Als het qua kaartverkoop loopt zoals het net niet moet, dan zijn we erbij. Dus eigenlijk hoop ik dat we er niet bij zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 18:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop wel echt dat Ghiotto volgend jaar dat 10km goud pakt in Milaan. Hij domineert al de hele olympische cyclus en dan is de OS op schaatsgebied meteen geslaagd daar.
Ik denk dat het al optimistisch geschat is dat er überhaupt een baan ligt.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het qua kaartverkoop loopt zoals het net niet moet, dan zijn we erbij. Dus eigenlijk hoop ik dat we er niet bij zijn
Beste nieuws van de dag!quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:33 schreef hhh38 het volgende:
Oh en ik lees op het schaatsforum dat Smeekens ook terug naar Nederland is en vervangen wordt door Hersman @:wimderon
Diep in de nacht.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:41 schreef borisz het volgende:
Nacht vrijdag 31 januari op zaterdag 1 februari
0:00 uur 03.000 meter
0:56 uur 5.000 meter
2:14 uur 1000 meter
2:42 uur 1000 meter
Zaterdag 1 februari vanaf 20:30
500 meter vrouwen
500 meter mannen
1500 meter vrouwen
1500 meter mannen
Zondag 2 februari vanaf 20:30
Ploegenachtervolging vrouwen
Ploegenachtervolging mannen
500 meter vrouwen
500 meter mannen
Mass Start vrouwen
Mass start mannen
Mixed Relayit zijn de Nederlandse tijden, het tijdsverschil met Milwaukee is zeven uur.
Over 4 weken alweer in Heerenveen!quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:23 schreef Janneke141 het volgende:
Ah fijn, de mixed relay. Kijk ik toch het hele seizoen al naar uit.
Ik heb ook zin in de TP en de Mass Startquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:47 schreef franklop het volgende:
Op zondag hadden ze beter met de 500m kunnen beginnen. Hadden we gelijk weer naar bed kunnen gaan
Prime time voor de Amerikanen🤪quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:49 schreef Remco het volgende:
Waarom is het nu weer zo laat op de vrijdag?
Het wordt nu wel uitgezonden op een Viaplay achtig platform daar. De Stolzmania begint voorzichtig vruchten af te werpenquote:
Vrijdag is ook in Amerika een werkdag. Later op de dag = meer supporters ook lijkt mijquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:49 schreef Remco het volgende:
Waarom is het nu weer zo laat op de vrijdag?
Bij driedaagse toernooien in Thialf is het vrijdag ook altijd pas later op de dag om dezelfde redenen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Vrijdag is ook in Amerika een werkdag. Later op de dag = meer supporters ook lijkt mij
Klopt, maar volgens mij was dat eerder nooit in Noord-Amerika. Dit jaar wel in zowel Calgary als Milwaukee. Zou toch erop kunnen duiden dat het iets populairder is geworden bij het lokale publiek.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zou Stolz al een foto van de Boo op zijn koelkast hebben?
[..]
Bij driedaagse toernooien in Thialf is het vrijdag ook altijd pas later op de dag om dezelfde redenen.
Alleen Erik nog om me aan te ergeren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, @:wimderon, Jantje Smeekens heeft een weekendje vrij gekregen.
Schijnbaar is de livestream deze keer wel integraal terug te zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:47 schreef Marcoss het volgende:
En weer niet op tv te zien.. maar gelukkig wel de Nachtcarrousel op NPO1!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schijnbaar is de livestream deze keer wel integraal terug te zien.
Is ook geen eenzame uitschieter, er worden een paar dikke PRs gereden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:09 schreef ijs_beer het volgende:
Alvast een baanrecord in de B-groep 3000m. 4.01 voor Zdrahalova. (die was vorige week ook al sterk, goede comeback maakt ze) Dat moeten dan eigenlijk wel lekkere tijden worden in de A-groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |