Ken je klassiekers .....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:19 schreef DGK-Eric het volgende:
"Het verdriet van België" - Hugo Claus
Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Was ook bijna hele dag actiefquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat engie me voorlopig ff overslaat met de postaantallen![]()
Ik heb nog nooit zoveel gepost als vandaag![]()
Dat heb ik nog mee zitten te helpen te vertalen naar het Spaansquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
"Het verdriet van België" - Hugo Claus
Je kan stemmen op het bedrijf zeg maar met daar de nieuwe bewoners aan gekoppeldquote:
Serieus? Wat een kluif! Te gek zeg! Respect!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik nog mee zitten te helpen te vertalen naar het Spaans
Weinig gok ik, misschien gaan ze een cursus kwetsen verkopenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef Tascha071 het volgende:
Wat ik enkel nog steeds niet snap is het stemmen! Neiging om team Jane te stemmen maaar wat gaat t op leveren?
Je kan het ook zelf bekijken he?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Was ook bijna hele dag actief
Heb nog niemand van die vrouwen gehoord over ongesteld zijn gelukkig ....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:23 schreef Droopie het volgende:
dr snuggy stonk ook, zei ze eergisteren
Linda wel. Kon het heel beeldend vertellen allemaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb nog niemand van die vrouwen gehoord over ongesteld zijn gelukkig .....
Thanksquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan stemmen op het bedrijf zeg maar met daar de nieuwe bewoners aan gekoppeld
van charakter is zij vresselijk zelfszinnigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan stemmen op het bedrijf zeg maar met daar de nieuwe bewoners aan gekoppeld
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
ThanksBen ff naar instagram gegaan om te kijken, maar totaal niet duidelijk. Ik ga niet stemmen als ik niet weet waarop ik stem of denk dat iemand iets verdiend heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |