op bepaalde lijstjes wel jaquote:Op zondag 26 januari 2025 00:10 schreef cheanny het volgende:
[..]
Je staat ver boven haar zegt Mattie
Zo teleurgesteld in hun zelfgemaakte verwachtingen en dan maar afreageren op de boodschapperquote:Op zondag 26 januari 2025 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het zo mooi, ze doen echt net alsof jane een bom gedropt heeft. terwijl dat echt wel meevalt he
zo slachterofferrol in allebei
exact ditquote:Op zondag 26 januari 2025 00:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld in hun zelfgemaakte verwachtingen en de boodschapper kapot maken
Ja ik vind dat wel nastyquote:Op zondag 26 januari 2025 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het zo mooi, ze doen echt net alsof jane een bom gedropt heeft. terwijl dat echt wel meevalt he
zo slachterofferrol in allebei
dat zal best. Maar Jane doesn't care about it. (nu nog niet ieder geval)quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 00:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zo teleurgesteld in hun zelfgemaakte verwachtingen en dan maar afreageren op de boodschapper
Een wandelende poederdoos meer is het nietquote:Op zondag 26 januari 2025 00:12 schreef Thorelf het volgende:
persoonlijk vind ik Jolien niet echt knap....en ook heeft ze niet veel inhoud..beetje leeg suf typetje
Denk ook dat ze het van haar kleding en makeup moet hebbenquote:Op zondag 26 januari 2025 00:12 schreef Thorelf het volgende:
persoonlijk vind ik Jolien niet echt knap....en ook heeft ze niet veel inhoud..beetje leeg suf typetje
ik moet hierbij aan een roze koek denkenquote:Op zondag 26 januari 2025 00:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Matttheus heeft nu al dingen gelost waarvan hij niet dacht dat hij ze zou lossen
Pootje komt binnen en vraagt of hij kan gaan liggen
"...en waar ben jij dankbaar voor vandaag?"quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 00:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik moet hierbij aan een roze koek denken![]()
bedankt Sjordy
Wordt een keer tijd voor een sanctiequote:Op zondag 26 januari 2025 00:14 schreef UtopiaFreak het volgende:
30 zenderchecks in een half uur, gaat prima verder
Idd. Ze is niet lelijk. Tuurlijk wel een beetje knap. Maar die hele zwijmel-wow-miss factor zie ik totaal niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:12 schreef Thorelf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |