen die vragen om heals en vervolgens weglopen van je shieldquote:Op maandag 27 januari 2025 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen dat de potjes in Ranked wat serieuzer zijn.
Maar ik kom in quick play toch ook wel mensen tegen die echt samenwerken. En ja dan is het spel wel meteen leuker. Ik speel vaak met Luna, dus dan ben ik degene die "samenwerkt". Meppen en healen, is wle mijn ding. Invisible woman vind ik daarom ook erg fijn.
"Sta gvd stil man ik probeer je te healen!!!!"
Ja, al gezien. Benieuwd wat dat gaat worden.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:54 schreef Drankster het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
Ik dacht ff dat ze een game over Michael Jackson hadden gemaaktquote:Op maandag 27 januari 2025 22:54 schreef Drankster het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
Dit is IGN en die kraken zowat alles afquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eternal Strands: Clunky controls, eentonige combat, bizar weersysteem.
Skippen dus.
Deze game vergelijken met SotC omdat je toevallig in een vijand kan klimmen is alsof je Ali Express Game Station 5 vergelijkt met de PS5 Pro
Ign kraakt nooit iets af en geeft vaak kut games zelfs een goed cijferquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is IGN en die kraken zowat alles af
Ik weet niet echt wat ik van de graphics moet vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:10 schreef StateOfMind het volgende:
Eternal Strand review:
Kort gezegd, als je van games als Shadow of the Colossus, Zelda Breath of the Wild en Immortals Fenix Rising houdt, dan vind je deze ook leuk.
By all means, koop deze game.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is IGN en die kraken zowat alles af
Oh nee, het is niet iets wat ik zou spelen denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
By all means, koop deze game.
Hij komt ook meteen naar Game Pass, dus ik ga hem sowieso vanavond eens spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat ik van de graphics moet vinden.
Het probeert een bepaalde stijl, maar t voelt er een goedkope kopie van of zo?
Ik bn niet helemaal overtuigd.
Gaan jullie maar ff play testen voor me.
Die camera is idd pure aids jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:37 schreef Peejtur het volgende:
Wat is Ninja Gaiden Black een kutspel zeg qua camerawerk. Bv het tegen muren lopen is zo kut op deze manier. Zonde van het geld.
Twijfel om Star Wars Outlaws aan te schaffen. Is dit een ja of nee voor jullie?
Erg mee vermaakt ik zeg doenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:37 schreef Peejtur het volgende:
Wat is Ninja Gaiden Black een kutspel zeg qua camerawerk. Bv het tegen muren lopen is zo kut op deze manier. Zonde van het geld.
Je kan ten alle tijde de camera achter je plaatsen volgens mij. Ik heb echt weinig problemen gehad met de platforming.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:37 schreef Peejtur het volgende:
Hij is cool tot nu toe. Net pas het echte begin gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:27 schreef Peejtur het volgende:
Ik heb hem net verwijderdnook al zat ik chapter 3. Outlaws is net klaar met installeren op jullie aanraden en review op YouTube. Start nu op. Ben benieuwd.
Het is ook net zo uitdagendquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
Dat kasteel in het begin van chapter 6 doet sterk aan Anor Londo denken
Heb me aan het eind van chapter 6 rot lopen zoeken om eruit te komenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is ook net zo uitdagend
Als je de R-bumper ingedrukt houdt kan je de juiste richting vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb me aan het eind van chapter 6 rot lopen zoeken om eruit te komen
Weet ik, maar hij wees richting het midden van het water, en daar was niks.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je de R-bumper ingedrukt houdt kan je de juiste richting vinden.
Ik heb alle wapens nu. Twin katana's zijn geweldigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |