quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
ondertussen in kamp Nederland
- worden er spelletjes gespeeld
- restjes gegeten
- beetje plezier gemaakt
Resting bitch facequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:08 schreef Droopie het volgende: [..] Ze heeft een bozige blik. Vind het een bijzondere vrouw. Maar dat kan ook komen omdat ze deze dag echt geweldig heeft gemaakt.
Ben jij de oma van Jolienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Jolien moet iig douchenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:14 schreef UtopiaFreak het volgende:
Hoe laat zullen de lampen morgenochtend aangaan na een mogelijk onrustige nacht?
Ja eens, had haast / keuzestress want COS is on firequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie TT, ik vond "Belgie verdrinkt in tranen" net zo mooi ....
En is Peter een Vlaamse gaai?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:13 schreef Koos1958 het volgende:
België en Nederland aparte ruimte en 1 belg en 1 Nederlander liggen in de slaapkamer. Hoezo kampjes
Ik hoop dat engie me voorlopig ff overslaat met de postaantallenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:17 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ja eens, had haast / keuzestress want COS is on fire
"Het verdriet van België" - Hugo Clausquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:11 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
terwijl belgie verdrinkt in tranen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat engie me voorlopig ff overslaat met de postaantallen![]()
Ik heb nog nooit zoveel gepost als vandaag![]()
ja snap er ook niets van nog, en we kunnen tot morrgen 11.00 stemmenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef Tascha071 het volgende:
Wat ik enkel nog steeds niet snap is het stemmen! Neiging om team Jane te stemmen maaar wat gaat t op leveren?
Ken je klassiekers .....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:19 schreef DGK-Eric het volgende:
"Het verdriet van België" - Hugo Claus
Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Was ook bijna hele dag actiefquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat engie me voorlopig ff overslaat met de postaantallen![]()
Ik heb nog nooit zoveel gepost als vandaag![]()
Dat heb ik nog mee zitten te helpen te vertalen naar het Spaansquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
"Het verdriet van België" - Hugo Claus
Je kan stemmen op het bedrijf zeg maar met daar de nieuwe bewoners aan gekoppeldquote:
Serieus? Wat een kluif! Te gek zeg! Respect!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik nog mee zitten te helpen te vertalen naar het Spaans
Weinig gok ik, misschien gaan ze een cursus kwetsen verkopenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef Tascha071 het volgende:
Wat ik enkel nog steeds niet snap is het stemmen! Neiging om team Jane te stemmen maaar wat gaat t op leveren?
Je kan het ook zelf bekijken he?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Was ook bijna hele dag actief
Heb nog niemand van die vrouwen gehoord over ongesteld zijn gelukkig ....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:23 schreef Droopie het volgende:
dr snuggy stonk ook, zei ze eergisteren
Linda wel. Kon het heel beeldend vertellen allemaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb nog niemand van die vrouwen gehoord over ongesteld zijn gelukkig .....
Thanksquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan stemmen op het bedrijf zeg maar met daar de nieuwe bewoners aan gekoppeld
van charakter is zij vresselijk zelfszinnigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan stemmen op het bedrijf zeg maar met daar de nieuwe bewoners aan gekoppeld
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
ThanksBen ff naar instagram gegaan om te kijken, maar totaal niet duidelijk. Ik ga niet stemmen als ik niet weet waarop ik stem of denk dat iemand iets verdiend heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |