De Boo start in binnenbaan. Durf bij hem niet te zeggen of het gunstig is. Normaal gesproken met de hoge snelheden wel.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die 33'er en een Nederlands record voor De Boo moet er toch komen vandaag. Ook Kok kan wel een Nederlands record rijden.
Die binnenbocht waar je de kruising op rijdt mag je geen blokje aantikken. Dat kostte Stolz gisteren ook wat snelheid. Maar De Boo rijdt natuurlijk echt hele goede bochten.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
De Boo start in binnenbaan. Durf bij hem niet te zeggen of het gunstig is. Normaal gesproken met de hoge snelheden wel.
Vooral vanwege het laatste dat ik denk; maakt het voor hem überhaupt uitquote:Op zondag 26 januari 2025 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die binnenbocht waar je de kruising op rijdt mag je geen blokje aantikken. Dat kostte Stolz gisteren ook wat snelheid. Maar De Boo rijdt natuurlijk echt hele goede bochten.
OH FEMKE.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:20 schreef franklop het volgende:
Kok moet in eerste rit in buitenbaan starten tegen Wang die 1,5 seconde trager is. Die gaat er waarschijnlijk al over heen bij de kruising
dat is ook wel wat overdreven. ze hebben een paar goede mannen en team NL is wat minder, maar dominant is niet het juiste woordquote:
Roest mag van mij wel thuisblijvenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:43 schreef Riofan83 het volgende:
Noorwegen is dominant op de team pursuit (of zou in elk geval moeten zijn). En ik denk dat Eitrem dominant wordt op de 5 km. Roest reed gisteren in Heerenveen nog een mensonterend slechte 1.500 meter in de 1.49, dus die lijken we voor dit seizoen af te kunnen schrijven. Hopelijk is hij volgend jaar weer beter en kan hij zich mengen in de strijd om het goud op de 5 km. De 10 is voor Ghiotto en de korte afstanden voor Stolz.
Was die 2005/06 niet met een World Cup in Heerenveen waar er ineens meerderen onder de 13 doken (in elk geval Verheijen en Hedrick lijkt me)? Weet nog dat ik dat zo'n bizarre wedstrijd vond, wat het natuurlijk voor die tijd ook was.quote:
WR en 4 man onder de 13quote:Op zondag 26 januari 2025 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was die 2005/06 niet met een World Cup in Heerenveen waar er ineens meerderen onder de 13 doken (in elk geval Verheijen en Hedrick lijkt me)? Weet nog dat ik dat zo'n bizarre wedstrijd vond, wat het natuurlijk voor die tijd ook was.
Zonde idd, nu krijgen we de hele avond kermisnummersquote:Op zondag 26 januari 2025 20:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zin in de 500 meter, maar dat er geen twee 500-meters zijn vind ik wel erg jammer aan zo'n weekend; is ook eerlijker ivm eindigen binnen/buiten-bocht.
Lekker na de 500m naar bedquote:Op zondag 26 januari 2025 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde idd, nu krijgen we de hele avond kermisnummers
Dat ook nog iddquote:Op zondag 26 januari 2025 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde idd, nu krijgen we de hele avond kermisnummers
Wel een opening 10,6 bij haar PR, dus dat hoeft niet per se.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:20 schreef franklop het volgende:
Kok moet in eerste rit in buitenbaan starten tegen Wang die 1,5 seconde trager is. Die gaat er waarschijnlijk al over heen bij de kruising
Dit. Die kermisonderdelen zitten er inmiddels al een paar jaar bij, maar er is er eigenlijk geen 1 die me iets kan boeienquote:
Massastart vind ik nog wel geinig, teamsprint is geen sport.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit. Die kermisonderdelen zitten er inmiddels al een paar jaar bij, maar er is er eigenlijk geen 1 die me iets kan boeien
Omdat ze geen wb heeft geredenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:20 schreef franklop het volgende:
Scheelt 0,14 bij de openingquote:Op zondag 26 januari 2025 13:20 schreef franklop het volgende:
Erg mooiquote:Op zondag 26 januari 2025 21:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jutta gaat alleen maar langzamer schaatsen.
Misschien is het schaatsen zonder ploeg en een trainingskamp in de Emiraten toch niet zo'n heel goed idee geweest.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jutta gaat alleen maar langzamer schaatsen.
Lekker samen boksen met Jakequote:Op zondag 26 januari 2025 21:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien is het schaatsen zonder ploeg en een trainingskamp in de Emiraten toch niet zo'n heel goed idee geweest.
De voetballer of de wielrenner?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:12 schreef AllesKaputt het volgende:
Bij Ruining Tian moet ik altijd onwillekeurig aan Rui Costa denken.
Ja daar gaat iets niet goedquote:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De voetballer of de wielrenner?
Kok startte buitenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:15 schreef Nober het volgende:
Nederlanders allemaal in de binnenbocht starten.
We worden beflikkerd!
Wat was er nu met haar? Heb het geluid niet aan staanquote:Op zondag 26 januari 2025 21:16 schreef Mansjester het volgende:
Oh commentator heeft het ook door van Jackson halverwege de rit
Blessure en waarschijnlijk starten voor de puntenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat was er nu met haar? Heb het geluid niet aan staan
Debiel systeem.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Blessure en waarschijnlijk starten voor de punten
Ach, ze blijven het ook hebben over 'Kimi Guts', vind ik bijna nog irritanterquote:
Hij gaat hem een keer pakken!quote:Op zondag 26 januari 2025 21:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Pff zo dubbel. Prachtige tijd maar je wil toch ook eindelijk Stolz eens verslaan. Zo dichtbij.
Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik dat hoor terwijl hij weer verliest had ik al zeker 20 euro.quote:
Ik kan me wel een goed moment bedenken om dat voor het eerst te doen!quote:
Suzanne ligt al klaar.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat moet Joep Wennemars aantreden
Nu?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me wel een goed moment bedenken om dat voor het eerst te doen!
Over een paar uur in hotelkamer 307quote:Op zondag 26 januari 2025 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Moet Schulting de teamsprint nog rijden? Dan neem ik aan net daarna.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zo bijzonder is Milwaukee nou ook weer nietquote:Op zondag 26 januari 2025 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me wel een goed moment bedenken om dat voor het eerst te doen!
Volgend jaar in Milaan?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nu?
Oh nee dat is al mislukt. Eerstvolgende keer dan.
Ja, bijna goedquote:Op zondag 26 januari 2025 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo bijzonder is Milwaukee nou ook weer niet
Uiteraard.quote:
Andere tijden. En hij was ook meer een 1000/1500-man natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Erben heeft een PR van 35.00 staan op de 500En die gaat dan iets roepen over ‘haperen’ en ‘snelheid’ ….
Toen schaatste ze nog op dubbele ijzers.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Erben heeft een PR van 35.00 staan op de 500En die gaat dan iets roepen over ‘haperen’ en ‘snelheid’ ….
waarom zou hij dit net niet gedaan hebben?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
Maar goed, we mogen aannemen dat Stolz op het WK wel voluit gaat.
Omdat dit een WB is die verder nergens om gaat.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waarom zou hij dit net niet gedaan hebben?
Moet je aan Snellink vragen die had daar allerlei excuses voor klaarquote:Op zondag 26 januari 2025 21:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waarom zou hij dit net niet gedaan hebben?
SPOILER: 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Logisch dat je dan op een 509 meter gaat sparen inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2025 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat dit een WB is die verder nergens om gaat.
Dan ben ik er hopelijk bij! 1 van de evenementen waar we op mikkenquote:
Met een rondje 16.5 had het gekund!quote:Op zondag 26 januari 2025 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een flutonderdeel blijft dit toch.
Commentatoren die ook in de slotronde denken dat het peloton misschien te laat komt
SPOILER: Mass Start WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Als Maltais elke keer gaat rijden dan gaan ze elke keer weer eerder naar Canada kijken om te rijden.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een tactieken zeg
In het wielrennen zie je ook af en toe wel dat ze zich verslikken in een vluchtersgroep, maar ze laten ze nooit zķ gemakkelijk winnen.
Ja, en als je Myers bijna een vol rondje geeft win je zeker niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Maltais elke keer gaat rijden dan gaan ze elke keer weer eerder naar Canada kijken om te rijden.
Als Maltais op het WK en de OS vanaf moment één alles alleen moet oplossen ook niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, en als je Myers bijna een vol rondje geeft win je zeker niet.
Alleen van Nederland begrijp ik het op zich ergens wel aangezien Groenewoud niet fit is.
SPOILER: Mass Start MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik zat al even gek te kijken ja. Is dat dé Seung-Hoon Lee?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:42 schreef wimderon het volgende:
We schrijven, over een kleine 10 jaar, 2034, Seung-Hoon Lee rijdt nog steeds lange afstanden in de B-groep en duikt nog steeds op in de eindsprint van de mass starts.
Samen met Peter Michaelquote:Op zondag 26 januari 2025 22:42 schreef wimderon het volgende:
We schrijven, over een kleine 10 jaar, 2034, Seung-Hoon Lee rijdt nog steeds lange afstanden in de B-groep en duikt nog steeds op in de eindsprint van de mass starts.
Zeker. Dat constante gezeik op Hoolwerf, laat die jongen toch.quote:
Eens. Het gaat maar om een world cup.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Dat constante gezeik op Hoolwerf, laat die jongen toch.
Als dit de OS waren had hij misschien een punt gehad.
SPOILER: Team Sprint WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: Team Sprint MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Wel een beetje vermoeiend dat ze daar zelf continu over zeuren, terwijl de NOS-regie uitblinkt in nutteloze shots van schaatsers op het middenterrein, partners op de tribune en interviews met beeld tijdens ritten van anderen.quote:
Hij ziet dat zelf niet zitten.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:44 schreef wimderon het volgende:
Ik zou Jenning op plek 3 zetten, die kan volgens mij veel beter krachtensparend achter iemand rijden.
Als het qua kaartverkoop loopt zoals het net niet moet, dan zijn we erbij. Dus eigenlijk hoop ik dat we er niet bij zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 18:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop wel echt dat Ghiotto volgend jaar dat 10km goud pakt in Milaan. Hij domineert al de hele olympische cyclus en dan is de OS op schaatsgebied meteen geslaagd daar.
Ik denk dat het al optimistisch geschat is dat er überhaupt een baan ligt.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het qua kaartverkoop loopt zoals het net niet moet, dan zijn we erbij. Dus eigenlijk hoop ik dat we er niet bij zijn
Beste nieuws van de dag!quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:33 schreef hhh38 het volgende:
Oh en ik lees op het schaatsforum dat Smeekens ook terug naar Nederland is en vervangen wordt door Hersman @:wimderon
Diep in de nacht.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:41 schreef borisz het volgende:
Nacht vrijdag 31 januari op zaterdag 1 februari
0:00 uur 03.000 meter
0:56 uur 5.000 meter
2:14 uur 1000 meter
2:42 uur 1000 meter
Zaterdag 1 februari vanaf 20:30
500 meter vrouwen
500 meter mannen
1500 meter vrouwen
1500 meter mannen
Zondag 2 februari vanaf 20:30
Ploegenachtervolging vrouwen
Ploegenachtervolging mannen
500 meter vrouwen
500 meter mannen
Mass Start vrouwen
Mass start mannen
Mixed Relayit zijn de Nederlandse tijden, het tijdsverschil met Milwaukee is zeven uur.
Over 4 weken alweer in Heerenveen!quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:23 schreef Janneke141 het volgende:
Ah fijn, de mixed relay. Kijk ik toch het hele seizoen al naar uit.
Ik heb ook zin in de TP en de Mass Startquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:47 schreef franklop het volgende:
Op zondag hadden ze beter met de 500m kunnen beginnen. Hadden we gelijk weer naar bed kunnen gaan
Prime time voor de Amerikanen🤪quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:49 schreef Remco het volgende:
Waarom is het nu weer zo laat op de vrijdag?
Het wordt nu wel uitgezonden op een Viaplay achtig platform daar. De Stolzmania begint voorzichtig vruchten af te werpenquote:
Vrijdag is ook in Amerika een werkdag. Later op de dag = meer supporters ook lijkt mijquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:49 schreef Remco het volgende:
Waarom is het nu weer zo laat op de vrijdag?
Bij driedaagse toernooien in Thialf is het vrijdag ook altijd pas later op de dag om dezelfde redenen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Vrijdag is ook in Amerika een werkdag. Later op de dag = meer supporters ook lijkt mij
Klopt, maar volgens mij was dat eerder nooit in Noord-Amerika. Dit jaar wel in zowel Calgary als Milwaukee. Zou toch erop kunnen duiden dat het iets populairder is geworden bij het lokale publiek.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zou Stolz al een foto van de Boo op zijn koelkast hebben?
[..]
Bij driedaagse toernooien in Thialf is het vrijdag ook altijd pas later op de dag om dezelfde redenen.
Alleen Erik nog om me aan te ergeren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, @:wimderon, Jantje Smeekens heeft een weekendje vrij gekregen.
Schijnbaar is de livestream deze keer wel integraal terug te zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:47 schreef Marcoss het volgende:
En weer niet op tv te zien.. maar gelukkig wel de Nachtcarrousel op NPO1!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schijnbaar is de livestream deze keer wel integraal terug te zien.
Is ook geen eenzame uitschieter, er worden een paar dikke PRs gereden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:09 schreef ijs_beer het volgende:
Alvast een baanrecord in de B-groep 3000m. 4.01 voor Zdrahalova. (die was vorige week ook al sterk, goede comeback maakt ze) Dat moeten dan eigenlijk wel lekkere tijden worden in de A-groep.
Speciale service van Martijn?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schijnbaar is de livestream deze keer wel integraal terug te zien.
Ik denk dat het op de 5km vannacht of op een van de Team Pursuits wel raak gaat zijn.quote:
Van Ghiotto verwacht ik het sowieso niet, voor hem zijn 28'ers eigenlijk net te snel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Onder de 6.01.56 op de 5, da's nog wel een grote stap voor een Eitrem, Huizinga of Ghiotto denk ik. Misschien dat ze er een PR kunnen uithalen.
Waarschijnlijk eerder een van de TP's dan.
quote:’Liever De Boo dan Nuis'
Ondanks alle recente overwinningen kan Stolz niet achteroverleunen. Hij wordt opgejaagd door de Nederlander Jenning de Boo, die Stolz vorige week tot 0,02 seconden naderde op de 500 meter. Als er iemand is die Stolz kan verslaan dan is het De Boo. "Het voelt goed dat er iemand achter me aan zit. En liever De Boo dan Kjeld Nuis."
Dat vraagt om uitleg. "Ik vind De Boo echt een leuke gast. Hij is jong, net als ik. We reden bij de junioren samen. Hij was toen niet zo goed, maar nu wel." En Kjeld? "Ja, hij is oké", lacht Stolz zuinig.
https://nos.nl/artikel/25(...)haatsen-op-de-vijver
Robert schoolkrantjournalist de Rijk GODquote:
Stefan Dalebout. Maar inderdaad dagje werk voor 3 minuten en effectief 5 vragen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Robert schoolkrantjournalist de Rijk GOD
Ik vrees van niet. 6:10 voor die Duitser gaf me er meer hoop op dan 6:08 van Kongshaug, ik zie het niet nog 5+ seconden harder gaanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het op de 5km vannacht of op een van de Team Pursuits wel raak gaat zijn.
TJ Flowers en Huizinga gaan het sowieso proberen lijkt me. En Eitrem ook als 1 van die 2 in de buurt komt.
In Heerenveen reed Eitrem 7 seconden sneller dan Kongshaugquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. 6:10 voor die Duitser gaf me er meer hoop op dan 6:08 van Kongshaug, ik zie het niet nog 5+ seconden harder gaan
Ja nu ga ik toch weer twijfelen om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Heerenveen reed Eitrem 7 seconden sneller dan Kongshaug
Toen reed Kongshaug niet in een kwartetstartquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nu ga ik toch weer twijfelen om wakker te blijven
Misschien kunnen ze even een windmeter lenen van atletiek of schansspringen, dat is relevanter.quote:
Op het schaatsforum zei iemand dat de nummer 10 in de a groep op laagland in welke world cup dan ook nog nooit zo's snelle tijd had gehad.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:58 schreef hhh38 het volgende:
1 98 Peder Kongshaug NOR 6:08.82
2 53 Fridtjof Petzold GER 6:10.98 +2.16
3 89 Marwin Talsma NED 6:11.84 +3.02
4 61 Riccardo Lorello ITA 6:12.01 +3.19
5 60 Andrea Giovannini ITA 6:12.59 +3.77
6 96 Sigurd Henriksen NOR 6:13.57 +4.75
7 26 Hanbin Liu CHN 6:13.60 +4.78
8 121 Ethan Cepuran USA 6:14.38 +5.56
9 71 Riku Tsuchiya JPN 6:14.60 +5.78
10 103 Kristian Ulekleiv NOR 6:15.80 +6.98
11 110 Szymon Palka POL 6:16.16 +7.34
12 44 G Deschamps FRA 6:16.22 +7.40
13 117 Thibault Métraux SUI 6:18.65 +9.83
14 69 Shomu Sasaki JPN 6:18.94 +10.12
15 95 H Engebråten NOR 6:19.76 +10.94
16 118 Livio Wenger SUI 6:19.99 +11.17
Zo (zonder namen maar met vlaggetje) zou het ook gewoon een uitslag van de A groep kunnen zijn
Dat lijkt me een zekerheidje. Ik hoop eigenlijk dat er geen wereldrecord gereden wordt op de reguliere afstanden. Je wil natuurlijk de best denkbare omstandigheden, maar zware meewind voelt wel heel kunstmatig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als we al 1.07 in de b-groep zien, dan moeten we toch de 1.06 in.
Medeo 2.0quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zekerheidje. Ik hoop eigenlijk dat er geen wereldrecord gereden wordt op de reguliere afstanden. Je wil natuurlijk de best denkbare omstandigheden, maar zware meewind voelt wel heel kunstmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |