Nee hij bedoelt asociale mentaal fucked up dingen denk ik. Maar kan he. Er zijn genoeg gekke vrouwenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:54 schreef ben34567 het volgende:
Mattheus zal morgen feiten delen over Jane in zijn groepje. Zou ze ook al trans zijn ?
Beiden belgquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:44 schreef mazaru het volgende:
Die twee mannen worden opgezogen door die achterbakse groep. Zonde
Ow jee, dit zijn de perikelen die we willen zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:53 schreef Tascha071 het volgende:
Matt heeft scheuren in zijn relatie.
We gaan dat zien als 1 van de 2 of beide genomineerd zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat heel veel mensen erin trappen. Er wordt flink om gecringed door zeker 3/4 van de mensen denk ik.
Als ik het nu allemaal online volg afgelopen weken kan de overgrote meerderheid niet wachten tot die 2 gescheiden wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We gaan dat zien als 1 van de 2 of beide genomineerd zijn.
lolquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
extra info: Matt zijn relatie (met een vriendin van Jane) is al eerder verbroken en zijn sinds een tijd 'weer terug samen' - Matt zijn vriendin deelde vanmiddag mede dat BB een stuk minder saai zou gaan worden nu haar vriendin er in zit.
Niet okay wat hij nu doet vind ik. Want zij heeft zich vorig jaar aangemeldquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:55 schreef ben34567 het volgende:
Jane is de kwelduivel uit het verleden van Mattheus. Hij heeft al heel de dag een slecht gevoel.
misschien ging de relatie uit en ging miss Matt naar Jane en heeft Jane Matt toen even de waarheid vertelt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:55 schreef ben34567 het volgende:
Jane is de kwelduivel uit het verleden van Mattheus. Hij heeft al heel de dag een slecht gevoel.
De vriendin van Mattheus zou wel fijn zijn .....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:54 schreef mazaru het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat vraagteken
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De vriendin van Mattheus zou wel fijn zijn .....
Dat is een feitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
extra info: Matt zijn relatie (met een vriendin van Jane) is al eerder verbroken en zijn sinds een tijd 'weer terug samen' - Matt zijn vriendin deelde vanmiddag mede dat BB een stuk minder saai zou gaan worden nu haar vriendin er in zit.
Matt schijnt 'Jane nog niet eerder te hebben gezien maar wist wel van haar bestaan / vriendschap met z'n vriendin'quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
Een ex van iemand, de Utopia 2 way Gerrit en Mylenne.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De vriendin van Mattheus zou wel fijn zijn .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |