Hij gaat hem een keer pakken!quote:Op zondag 26 januari 2025 21:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Pff zo dubbel. Prachtige tijd maar je wil toch ook eindelijk Stolz eens verslaan. Zo dichtbij.
Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik dat hoor terwijl hij weer verliest had ik al zeker 20 euro.quote:
Ik kan me wel een goed moment bedenken om dat voor het eerst te doen!quote:
Suzanne ligt al klaar.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat moet Joep Wennemars aantreden
Nu?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me wel een goed moment bedenken om dat voor het eerst te doen!
Over een paar uur in hotelkamer 307quote:Op zondag 26 januari 2025 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Moet Schulting de teamsprint nog rijden? Dan neem ik aan net daarna.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zo bijzonder is Milwaukee nou ook weer nietquote:Op zondag 26 januari 2025 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me wel een goed moment bedenken om dat voor het eerst te doen!
Volgend jaar in Milaan?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nu?
Oh nee dat is al mislukt. Eerstvolgende keer dan.
Ja, bijna goedquote:Op zondag 26 januari 2025 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo bijzonder is Milwaukee nou ook weer niet
Uiteraard.quote:
Andere tijden. En hij was ook meer een 1000/1500-man natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Erben heeft een PR van 35.00 staan op de 500En die gaat dan iets roepen over ‘haperen’ en ‘snelheid’ ….
Toen schaatste ze nog op dubbele ijzers.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Erben heeft een PR van 35.00 staan op de 500En die gaat dan iets roepen over ‘haperen’ en ‘snelheid’ ….
waarom zou hij dit net niet gedaan hebben?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
Maar goed, we mogen aannemen dat Stolz op het WK wel voluit gaat.
Omdat dit een WB is die verder nergens om gaat.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waarom zou hij dit net niet gedaan hebben?
Moet je aan Snellink vragen die had daar allerlei excuses voor klaarquote:Op zondag 26 januari 2025 21:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waarom zou hij dit net niet gedaan hebben?
SPOILER: 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Logisch dat je dan op een 509 meter gaat sparen inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2025 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat dit een WB is die verder nergens om gaat.
Dan ben ik er hopelijk bij! 1 van de evenementen waar we op mikkenquote:
Met een rondje 16.5 had het gekund!quote:Op zondag 26 januari 2025 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een flutonderdeel blijft dit toch.
Commentatoren die ook in de slotronde denken dat het peloton misschien te laat komt
SPOILER: Mass Start WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |