quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
ondertussen in kamp Nederland
- worden er spelletjes gespeeld
- restjes gegeten
- beetje plezier gemaakt
Resting bitch facequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:08 schreef Droopie het volgende: [..] Ze heeft een bozige blik. Vind het een bijzondere vrouw. Maar dat kan ook komen omdat ze deze dag echt geweldig heeft gemaakt.
Ben jij de oma van Jolienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Jolien moet iig douchenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:14 schreef UtopiaFreak het volgende:
Hoe laat zullen de lampen morgenochtend aangaan na een mogelijk onrustige nacht?
Ja eens, had haast / keuzestress want COS is on firequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie TT, ik vond "Belgie verdrinkt in tranen" net zo mooi ....
En is Peter een Vlaamse gaai?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:13 schreef Koos1958 het volgende:
België en Nederland aparte ruimte en 1 belg en 1 Nederlander liggen in de slaapkamer. Hoezo kampjes
Ik hoop dat engie me voorlopig ff overslaat met de postaantallenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:17 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ja eens, had haast / keuzestress want COS is on fire
"Het verdriet van België" - Hugo Clausquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:11 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
terwijl belgie verdrinkt in tranen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat engie me voorlopig ff overslaat met de postaantallen![]()
Ik heb nog nooit zoveel gepost als vandaag![]()
ja snap er ook niets van nog, en we kunnen tot morrgen 11.00 stemmenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef Tascha071 het volgende:
Wat ik enkel nog steeds niet snap is het stemmen! Neiging om team Jane te stemmen maaar wat gaat t op leveren?
Ken je klassiekers .....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:19 schreef DGK-Eric het volgende:
"Het verdriet van België" - Hugo Claus
Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Was ook bijna hele dag actiefquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat engie me voorlopig ff overslaat met de postaantallen![]()
Ik heb nog nooit zoveel gepost als vandaag![]()
Dat heb ik nog mee zitten te helpen te vertalen naar het Spaansquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
"Het verdriet van België" - Hugo Claus
Je kan stemmen op het bedrijf zeg maar met daar de nieuwe bewoners aan gekoppeldquote:
Serieus? Wat een kluif! Te gek zeg! Respect!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik nog mee zitten te helpen te vertalen naar het Spaans
Weinig gok ik, misschien gaan ze een cursus kwetsen verkopenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef Tascha071 het volgende:
Wat ik enkel nog steeds niet snap is het stemmen! Neiging om team Jane te stemmen maaar wat gaat t op leveren?
Je kan het ook zelf bekijken he?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Was ook bijna hele dag actief
Heb nog niemand van die vrouwen gehoord over ongesteld zijn gelukkig ....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:23 schreef Droopie het volgende:
dr snuggy stonk ook, zei ze eergisteren
Linda wel. Kon het heel beeldend vertellen allemaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb nog niemand van die vrouwen gehoord over ongesteld zijn gelukkig .....
Thanksquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan stemmen op het bedrijf zeg maar met daar de nieuwe bewoners aan gekoppeld
van charakter is zij vresselijk zelfszinnigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan stemmen op het bedrijf zeg maar met daar de nieuwe bewoners aan gekoppeld
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
ThanksBen ff naar instagram gegaan om te kijken, maar totaal niet duidelijk. Ik ga niet stemmen als ik niet weet waarop ik stem of denk dat iemand iets verdiend heeft
Denk spiraaltje, prikpil of ze slikken de pil doorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Drie nieuwe bewoners en gelijk met een belangrijke rol! Jane, David en David zijn namelijk de directeuren van de drie Big Brother bedrijven tijdens Business Week .quote:
Ik welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
wiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop echt dat ze morgen vertrekt, maar zal wel weer niet .....
Ik zal niks zeggen, maar je staat 2 plaatsen boven mij ... en ik denk niet dat ik je nog kan inhalenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
GC / Dagcijfers #250 post eens een post
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus gaat morgen iets zeggen waardoor Milena zich beter gaat voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij gaat vast wat slechte kanten vertellen van janequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
De meesten posten hier alleen in BB ik post dagelijks overal op FOK!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zal niks zeggen, maar je staat 2 plaatsen boven mij ... en ik denk niet dat ik je nog kan inhalen
'het is nu te laat, mensen hebben al een indruk van je'quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja serieus op 13 hoog in een studentenflatje A'veenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Serieus? Wat een kluif! Te gek zeg! Respect!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen feestje met snacks vanavond..![]()
Omdat milena continue zit te janken en miepen. En dat ze naar huis wilquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
don't duh me , hoe moet ik dat nou weten
Ja nee snap ik, maar ik ken ze alle 3 nog niet echt dus dan denk ik tjaquote:
Indien haar 'ik vertrek' dreigingen geen bluf zijn dan was ze in week 1 al weg samen met Fleurquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop echt dat ze morgen vertrekt, maar zal wel weer niet .....
En wat bieden die "Bedrijven" eigenlijk behalve Bullshit Babbels ( Ha..BB..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heeft hij vanmiddag al gedaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
hij gaat vast wat slechte kanten vertellen van jane
Geen idee , ik heb op Jane gestemdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wat bieden die "Bedrijven" eigenlijk behalve Bullshit Babbels ( Ha..BB..) tot nu toe?
oh die, maar aan wie moeten we ons dan irriterenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Milena, heeft voor mij vandaag afgedaan.
Zou ik ook doen.. Lekker Wijfquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee , ik heb op Jane gestemd
Zoek op instagram maar eens op Deborah van Lingenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat zijn vriendin heel dik is met Jane
Echt hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
de drama die erover gemaakt word, als ze de beelden terug zien. man3
Ze zijn nu drama over drama aan het makenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
de drama die erover gemaakt word, als ze de beelden terug zien. man3
Mooie vrouw iddquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.. Lekker Wijf
Jolienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh die, maar aan wie moeten we ons dan irriteren
Jeffreyquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh die, maar aan wie moeten we ons dan irriteren
Als hij maar niet gaat lopen 'kotsen'...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy doet me regelmatig aan Jaap denken. Nu is ook weer zo'n moment
Uh Wicky is al genomineerdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Indrukken van vandaag:
Gedaald bij mij: Mattheus, Keanu, Jeffrey en Milena.
Gestegen: Axel, Elsa en Jane met stip.
Komende bank: Niels, Jeffrey en Milena.
https://www.instagram.com(...)MWRmc2h2c3QwNnJpaw==quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zoek op instagram maar eens op Deborah van Lingen
Als ik hem hoor praten hoor ik Huubquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Leuk grapje van Elsaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:39 schreef Tascha071 het volgende:
Hihi Jordy heeft haaientanden. Geeft Jane altijd voorrang
Scheelde niet veel vandaag, toen hij aan de blikken bedorven slob met haar rookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij maar niet gaat lopen 'kotsen'...
Ik ben ook al overgestapt. Zo'n slappe hap die andere groepquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:38 schreef Luna68 het volgende:
Ik heb vandaag teveel Milena/Jolien/Sharice gehad, kan niet meer en lees hier wel mee en luister maar verder op stream 1
Hopelijk geen schijten of kots taferelenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:38 schreef DGK-Eric het volgende:
matti valt wel op oude vrouwenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee ik loop niet achter Mattheus aan hoor
Ik hoor BB Bart 1999 in hem juist.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:39 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Als ik hem hoor praten hoor ik Huub
Wicky zit al op de bank.. (letterlijk nu, maar ook vrijdag)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Indrukken van vandaag:
Gedaald bij mij: Mattheus, Keanu, Jeffrey en Milena.
Gestegen: Axel, Elsa en Jane met stip.
Komende bank: Niels, Jeffrey en Milena.
Vergelijkbaar accent en stemgeluidquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:39 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Als ik hem hoor praten hoor ik Huub
Gaat ze er nog steeds over door? Pff. Ik kijk mooi naar de woonkamer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee ik loop niet achter Mattheus aan hoor
Mag alleen zij een verhaal hebben?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena dat ze mensen binnen smijten met hun eigen verhaal
milena en jolien er naast of een jeffrey.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wicky zit al op de bank.. (letterlijk nu, maar ook vrijdag)
Ja, dezelfde lompheid en opduiken op de verkeerde momenten ..... dat waren mooie tijden ...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Het gaat alleen maar daar over bij hunquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gaat ze er nog steeds over door? Pff. Ik kijk mooi naar de woonkamer.
Nee streamwissel?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gaat ze er nog steeds over door? Pff. Ik kijk mooi naar de woonkamer.
nu begint die ook nog 'is toch niet normaal' te roepenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vergelijkbaar accent en stemgeluid
sorry, sinds ik het hoor krijg ik het niet meer wegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:42 schreef freaky40 het volgende:
Oh, nu hoor ook ineens Huub in Jordy. Stem even terug gehaald uit mijn 'archief'...
Ben er ook bang voor dat dit mij nu gaat gebeuren. Beetje dat belerende toontje erbij ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
sorry, sinds ik het hoor krijg ik het niet meer weg
Nee, Jordy is meer van de roze koekenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hopelijk geen schijten of kots taferelen
Ze is bevriend met mijn vriendinquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
ach wat schattig Mattheus gaat nu de schuld op zich nemen 87
NIET FLUISTEREN
Haha ja(ap)...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
nu begint die ook nog 'is toch niet normaal' te roepen
Dat Jane een vriendin is van zijn vriendin, en dat hij denkt dat Jane dit van zijn vriendin moest zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus verteld Milena iets in haar oor waar ze van moet lachen en vervolgens over moet zwijgen
Ah… dat zou niet niet heel gek zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat Jane een vriendin is van zijn vriendin, en dat hij denkt dat Jane dit van zijn vriendin moest zeggen
Jordy is Jaap met de stem van Huubquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
sorry, sinds ik het hoor krijg ik het niet meer weg
Wordt die nu ook al paranoïdequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat Jane een vriendin is van zijn vriendin, en dat hij denkt dat Jane dit van zijn vriendin moest zeggen
Zit er ook nog een beetje Eric in?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy is Jaap met de stem van Huub
*mindfuck
Mattie : "zij is bevriend met mijn vriendin"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:46 schreef Luna68 het volgende:
Matti aan het fluisteren, iemand die hem verstaat??
och jeetjequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
hij gaat niet voor the brainsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MWRmc2h2c3QwNnJpaw==
dat is de info die je wilt wetenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Hij vroeg nog aan Jane, heb je haar gesproken en ze zei ja
En hij heeft er schijt aan zegt iequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Hij vroeg nog aan Jane, heb je haar gesproken en ze zei ja
NEE dat is FAKE ze spelen een directeur van een BIGBROTHER buro in de echte wereld zijn ze stukadoor en timmermanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:48 schreef mario390 het volgende:
de 3 zijn nog van big brother bureau, dat zegt alles dat zij en mission hebben
Nee dat doet Jeff wel voor haarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien: "Ik neem Jane niets kwalijk."
de hebben en missionquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
NEE dat is FAKE ze spelen een directeur van een BIGBROTHER buro in de echte wereld zijn ze stukadoor en timmerman
niks vergeet ik,ze zijn niet zo zo binnen de 3quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:51 schreef rinardo het volgende:
Zelfs Mario vergeet dat het een spel is pfffff
Volgens mij alleen niet in de voormalige suite.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mannen mochten toch niet op de vrouwenkamer komen en andersom BB ?
Soooowwwwquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:52 schreef ben34567 het volgende:
Kan de stream niet zien maar Mattheus zei dat hij vermoedt dat Jane werd 'gestuurd' door zijn vriendin om hem en Milena uit elkaar te trekken ?
Heb niet het idee dat heel veel mensen erin trappen. Er wordt flink om gecringed door zeker 3/4 van de mensen denk ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:52 schreef freaky40 het volgende:
Die Jeff is bij mij ook wel gezakt nu, maar dat komt mede door dat hij aanpapte met Jolien, en ik haat setjes in RLS's zeker in kort lopende RLS's zoals BB. In andere ontkom je er niet aan want dan ben je vaak langer bij elkaar.
Vind het wat goedkoop van hem en te opvallend dat hij met Jolien aanpapt om zo langer in de show te zitten. En al die schapen thuis (het schuim wat helemaal weg zwijmelt bij stelletjes) gaan er nog intrappen ook.
Nee hij bedoelt asociale mentaal fucked up dingen denk ik. Maar kan he. Er zijn genoeg gekke vrouwenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:54 schreef ben34567 het volgende:
Mattheus zal morgen feiten delen over Jane in zijn groepje. Zou ze ook al trans zijn ?
Beiden belgquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:44 schreef mazaru het volgende:
Die twee mannen worden opgezogen door die achterbakse groep. Zonde
Ow jee, dit zijn de perikelen die we willen zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:53 schreef Tascha071 het volgende:
Matt heeft scheuren in zijn relatie.
We gaan dat zien als 1 van de 2 of beide genomineerd zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat heel veel mensen erin trappen. Er wordt flink om gecringed door zeker 3/4 van de mensen denk ik.
Als ik het nu allemaal online volg afgelopen weken kan de overgrote meerderheid niet wachten tot die 2 gescheiden wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We gaan dat zien als 1 van de 2 of beide genomineerd zijn.
lolquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
extra info: Matt zijn relatie (met een vriendin van Jane) is al eerder verbroken en zijn sinds een tijd 'weer terug samen' - Matt zijn vriendin deelde vanmiddag mede dat BB een stuk minder saai zou gaan worden nu haar vriendin er in zit.
Niet okay wat hij nu doet vind ik. Want zij heeft zich vorig jaar aangemeldquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:55 schreef ben34567 het volgende:
Jane is de kwelduivel uit het verleden van Mattheus. Hij heeft al heel de dag een slecht gevoel.
misschien ging de relatie uit en ging miss Matt naar Jane en heeft Jane Matt toen even de waarheid vertelt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:55 schreef ben34567 het volgende:
Jane is de kwelduivel uit het verleden van Mattheus. Hij heeft al heel de dag een slecht gevoel.
De vriendin van Mattheus zou wel fijn zijn .....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:54 schreef mazaru het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat vraagteken
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De vriendin van Mattheus zou wel fijn zijn .....
Dat is een feitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
extra info: Matt zijn relatie (met een vriendin van Jane) is al eerder verbroken en zijn sinds een tijd 'weer terug samen' - Matt zijn vriendin deelde vanmiddag mede dat BB een stuk minder saai zou gaan worden nu haar vriendin er in zit.
Matt schijnt 'Jane nog niet eerder te hebben gezien maar wist wel van haar bestaan / vriendschap met z'n vriendin'quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
Een ex van iemand, de Utopia 2 way Gerrit en Mylenne.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
sjellie myn poppequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Een ex van iemand, de Utopia 2 way Gerrit en Mylenne.
Ik ken ook wel vriendinnen van exen van me, waar ik dan allerlei toxic verhalen/gedragingen van meekreeg dus kan hem wel begrijpen in deze.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:58 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Matt schijnt 'Jane nog niet eerder te hebben gezien maar wist wel van haar bestaan / vriendschap met z'n vriendin'
Ik ben benieuwd naar het achtergrond verhaal tussen Jane en hem. Lijkt dat er meer speelt; vooral in die influencer wereld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet okay wat hij nu doet vind ik. Want zij heeft zich vorig jaar aangemeld
het is een fictieve rol die perfect past in het splitsen van de groep.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:01 schreef mario390 het volgende:
de 3 nieuwe zij directueurs vor febo, dat zegt wel veel
quote:Op zondag 26 januari 2025 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vrees dat koppel 1 over is en koppel 2 in de maak is ....
Mattie heeft in heel veel RLS programma's gezeten en nu zit een vriendin van zijn vriendin in deze RLS , waar vaak een heel lang traject aan vooraf gaat en komen ze allebei in BB , en komen er trauma's naar boven waar Jane niets aan kan doen. Raarverhaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus heeft trauma’s
Milena is er benieuwd naar
dat is om dat de zendung schlecht loptquote:Op zondag 26 januari 2025 00:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
het is een fictieve rol die perfect past in het splitsen van de groep.
Wat zegt het precies?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij heeft ze al een keer verteld, die ene keer dat ze na middernacht nog wakker waren met Elsa, Wicky, Matt en Keanu (de dag dat Elsa geen kip kreeg).quote:Op zondag 26 januari 2025 00:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mattie heeft in heel veel RLS programma's gezeten en nu zit een vriendin van zijn vriendin in deze RLS , waar vaak een heel lang traject aan vooraf gaat en komen ze allebei in BB , en komen er trauma's naar boven waar Jane niets aan kan doen. Raarverhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Makkelijk haar de schuld gevenquote:Op zondag 26 januari 2025 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat Jane nu veroorzaakt is damage die ik niet meer kan terugdraaien aldus mattheus
Klinkt zo dramatisch alsof hij weet dat zijn relatie over isquote:Op zondag 26 januari 2025 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat Jane nu veroorzaakt is damage die ik niet meer kan terugdraaien aldus mattheus
quote:Op zondag 26 januari 2025 00:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij heeft ze al een keer verteld, die ene keer dat ze na middernacht nog wakker waren met Elsa, Wicky, Matt en Keanu (de dag dat Elsa geen kip kreeg).Mattie zou ook eens kunnen kijken naar zichzelf ipv een anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Het is middernacht, dit is niemand gewendquote:Op zondag 26 januari 2025 00:04 schreef Tascha071 het volgende:
En Jordy is zich aan het vervelen. Overal is iedereen druk aan het kletsen. Hoe krijgt hij nu de aandacht weer terug?
Bij Milena gaat het over een ex, die haar continue aanspreekt op haar gedrag. Ze zei ook; daarom heb ik hem geblokkeerdquote:Op zondag 26 januari 2025 00:05 schreef ledn81 het volgende:
Dit is waarom ik al die love island troep niet kijk denk..
Snap er echt geen jota meer van..
Het begon met Jefflien.. toen kwamen we op de kringspier
En nu komen de trauma's van Mattheüs boven en heeft Milena het er lastig mee
Denk je eens een leuk tactisch spel te mogen spelen voor een paar weken/maanden en moet je naar de teen angst stories van overjaarse pubers luisterenquote:Op zondag 26 januari 2025 00:06 schreef mazaru het volgende:
Daar zit je dan als volwassen kerel naar die onzinnige tienerpraat te luisteren.
[ afbeelding ]
En kijken de trauma’s van Matti op die van Milena, ik volg het ook niet meer zo.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:05 schreef ledn81 het volgende:
Dit is waarom ik al die love island troep niet kijk denk..
Snap er echt geen jota meer van..
Het begon met Jefflien.. toen kwamen we op de kringspier
En nu komen de trauma's van Mattheüs boven en heeft Milena het er lastig mee
quote:Op zondag 26 januari 2025 00:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is middernacht, dit is niemand gewend
Zou wel leuk zijn als Elsa nu een kringgesprek regelt.
mensen zien haar alleen als dat knappe meisje maar kijken niet verder en het is altijd oppervlakkig als het over haar gaat miemiemiemiemiequote:
Dat woordje brengt trauma's naar boven bij Jolien denkquote:Op zondag 26 januari 2025 00:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dick Schoof is geen blijver ..... volgende week weer Chef Sache in Den Haag ....quote:Op zondag 26 januari 2025 00:06 schreef mazaru het volgende:
Daar zit je dan als volwassen kerel naar die onzinnige tienerpraat te luisteren.
[ afbeelding ]
Je staat ver boven haar zegt Mattiequote:Op zondag 26 januari 2025 00:10 schreef UtopiaFreak het volgende:
Haha milena doet nu stoer richting jane (natuurlijk wel achter haar rug om)
Nee dat is hoe het spelletje werkt.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is om dat de zendung schlecht lopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Een kringspiergesprek?quote:Op zondag 26 januari 2025 00:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
op bepaalde lijstjes wel jaquote:Op zondag 26 januari 2025 00:10 schreef cheanny het volgende:
[..]
Je staat ver boven haar zegt Mattie
Zo teleurgesteld in hun zelfgemaakte verwachtingen en dan maar afreageren op de boodschapperquote:Op zondag 26 januari 2025 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het zo mooi, ze doen echt net alsof jane een bom gedropt heeft. terwijl dat echt wel meevalt he
zo slachterofferrol in allebei
exact ditquote:Op zondag 26 januari 2025 00:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld in hun zelfgemaakte verwachtingen en de boodschapper kapot maken
Ja ik vind dat wel nastyquote:Op zondag 26 januari 2025 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het zo mooi, ze doen echt net alsof jane een bom gedropt heeft. terwijl dat echt wel meevalt he
zo slachterofferrol in allebei
dat zal best. Maar Jane doesn't care about it. (nu nog niet ieder geval)quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 00:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld in hun zelfgemaakte verwachtingen en dan maar afreageren op de boodschapper
Een wandelende poederdoos meer is het nietquote:Op zondag 26 januari 2025 00:12 schreef Thorelf het volgende:
persoonlijk vind ik Jolien niet echt knap....en ook heeft ze niet veel inhoud..beetje leeg suf typetje
Denk ook dat ze het van haar kleding en makeup moet hebbenquote:Op zondag 26 januari 2025 00:12 schreef Thorelf het volgende:
persoonlijk vind ik Jolien niet echt knap....en ook heeft ze niet veel inhoud..beetje leeg suf typetje
ik moet hierbij aan een roze koek denkenquote:Op zondag 26 januari 2025 00:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Matttheus heeft nu al dingen gelost waarvan hij niet dacht dat hij ze zou lossen
Pootje komt binnen en vraagt of hij kan gaan liggen
"...en waar ben jij dankbaar voor vandaag?"quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 00:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik moet hierbij aan een roze koek denken![]()
bedankt Sjordy
Wordt een keer tijd voor een sanctiequote:Op zondag 26 januari 2025 00:14 schreef UtopiaFreak het volgende:
30 zenderchecks in een half uur, gaat prima verder
Idd. Ze is niet lelijk. Tuurlijk wel een beetje knap. Maar die hele zwijmel-wow-miss factor zie ik totaal niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:12 schreef Thorelf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |