Ik vond 2021, 2022 en 2023 alle 3 geweldig. Alle 3 om andere redenen maar idd 2022 de meeste lol.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En alsof ons dat iets interesseert. Ik heb me het meest vermaakt tijdens het seizoen met Salar.. wat heb ik toen vaak gelachen.
Mocht ie willenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy: je wordt letterlijk uit elkaar getrokken
Het kan hier de waardering niet krijgen maar die twee praten om het allemaal te relativeren. Ze komen altijd op een punt dat ze om hun eigen situatie kunnen lachen. Jordy draagt zijn emoties aan de buitenkant.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Niels en jordy zijn de enige 2 die mooie open gesprekken hebben samen. Gaat niet over stemmen en nomineren of wat dan ook op dit moment.
lekker samen bekend zijn he, van die flopshowquote:Op zondag 26 januari 2025 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom zijn ze daar toch bijna allemaal op zoek naar vriendschap
Leuk dit soort gesprekken idd.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Niels en jordy zijn de enige 2 die mooie open gesprekken hebben samen. Gaat niet over stemmen en nomineren of wat dan ook op dit moment.
Ja da's waar. Jordy is een beetje autistisch in zekere vorm. Er zit geen kwaad in die jongen als je vergelijkt met bv Jeffrey. Hij kan zich niet afzonderen, vorige week wel.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee praten altijd wel goed samen.
Ik hoop het! Je moet wel ballen hebben om als laatste binnen te komenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Niels wenst niemeermense erbij .. nou nog maar één te gaan.. de Baas Der Alle Bazen zal dat wel worden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |