Over 4 weken alweer in Heerenveen!quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:23 schreef Janneke141 het volgende:
Ah fijn, de mixed relay. Kijk ik toch het hele seizoen al naar uit.
Ik heb ook zin in de TP en de Mass Startquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:47 schreef franklop het volgende:
Op zondag hadden ze beter met de 500m kunnen beginnen. Hadden we gelijk weer naar bed kunnen gaan
Prime time voor de Amerikanen🤪quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:49 schreef Remco het volgende:
Waarom is het nu weer zo laat op de vrijdag?
Het wordt nu wel uitgezonden op een Viaplay achtig platform daar. De Stolzmania begint voorzichtig vruchten af te werpenquote:
Vrijdag is ook in Amerika een werkdag. Later op de dag = meer supporters ook lijkt mijquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:49 schreef Remco het volgende:
Waarom is het nu weer zo laat op de vrijdag?
Bij driedaagse toernooien in Thialf is het vrijdag ook altijd pas later op de dag om dezelfde redenen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Vrijdag is ook in Amerika een werkdag. Later op de dag = meer supporters ook lijkt mij
Klopt, maar volgens mij was dat eerder nooit in Noord-Amerika. Dit jaar wel in zowel Calgary als Milwaukee. Zou toch erop kunnen duiden dat het iets populairder is geworden bij het lokale publiek.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zou Stolz al een foto van de Boo op zijn koelkast hebben?
[..]
Bij driedaagse toernooien in Thialf is het vrijdag ook altijd pas later op de dag om dezelfde redenen.
Alleen Erik nog om me aan te ergeren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, @:wimderon, Jantje Smeekens heeft een weekendje vrij gekregen.
Schijnbaar is de livestream deze keer wel integraal terug te zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:47 schreef Marcoss het volgende:
En weer niet op tv te zien.. maar gelukkig wel de Nachtcarrousel op NPO1!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schijnbaar is de livestream deze keer wel integraal terug te zien.
Is ook geen eenzame uitschieter, er worden een paar dikke PRs gereden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:09 schreef ijs_beer het volgende:
Alvast een baanrecord in de B-groep 3000m. 4.01 voor Zdrahalova. (die was vorige week ook al sterk, goede comeback maakt ze) Dat moeten dan eigenlijk wel lekkere tijden worden in de A-groep.
Speciale service van Martijn?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schijnbaar is de livestream deze keer wel integraal terug te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |