Haha ja(ap)...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
nu begint die ook nog 'is toch niet normaal' te roepen
Dat Jane een vriendin is van zijn vriendin, en dat hij denkt dat Jane dit van zijn vriendin moest zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus verteld Milena iets in haar oor waar ze van moet lachen en vervolgens over moet zwijgen
Ah… dat zou niet niet heel gek zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat Jane een vriendin is van zijn vriendin, en dat hij denkt dat Jane dit van zijn vriendin moest zeggen
Jordy is Jaap met de stem van Huubquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
sorry, sinds ik het hoor krijg ik het niet meer weg
Wordt die nu ook al paranoïdequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat Jane een vriendin is van zijn vriendin, en dat hij denkt dat Jane dit van zijn vriendin moest zeggen
Zit er ook nog een beetje Eric in?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy is Jaap met de stem van Huub
*mindfuck
Mattie : "zij is bevriend met mijn vriendin"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:46 schreef Luna68 het volgende:
Matti aan het fluisteren, iemand die hem verstaat??
och jeetjequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
hij gaat niet voor the brainsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MWRmc2h2c3QwNnJpaw==
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |