Woooooehhh fantastisch. Take it and shit up or leave it jaaaaquote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat BB het nog een keer doet...![]()
Beste Bewoners er zijn mensen die zich niet meer op hun gemak voelen in mijn huis.. zij mogen nú hun koffers pakken
Kijken wij naar iets anders? Hij geeft bij voorbaat Jane al geen kans om wat hij heeft gehoord..quote:Op zondag 26 januari 2025 19:37 schreef Poesjuh het volgende:
Goed wel dat Jordy ondanks zijn onzekerheid toch zichzelf blijft en niet iedereen naar de mond praat om goed in de groep te vallen
Hebben we hier trouwens nog beelden van ergens? Wil dat eens terugzien.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat BB het nog een keer doet...![]()
Beste Bewoners er zijn mensen die zich niet meer op hun gemak voelen in mijn huis.. zij mogen nú hun koffers pakken
Jordy 2 weken terug : "Het lijkt hier af en toe wel een geestelijke instelling"quote:Op zondag 26 januari 2025 19:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy moet misschien maar een therapeut gaan zoeken want dit is niet oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whût? Jane ziet helemaal geen zák in Jordy , wat denk die sukkel welquote:Op zondag 26 januari 2025 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Jordy kan geen moeite meer opbrengen om te investeren in Jane
Bewust zei hij, zodat het ook niet kan tegenvallen en hij zich net zo klote voelt als milena en jolien en jef en mattie gister die het wel allemaal vroegen en down raakten van het antwoord.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft niet gevraagd hoe hij overkomt op TV
Jordy valt in een DSM categorie, ben er alleen nog niet achter welkequote:Op zondag 26 januari 2025 19:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy moet misschien maar een therapeut gaan zoeken want dit is niet oke
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ook voor jou Jordy staat de deur altijd open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |