"EXPERIMENT"quote:Op zondag 26 januari 2025 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
och jordy denkt weer speciaal te zijn met de groep
Is ook wel zo lijkt me. Maar om nou te zeggen dat ze de meest close groep ooit in BB warenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy denkt dat de starters groep heel erg close waren gelijk door de omstandigheden
Hij gaat later meeposten op FOK!quote:Op zondag 26 januari 2025 19:53 schreef freaky40 het volgende:
Jordy lijkt me echt zo'n ventje die net als Huub later iets in de TV wereld gaat doen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:54 schreef ledn81 het volgende:
Met spellen een keuken verdienen...
2 uurtjes met een wc plopper een bal omhoog houden met 5 man
En alsof ons dat iets interesseert. Ik heb me het meest vermaakt tijdens het seizoen met Salar.. wat heb ik toen vaak gelachen.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is ook wel zo lijkt me. Maar om nou te zeggen dat ze de meest close groep ooit in BB waren
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:54 schreef ledn81 het volgende:
Met spellen een keuken verdienen...
2 uurtjes met een wc plopper een bal omhoog houden met 5 man
Correctie: graag wil doenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:53 schreef freaky40 het volgende:
Jordy lijkt me echt zo'n ventje die net als Huub later iets in de TV wereld gaat doen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Niels gaat steeds meer als die brabbelende zwerver bedelaar bij de supermarkt klinken... geef die sloeber een euro
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels : Als ik me alleen voel, denk ik aan thuis ... en als ik aan thuis denk, wil ik hier weg
Ik vond 2021, 2022 en 2023 alle 3 geweldig. Alle 3 om andere redenen maar idd 2022 de meeste lol.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En alsof ons dat iets interesseert. Ik heb me het meest vermaakt tijdens het seizoen met Salar.. wat heb ik toen vaak gelachen.
Mocht ie willenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy: je wordt letterlijk uit elkaar getrokken
Het kan hier de waardering niet krijgen maar die twee praten om het allemaal te relativeren. Ze komen altijd op een punt dat ze om hun eigen situatie kunnen lachen. Jordy draagt zijn emoties aan de buitenkant.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Niels en jordy zijn de enige 2 die mooie open gesprekken hebben samen. Gaat niet over stemmen en nomineren of wat dan ook op dit moment.
lekker samen bekend zijn he, van die flopshowquote:Op zondag 26 januari 2025 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom zijn ze daar toch bijna allemaal op zoek naar vriendschap
Leuk dit soort gesprekken idd.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Niels en jordy zijn de enige 2 die mooie open gesprekken hebben samen. Gaat niet over stemmen en nomineren of wat dan ook op dit moment.
Ja da's waar. Jordy is een beetje autistisch in zekere vorm. Er zit geen kwaad in die jongen als je vergelijkt met bv Jeffrey. Hij kan zich niet afzonderen, vorige week wel.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee praten altijd wel goed samen.
Ik hoop het! Je moet wel ballen hebben om als laatste binnen te komenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Niels wenst niemeermense erbij .. nou nog maar één te gaan.. de Baas Der Alle Bazen zal dat wel worden dan
Ja dus.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:55 schreef ledn81 het volgende:
de heaters staan aan![]()
douche alarm in aantocht?
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Niels wenst niemeermense erbij .. nou nog maar één te gaan.. de Baas Der Alle Bazen zal dat wel worden dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet toch ook wel ballen hebben om als laatste nog binnen te komenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik ook.. De Grote PinHouder met Eliminatierechten die hun weerga niet kennen
Zij kunnen dat.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef Mjelleke het volgende:
Waardering voor een eerlijk en open gesprek is er amper. Alleen maar afkraken
Ik had Niels verwachtquote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En alsof ons dat iets interesseert. Ik heb me het meest vermaakt tijdens het seizoen met Salar.. wat heb ik toen vaak gelachen.
Denk niet dat het de ambitie is.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:53 schreef freaky40 het volgende:
Zaterdag weer gok ik. Misschien vrijdag.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:06 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het weer tijd voor een feestje. En ik weet ook dat het niet gaat gebeuren 😒
Wat een onzin. Jane vond het niet fair hoe Axel behandeld werd. En Axel is ook een van de weinige die weet hoe het voelt om zo binnen te komen..quote:Op zondag 26 januari 2025 20:05 schreef marky het volgende:
[..]
Zij kunnen dat.
Er wordt hier gegleden om een gesprek tussen Axel en Jane dat nergens over gaat dan over Jane die Axel veren in de reet steekt omdat ze weet dat hij populair is. Ze komt net zo binnen als Ashley terug kwam ze springt bovenop de populaire jongen om er zelf beter van te worden.
Zegt iets over degenen die het kunnen waarderen of nietquote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef Mjelleke het volgende:
Ik denk dat jij het verkeerd ziet..quote:Op zondag 26 januari 2025 20:05 schreef ben34567 het volgende:
De sluwe; harde en ervaren Jane zal Axel dumpen van zodra er maar enige indicaties zouden zijn dat hij niet meer de golden boy van het publiek is. Ik denk dat Axel zelf niet goed snapt waarom ze bij hem gisteren een spelletje kwam spelen; hij wordt letterlijk bespeeld.
En dan nog .. het is CoS en niet CoU .. iedereen mag z'n mening hebben, of je het er nu mee eens bent of niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef Mjelleke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordy was al slimmer en vroeg niksquote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef rinardo het volgende:
De wijze uitspraak van Elsa voor Jolien (bedankt @:Flory- )
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:08 schreef Flow3r het volgende:
zanusker iemen zun cavasked an ?waSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
En spelletjes gewoon op de streamsquote:Op zondag 26 januari 2025 20:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Leukste cast ever. Ga dat seizoen nog wel eens terug kijken.
ohh, dank voor de vertalingquote:Op zondag 26 januari 2025 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
david s ziet de groepjes en vind het niet zo tof
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:08 schreef Flow3r het volgende:
zanusker iemen zun cavasked an ?Hij was zijn savatjes kwijt (sloffen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
okeeeequote:Op zondag 26 januari 2025 20:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij was zijn savatjes kwijt (sloffen)
Veel wel ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
En spelletjes gewoon op de streams
[ afbeelding ]
af en toe pik ik iets opquote:
Bedoel je hier of in het BB huisquote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef Mjelleke het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
wie ?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |