hij had minder gepakt omdat hij bang was dat hij het niet zou opetenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:22 schreef Hznootje het volgende:
Keanu de hele dag zeveren over de boerenkool, maar nu wel een extra schep halen
En iets in mij gelooft daar helemaal niks vanquote:Op zondag 26 januari 2025 19:24 schreef BigBreg83 het volgende:
Jordy moet heel erg wennen aan zooo veel drukte....
Alleen jammer dat ze non stop de aardappelen omkeren. Zo krijgt het niet de kans op bruin laagje.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
zijn toch prima bordjes![]()
[ afbeelding ]
Hopende dat er nog iets voor hem overblijft.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:25 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy heeft het even zwaar, lekker rustig buiten eten. niels komt erbij zitten
Jordy zit buiten en gelijk milena moet ik nu ook gaan zitten janken buiten. Zelf gister om niets hele drama's gemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Jody krijgt eten en zegt helemaal niks
Milena?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:27 schreef Puzzie het volgende:
Het geschreeuw van sommigen , het geslijm van sommigen
Hij irriteert zich aan het gedrag van sommige mensenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En iets in mij gelooft daar helemaal niks van
Zijn levensdroom in duigenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij irriteert zich aan het gedrag van sommige mensengeblér en geschreeuw van sommige. Het achter elkaar aan rennen....
Tis vreselijk in het BB huis
Heeft hij al gekeken hoe de camera staat?quote:
Gelukkig irriteren sommige zich niet aan zijn gedragquote:Op zondag 26 januari 2025 19:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij irriteert zich aan het gedrag van sommige mensengeblér en geschreeuw van sommige. Het achter elkaar aan rennen....
1 van de voorwaarden om mee te mogen doen is: Je mag geen enkel gevoel voor humor hebben.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een stel sjaggerijnige koppen allemaal man
Er dreigen nog geen weglopers.. Febo moet nog ietsiepietse door pushenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:29 schreef ben34567 het volgende:
Febo mag toch eens in geldbuidel tasten om ze wat luxeproducten te eten en drinken geven want het wordt een hele leegloop als ze zo depri blijven
Misschien zich gaan inschrijven voor een bejaardenhuisquote:Op zondag 26 januari 2025 19:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 van de voorwaarden om mee te mogen doen is: Je mag geen enkel gevoel voor humor hebben.
Een onveilig gevoel ook nogquote:Op zondag 26 januari 2025 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn onzekerheid komen naar boven en ook zijn valkuilen. Komt zich erg tegen. Daarvoor kwam hij daar maar weet niet hoe hij er mee om koet gaan. Mensen geven hem een onveilig gevoel, hij voelt zich niet fijn en vertrouwd. (Jane) Hij weet dat hij zichzelf in deze situatie heeft gezet. Niels zegt altijd jezelf blijven hem.
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
vanavond word jank avond
hij voelt het al aankomen
oleee ontploffe
Is het dat niet elke avond?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
vanavond word jank avond
hij voelt het al aankomen
oleee ontploffe
geheime opdracht, neem de appel van Nielsquote:Op zondag 26 januari 2025 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhh Niets staat heeel dicht bij zijn breekpunt![]()
Heeft U dat gehoord Febo?
Kan ie lekker alles van zich aftimmerenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
vanavond maar is een avond dienst timmeren
Hoop wel dat ie het zachtjes doetquote:Op zondag 26 januari 2025 19:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is het dat niet elke avond?
Dat gejank
Ze weten inmiddels dat ze toch niet geniaal zijn in het spel spelen. Het tegendeel is inmiddels bewezen en dat valt natuurlijk erg tegen.. zeker nu ze weten dat ze een target zijn geworden.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Niels en Jordy balen er gewoon van dat zij niet meer de 'mannen' zijn in huis. De tactiek van wij zijn de masterminds gaat de mist in.
maar milena is dus zijn grote voorbeeld?quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
geheime opdracht, neem de appel van Niels
Nouja zegquote:
Voor jouw 10 andere.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat BB het nog een keer doet...![]()
Beste Bewoners er zijn mensen die zich niet meer op hun gemak voelen in mijn huis.. zij mogen nú hun koffers pakken
en nee je mag je appel van vandaag niet meenemenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Bewoners er zijn mensen die zich niet meer op hun gemak voelen in mijn huis.. zij mogen nú hun koffers pakken
OMG wat was dat geweldig toen!quote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |