Als je deel 1 tof vond, gaat deel 2 smullen zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iedereen is nu maximaal gehyped voor KCD2
'What can go wrong?'
Het idee vind ik vet alleen 150 uur werkt niet echt voor mijquote:Op maandag 3 februari 2025 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je deel 1 tof vond, gaat deel 2 smullen zijn.
Maar het is niet een game voor iedereen, dus voor sommigen zal het tegenvallen ja.
Morgen om 12.30u klaar, dan meteen naar Intertoys en dan meteen naar huis.
Kanniewachtennie
80 tot 100 uur naar verluidtquote:Op maandag 3 februari 2025 20:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het idee vind ik vet alleen 150 uur werkt niet echt voor mij
Ik vergeet dan altijd controlsquote:Op maandag 3 februari 2025 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
80 tot 100 uur naar verluidt
Maar zulke lange games speel ik meestal in 2 tot 3 etappes, afgewisseld met een andere game.
my sword can only get so sharp sirquote:Op maandag 3 februari 2025 18:35 schreef 2dope het volgende:
Veel plezier morgen my dudes, speciaal een gifje voor jullie gemaakt
[ afbeelding ]
Aftiteling net gezien dus voor KCD2 is gelukt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:25 schreef Drankster het volgende:
Nu begonnen aan Yakuza Kiwami 2. Even kijken of we die kunnen uitspelen voor KCD2. :p
Gelukkig gaat die kut zoon van je om de 3 sec vertellen wat je moet doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vergeet dan altijd controls
Met god of war nu al last van
Herkenbaarquote:Op maandag 3 februari 2025 20:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vergeet dan altijd controls
Met god of war nu al last van
Ik wilde je al cancellenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gelukkig gaat die kut zoon van je om de 3 sec vertellen wat je moet doen.(zoon in game. niet je echte zoon mocht je een vader zijn
)
quote:
Snel faster forward naar de gay sex scène!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
KCD2 aan het installeren, vanavond aan beginnen.
Wéér een game die @Ang3l moet kopenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snel faster forward naar de gay sex scène!
Geen idee, maar ik zal m nabouwen in Dragon Age, ok?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
Een kut zoon, is dat een transgender? 🤔
Zeg hou eens op!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wéér een game die @:Ang3l moet kopen![]()
Heel veel plezier!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:47 schreef Drankster het volgende:
Laptop dicht, thee gezet, over een kwartier KCD2 tijd.
Tot over 3 maanden ofzo!
[ afbeelding ]
Veel plezier maat.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:28 schreef StateOfMind het volgende:
Heb hem vanmiddag geïnstalleerd, strals na het eten ook maar eens aanslingeren.
Ook met thee
Enjoy man. Deel je het eindresultaat nog ff na 3 uur character editor?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Een pakketje van DHL is net op mijn deurmat geland en brandde er een woke gat in de vloer met hellevuur. Kreeg ook meteen mail van Elon Musk of ik in ieder geval geen top surgery scars wilde kiezen voor mijn character, en Trump baalde dat hij NET te laat was met z'n tarieven op dit soort pulp spellen.
Maar:
DRAGON AGE HAS ARRIVED!
Daar doe ik echt altijd max 5 mim overquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Enjoy man. Deel je het eindresultaat nog ff na 3 uur character editor?
Ik heb daar ook het geduld en de interesse niet voorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar doe ik echt altijd max 5 mim over
Hoeveel kost de game?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Een pakketje van DHL is net op mijn deurmat geland en brandde er een woke gat in de vloer met hellevuur. Kreeg ook meteen mail van Elon Musk of ik in ieder geval geen top surgery scars wilde kiezen voor mijn character, en Trump baalde dat hij NET te laat was met z'n tarieven op dit soort pulp spellen.
Maar:
DRAGON AGE HAS ARRIVED!
dragon age?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan jullie het pas kopen als de hele studio ontslagen is?
Lol
hele chille game welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:19 schreef Friday12 het volgende:
Sniper Elite Resistance.. die 2e map heeft zoveel enemies
die 2/3 verkopen van hier gaan niet uitmaken denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan jullie het pas kopen als de hele studio ontslagen is?
Lol
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Enjoy man. Deel je het eindresultaat nog ff na 3 uur character editor?
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
O daar kan ik in Baldur's Gate idd best lang in zittenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb daar ook het geduld en de interesse niet voor
Hoezo welke Mh was slecht danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:34 schreef Friday12 het volgende:
MH wilds nog maar een paar weekjes! Eindelijk weer een goede MH
Nou, die ene, weet je wel.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
quote:
De keuze voor een Class duurt bij mij al langer dan datquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Er als een volslagen debiel bij lopen doe ik in het leven al
Het enige wat ik altijd doe bij een character creation is een tof kapsel, coole baard en gifgroene ogen.
Wil altijd zo snel mogelijk aan de game zelf beginnen.
Dit ja. Meestal pak ik gewoon het standaard karakter en ga ik rustig lezen wat de classes doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De keuze voor een Class duurt bij mij al langer dan dat
Business Class natuurlijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De keuze voor een Class duurt bij mij al langer dan dat
Player name: Jort Kelderquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Business Class natuurlijk
Gr Harry Mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |