hij had minder gepakt omdat hij bang was dat hij het niet zou opetenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:22 schreef Hznootje het volgende:
Keanu de hele dag zeveren over de boerenkool, maar nu wel een extra schep halen
En iets in mij gelooft daar helemaal niks vanquote:Op zondag 26 januari 2025 19:24 schreef BigBreg83 het volgende:
Jordy moet heel erg wennen aan zooo veel drukte....
Alleen jammer dat ze non stop de aardappelen omkeren. Zo krijgt het niet de kans op bruin laagje.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
zijn toch prima bordjes![]()
[ afbeelding ]
Hopende dat er nog iets voor hem overblijft.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:25 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy heeft het even zwaar, lekker rustig buiten eten. niels komt erbij zitten
Jordy zit buiten en gelijk milena moet ik nu ook gaan zitten janken buiten. Zelf gister om niets hele drama's gemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Jody krijgt eten en zegt helemaal niks
Milena?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:27 schreef Puzzie het volgende:
Het geschreeuw van sommigen , het geslijm van sommigen
Hij irriteert zich aan het gedrag van sommige mensenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En iets in mij gelooft daar helemaal niks van
Zijn levensdroom in duigenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij irriteert zich aan het gedrag van sommige mensengeblér en geschreeuw van sommige. Het achter elkaar aan rennen....
Tis vreselijk in het BB huis
Heeft hij al gekeken hoe de camera staat?quote:
Gelukkig irriteren sommige zich niet aan zijn gedragquote:Op zondag 26 januari 2025 19:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij irriteert zich aan het gedrag van sommige mensengeblér en geschreeuw van sommige. Het achter elkaar aan rennen....
1 van de voorwaarden om mee te mogen doen is: Je mag geen enkel gevoel voor humor hebben.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een stel sjaggerijnige koppen allemaal man
Er dreigen nog geen weglopers.. Febo moet nog ietsiepietse door pushenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:29 schreef ben34567 het volgende:
Febo mag toch eens in geldbuidel tasten om ze wat luxeproducten te eten en drinken geven want het wordt een hele leegloop als ze zo depri blijven
Misschien zich gaan inschrijven voor een bejaardenhuisquote:Op zondag 26 januari 2025 19:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 van de voorwaarden om mee te mogen doen is: Je mag geen enkel gevoel voor humor hebben.
Een onveilig gevoel ook nogquote:Op zondag 26 januari 2025 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn onzekerheid komen naar boven en ook zijn valkuilen. Komt zich erg tegen. Daarvoor kwam hij daar maar weet niet hoe hij er mee om koet gaan. Mensen geven hem een onveilig gevoel, hij voelt zich niet fijn en vertrouwd. (Jane) Hij weet dat hij zichzelf in deze situatie heeft gezet. Niels zegt altijd jezelf blijven hem.
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
vanavond word jank avond
hij voelt het al aankomen
oleee ontploffe
Is het dat niet elke avond?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
vanavond word jank avond
hij voelt het al aankomen
oleee ontploffe
geheime opdracht, neem de appel van Nielsquote:Op zondag 26 januari 2025 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhh Niets staat heeel dicht bij zijn breekpunt![]()
Heeft U dat gehoord Febo?
Kan ie lekker alles van zich aftimmerenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
vanavond maar is een avond dienst timmeren
Hoop wel dat ie het zachtjes doetquote:Op zondag 26 januari 2025 19:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is het dat niet elke avond?
Dat gejank
Ze weten inmiddels dat ze toch niet geniaal zijn in het spel spelen. Het tegendeel is inmiddels bewezen en dat valt natuurlijk erg tegen.. zeker nu ze weten dat ze een target zijn geworden.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Niels en Jordy balen er gewoon van dat zij niet meer de 'mannen' zijn in huis. De tactiek van wij zijn de masterminds gaat de mist in.
maar milena is dus zijn grote voorbeeld?quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
geheime opdracht, neem de appel van Niels
Nouja zegquote:
Voor jouw 10 andere.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat BB het nog een keer doet...![]()
Beste Bewoners er zijn mensen die zich niet meer op hun gemak voelen in mijn huis.. zij mogen nú hun koffers pakken
en nee je mag je appel van vandaag niet meenemenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Bewoners er zijn mensen die zich niet meer op hun gemak voelen in mijn huis.. zij mogen nú hun koffers pakken
OMG wat was dat geweldig toen!quote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Woooooehhh fantastisch. Take it and shit up or leave it jaaaaquote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Kijken wij naar iets anders? Hij geeft bij voorbaat Jane al geen kans om wat hij heeft gehoord..quote:Op zondag 26 januari 2025 19:37 schreef Poesjuh het volgende:
Goed wel dat Jordy ondanks zijn onzekerheid toch zichzelf blijft en niet iedereen naar de mond praat om goed in de groep te vallen
Hebben we hier trouwens nog beelden van ergens? Wil dat eens terugzien.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Jordy 2 weken terug : "Het lijkt hier af en toe wel een geestelijke instelling"quote:Op zondag 26 januari 2025 19:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy moet misschien maar een therapeut gaan zoeken want dit is niet oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whût? Jane ziet helemaal geen zák in Jordy , wat denk die sukkel welquote:Op zondag 26 januari 2025 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Jordy kan geen moeite meer opbrengen om te investeren in Jane
Bewust zei hij, zodat het ook niet kan tegenvallen en hij zich net zo klote voelt als milena en jolien en jef en mattie gister die het wel allemaal vroegen en down raakten van het antwoord.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft niet gevraagd hoe hij overkomt op TV
Jordy valt in een DSM categorie, ben er alleen nog niet achter welkequote:Op zondag 26 januari 2025 19:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy moet misschien maar een therapeut gaan zoeken want dit is niet oke
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ook voor jou Jordy staat de deur altijd open
Ze vertrouwen Jeffrey en laat hij nou vanmiddag zitten stoken. Hij heeft Jane bij hun zo omlaag gepraat.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
bizar he, jordy en niels vertrouwen jane niet, omdat milena en jolien in paniek reageren op een antwoord van een vraag die ze stellen
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja Jody je wordt constant mentaal en fysiek onder druk gezet dat is BB
Mooie zelfreflectie heeft die knul toch welquote:Op zondag 26 januari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt misschien is het een hele lieve meid.
ik denk dat er niemand in dat huis zit die Jane verbaal tegen de muur kan drukkenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:42 schreef freaky40 het volgende:
Snap het probleem met die Jane niet, dat is toch ook gewoon een influencer blaag met een attitude. Die moet je gewoon verbaal tegen de muur drukken, piept ze wel anders.
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet weer gewoon vogelhuisjes gaan maken???
Wat een gezemel...
Ik zie dat anders.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat er niemand in dat huis zit die Jane verbaal tegen de muur kan drukken
Ik vind haar verbaal heel sterk en ze is niet echt onder de indruk van die andere blagen.
Er zit flink pit in Jane, en ze trekt zich van niemand iets aan.
Misschien wel de Emma uit Bondgenoten, die mist ook wat EQ en zit er voor het spel (denken ze, maar komen zichzelf ook eens tegen in tranen)quote:Op zondag 26 januari 2025 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels snapt nog niet helemaal dat Jane dat emotionele deel niet boeit, ze is er voor het spel
Ja en nee, zolang ze zich niet als een arrogante snol in het huis gedraagd is dat toch prima.of iig niet tegen mij als ik zou spelenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:42 schreef freaky40 het volgende:
Snap het probleem met die Jane niet, dat is toch ook gewoon een influencer blaag met een attitude. Die moet je gewoon verbaal tegen de muur drukken, piept ze wel anders.
Zo zijn meer mensen die veilig zijn die week ...quote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat er niemand in dat huis zit die Jane verbaal tegen de muur kan drukken
Ik vind haar verbaal heel sterk en ze is niet echt onder de indruk van die andere blagen.
We gaan het zien.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja en nee, zolang ze zich niet als een arrogante snol in het huis gedraagd is dat toch prima.
Binnen de week zit Jane ook ergens in een hoekje van het huis te wenenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is gewoon een act, niets meer dan dat. Ze weet hoe ze mensen moet bespelen want ervaring met TV.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Binnen de week zit Jane ook ergens in een hoekje van het huis te wenen
Er zit gewoon niemand bij die slappe hap die daar toe in staat isquote:Op zondag 26 januari 2025 19:42 schreef freaky40 het volgende:
En daar zit t probleem. Toen hij gisteren terug kwam van zijn sollicitatie gesprek, liep t water uit z'n mond van Jane. Maar ja toen kwam hij er later achter dat ze al bezet is dus....quote:Op zondag 26 januari 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach gosh.. ze heeft niks tegen Jordy gezegd.
Ze valt gauw genoeg door de mand, dit kan ze niet volhouden. Nu is ze het hele madammeke omdat ze baasje mag spelen, maar na deze week wil ik haar nog wel eens mee maken...quote:Op zondag 26 januari 2025 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er zit gewoon niemand bij die slappe hap die daar toe in staat is
En ze geeft Axel teveel aandachtquote:Op zondag 26 januari 2025 19:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En daar zit t probleem. Toen hij gisteren terug kwam van zijn sollicitatie gesprek, liep t water uit z'n mond van Jane. Maar ja toen kwam hij er later achter dat ze al bezet is dus....
er valt toch weinig vol te houden. ze heeft amper iets gedaan?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze valt gauw genoeg door de mand, dit kan ze niet volhouden.
In ieder geval heeft ze de boel mooi op de kop gezetquote:Op zondag 26 januari 2025 19:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
1 zinnetje gezegd en daarna achteroverleunen en genietenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er valt toch weinig vol te houden. ze heeft amper iets gedaan?
Het is maar dag 2; ze teert voor op haar voorkennis dat Axel populair is maar die voorkennis wordt binnen een week of twee irrelevant want populariteit verandert steeds in dat programma.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze gaat het sowieso niet lang volhouden , maar hopelijk blijft ze lang genoeg om die dynamiek te veranderen ,quote:Op zondag 26 januari 2025 19:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze valt gauw genoeg door de mand, dit kan ze niet volhouden. Nu is ze het hele madammeke omdat ze baasje mag spelen, maar na deze week wil ik haar nog wel eens mee maken...
Als Axel haar verbaal tegen de muur kan bangen...met haar hoofd, is het een eindbaas, en dat wil wat zeggen dat ik dat zeg...quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is maar dag 2; ze teert voor op haar voorkennis dat Axel populair is maar die voorkennis wordt binnen een week of twee irrelevant.
en we zijn teug en het gaat erover.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Niels en jordy zijn de enige 2 die mooie open gesprekken hebben samen. Gaat niet over stemmen en nomineren of wat dan ook op dit moment.
Axel heeft al een boontje op Jane . Die zal niets tegen haar ondernemen.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als Axel haar verbaal tegen de muur kan bangen...met haar hoofd, is het een eindbaas, en dat wil wat zeggen dat ik dat zeg...
Omdat ze weet dat Axel underdog populair is. Als tv maakster is ze hier erg slim in vermoed ikquote:
Dan is dat een mietje.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Axel heeft al een boontje op haar. Die druft niets tegen haar te ondernemen.
Aankomende week al.. Multifluencers als Jane redden het nooit lang zonder hun achterban.. ik zou het bijna het Lenny-Effect willen noemen .. zal niet iedereen in dank afnemenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is maar dag 2; ze teert voor op haar voorkennis dat Axel populair is maar die voorkennis wordt binnen een week of twee irrelevant.
Iets wat iedereen altijd al wilde maar nooit mocht. Tot deze editie van Bbquote:Op zondag 26 januari 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1 zinnetje gezegd en daarna achteroverleunen en genieten
mwah, de eerste 3 keer dat iemand tegen haar iets zegt.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is maar dag 2; ze teert voor op haar voorkennis dat Axel populair is maar die voorkennis wordt binnen een week of twee irrelevant want populariteit verandert steeds in dat programma.
"EXPERIMENT"quote:Op zondag 26 januari 2025 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
och jordy denkt weer speciaal te zijn met de groep
Is ook wel zo lijkt me. Maar om nou te zeggen dat ze de meest close groep ooit in BB warenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy denkt dat de starters groep heel erg close waren gelijk door de omstandigheden
Hij gaat later meeposten op FOK!quote:Op zondag 26 januari 2025 19:53 schreef freaky40 het volgende:
Jordy lijkt me echt zo'n ventje die net als Huub later iets in de TV wereld gaat doen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:54 schreef ledn81 het volgende:
Met spellen een keuken verdienen...
2 uurtjes met een wc plopper een bal omhoog houden met 5 man
En alsof ons dat iets interesseert. Ik heb me het meest vermaakt tijdens het seizoen met Salar.. wat heb ik toen vaak gelachen.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is ook wel zo lijkt me. Maar om nou te zeggen dat ze de meest close groep ooit in BB waren
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:54 schreef ledn81 het volgende:
Met spellen een keuken verdienen...
2 uurtjes met een wc plopper een bal omhoog houden met 5 man
Correctie: graag wil doenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:53 schreef freaky40 het volgende:
Jordy lijkt me echt zo'n ventje die net als Huub later iets in de TV wereld gaat doen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Niels gaat steeds meer als die brabbelende zwerver bedelaar bij de supermarkt klinken... geef die sloeber een euro
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels : Als ik me alleen voel, denk ik aan thuis ... en als ik aan thuis denk, wil ik hier weg
Ik vond 2021, 2022 en 2023 alle 3 geweldig. Alle 3 om andere redenen maar idd 2022 de meeste lol.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En alsof ons dat iets interesseert. Ik heb me het meest vermaakt tijdens het seizoen met Salar.. wat heb ik toen vaak gelachen.
Mocht ie willenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy: je wordt letterlijk uit elkaar getrokken
Het kan hier de waardering niet krijgen maar die twee praten om het allemaal te relativeren. Ze komen altijd op een punt dat ze om hun eigen situatie kunnen lachen. Jordy draagt zijn emoties aan de buitenkant.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Niels en jordy zijn de enige 2 die mooie open gesprekken hebben samen. Gaat niet over stemmen en nomineren of wat dan ook op dit moment.
lekker samen bekend zijn he, van die flopshowquote:Op zondag 26 januari 2025 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom zijn ze daar toch bijna allemaal op zoek naar vriendschap
Leuk dit soort gesprekken idd.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ja da's waar. Jordy is een beetje autistisch in zekere vorm. Er zit geen kwaad in die jongen als je vergelijkt met bv Jeffrey. Hij kan zich niet afzonderen, vorige week wel.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee praten altijd wel goed samen.
Ik hoop het! Je moet wel ballen hebben om als laatste binnen te komenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Niels wenst niemeermense erbij .. nou nog maar één te gaan.. de Baas Der Alle Bazen zal dat wel worden dan
Ja dus.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:55 schreef ledn81 het volgende:
de heaters staan aan![]()
douche alarm in aantocht?
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Niels wenst niemeermense erbij .. nou nog maar één te gaan.. de Baas Der Alle Bazen zal dat wel worden dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet toch ook wel ballen hebben om als laatste nog binnen te komenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik ook.. De Grote PinHouder met Eliminatierechten die hun weerga niet kennen
Zij kunnen dat.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef Mjelleke het volgende:
Waardering voor een eerlijk en open gesprek is er amper. Alleen maar afkraken
Ik had Niels verwachtquote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En alsof ons dat iets interesseert. Ik heb me het meest vermaakt tijdens het seizoen met Salar.. wat heb ik toen vaak gelachen.
Denk niet dat het de ambitie is.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:53 schreef freaky40 het volgende:
Zaterdag weer gok ik. Misschien vrijdag.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:06 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het weer tijd voor een feestje. En ik weet ook dat het niet gaat gebeuren 😒
Wat een onzin. Jane vond het niet fair hoe Axel behandeld werd. En Axel is ook een van de weinige die weet hoe het voelt om zo binnen te komen..quote:Op zondag 26 januari 2025 20:05 schreef marky het volgende:
[..]
Zij kunnen dat.
Er wordt hier gegleden om een gesprek tussen Axel en Jane dat nergens over gaat dan over Jane die Axel veren in de reet steekt omdat ze weet dat hij populair is. Ze komt net zo binnen als Ashley terug kwam ze springt bovenop de populaire jongen om er zelf beter van te worden.
Zegt iets over degenen die het kunnen waarderen of nietquote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef Mjelleke het volgende:
Ik denk dat jij het verkeerd ziet..quote:Op zondag 26 januari 2025 20:05 schreef ben34567 het volgende:
De sluwe; harde en ervaren Jane zal Axel dumpen van zodra er maar enige indicaties zouden zijn dat hij niet meer de golden boy van het publiek is. Ik denk dat Axel zelf niet goed snapt waarom ze bij hem gisteren een spelletje kwam spelen; hij wordt letterlijk bespeeld.
En dan nog .. het is CoS en niet CoU .. iedereen mag z'n mening hebben, of je het er nu mee eens bent of niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef Mjelleke het volgende:
Jordy was al slimmer en vroeg niksquote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef rinardo het volgende:
De wijze uitspraak van Elsa voor Jolien (bedankt @:Flory- )
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:08 schreef Flow3r het volgende:
zanusker iemen zun cavasked an ?waSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
En spelletjes gewoon op de streamsquote:Op zondag 26 januari 2025 20:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Leukste cast ever. Ga dat seizoen nog wel eens terug kijken.
ohh, dank voor de vertalingquote:Op zondag 26 januari 2025 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
david s ziet de groepjes en vind het niet zo tof
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:08 schreef Flow3r het volgende:
zanusker iemen zun cavasked an ?Hij was zijn savatjes kwijt (sloffen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
okeeeequote:Op zondag 26 januari 2025 20:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij was zijn savatjes kwijt (sloffen)
Veel wel ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
En spelletjes gewoon op de streams
[ afbeelding ]
af en toe pik ik iets opquote:
Bedoel je hier of in het BB huisquote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef Mjelleke het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
wie ?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ieder zijn meningquote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef Mjelleke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |