Hoop wel dat ie het zachtjes doetquote:Op zondag 26 januari 2025 19:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is het dat niet elke avond?
Dat gejank
Ze weten inmiddels dat ze toch niet geniaal zijn in het spel spelen. Het tegendeel is inmiddels bewezen en dat valt natuurlijk erg tegen.. zeker nu ze weten dat ze een target zijn geworden.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Niels en Jordy balen er gewoon van dat zij niet meer de 'mannen' zijn in huis. De tactiek van wij zijn de masterminds gaat de mist in.
maar milena is dus zijn grote voorbeeld?quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
geheime opdracht, neem de appel van Niels
Nouja zegquote:
Voor jouw 10 andere.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat BB het nog een keer doet...![]()
Beste Bewoners er zijn mensen die zich niet meer op hun gemak voelen in mijn huis.. zij mogen nú hun koffers pakken
en nee je mag je appel van vandaag niet meenemenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Bewoners er zijn mensen die zich niet meer op hun gemak voelen in mijn huis.. zij mogen nú hun koffers pakken
OMG wat was dat geweldig toen!quote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |