sjellie myn poppequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Een ex van iemand, de Utopia 2 way Gerrit en Mylenne.
Ik ken ook wel vriendinnen van exen van me, waar ik dan allerlei toxic verhalen/gedragingen van meekreeg dus kan hem wel begrijpen in deze.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:58 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Matt schijnt 'Jane nog niet eerder te hebben gezien maar wist wel van haar bestaan / vriendschap met z'n vriendin'
Ik ben benieuwd naar het achtergrond verhaal tussen Jane en hem. Lijkt dat er meer speelt; vooral in die influencer wereld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet okay wat hij nu doet vind ik. Want zij heeft zich vorig jaar aangemeld
het is een fictieve rol die perfect past in het splitsen van de groep.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:01 schreef mario390 het volgende:
de 3 nieuwe zij directueurs vor febo, dat zegt wel veel
quote:Op zondag 26 januari 2025 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vrees dat koppel 1 over is en koppel 2 in de maak is ....
Mattie heeft in heel veel RLS programma's gezeten en nu zit een vriendin van zijn vriendin in deze RLS , waar vaak een heel lang traject aan vooraf gaat en komen ze allebei in BB , en komen er trauma's naar boven waar Jane niets aan kan doen. Raarverhaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus heeft trauma’s
Milena is er benieuwd naar
dat is om dat de zendung schlecht loptquote:Op zondag 26 januari 2025 00:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
het is een fictieve rol die perfect past in het splitsen van de groep.
Wat zegt het precies?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De vriendin van Mattheus zou wel fijn zijn .....
Hij heeft ze al een keer verteld, die ene keer dat ze na middernacht nog wakker waren met Elsa, Wicky, Matt en Keanu (de dag dat Elsa geen kip kreeg).quote:Op zondag 26 januari 2025 00:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mattie heeft in heel veel RLS programma's gezeten en nu zit een vriendin van zijn vriendin in deze RLS , waar vaak een heel lang traject aan vooraf gaat en komen ze allebei in BB , en komen er trauma's naar boven waar Jane niets aan kan doen. Raarverhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Makkelijk haar de schuld gevenquote:Op zondag 26 januari 2025 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat Jane nu veroorzaakt is damage die ik niet meer kan terugdraaien aldus mattheus
Klinkt zo dramatisch alsof hij weet dat zijn relatie over isquote:Op zondag 26 januari 2025 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat Jane nu veroorzaakt is damage die ik niet meer kan terugdraaien aldus mattheus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |