abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 14:36:14 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216437958
Ok :?

De rest in het feedback topic pls
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216438336
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2025 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Hamas mag niets, het staat er echt.

Verontwaardigd zijn dat een terroristische organisatie niet de gewenste vrijheid krijgt om kinderen te vermoorden.

Het kan allemaal in het vrije westen, mooi he? O+.
Dat je hem zo leest zegt vooral wat over je eigen fantasien.
  zondag 26 januari 2025 @ 15:03:29 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216438352
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat je hem zo leest zegt vooral wat over je eigen fantasien.
Welk deel van "Hamas mag niets" heb ik verkeerd genterpreteerd dan?

Wat zou Hamas moeten mogen? Wat geeft Hamas enig recht?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_216438379
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2025 14:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Deze discussie kwam opgang nadat ik een bericht van de NOS had gedeeld. Dat heeft dus niets met jou persoonlijk te maken.
[..]
Nee hoor. Zoals al meermaals besproken is er gn genocide van Isral jegens de Palestijnen. Andersom is dit streven er wel. Je kunt dit tot in treurnis blijven projecteren, dat gaat de realiteit niet veranderen.
Ministers en de top van het Isralische leger roepen genocidale dingen. Allemaal niet zo bedoeld volgens Howard.
Hamas roept genocidale dingen en iedere Palestijn mag van je verdwijnen in een verkrachtingsgevangenis of explosie.

De dubbele standaard voor een conflict waar je niet eens partij in bent is krankzinnig.
pi_216438445
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Welk deel van "Hamas mag niets" heb ik verkeerd genterpreteerd dan?

Wat zou Hamas moeten mogen? Wat geeft Hamas enig recht?
Je draait heel mijn post om en dan mag ik het verdedigen. Koekoek.

Wat geeft Israel enig recht om zichzelf te gedragen als een terreurorganisatie? Gijzelaars, grootschalig seksueel misbruik, op kinderen schieten, oorlogsmisdrijven zonder gevolgen, etnische zuiveringspraatjes in de politieke top. Beide partijen doen het.
pi_216438485
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:14 schreef Tengano het volgende:

[..]
FTFY

#projectie #hardnekkig
Hamas heeft geen recht om zich te gedragen als een terreurorganisatie. Dat zit al in de naam verweven zeg maar.

Kun jij hetzelfde zeggen over Israel?
  zondag 26 januari 2025 @ 15:18:22 #107
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216438513
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:16 schreef Glazenmaker het volgende:
Hamas heeft geen recht om zich te gedragen als een terreurorganisatie. Dat zit al in de naam verweven zeg maar.

Ik denk dat het heeeeeeel weinig uit zou maken met wat voor antwoord ik dan ook zou komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we maar gewoon in oplossingen denken en zorgen dat dat volk, wat zich simpelweg niet menselijk kan gedragen een lokatie elders krijgt. Dat lijkt me veel verstandiger.

quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 13:35 schreef damsco het volgende:
De Arabieren die zichzelf identificeren als Palestijn hebben zichzelf redelijk onmogelijk gemaakt door hun constante stroom aan terreur. Ik geloof ook niet in een tweestatenoplossing daar de ene kant de andere kant probeert uit te roeien. Daarom ben ik voor het verplaatsen van de overlastgevers. Zie het als het verplaatsen van asocialen naar containerwoningen in Almere. Daar passen ze beter.

Dit was mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
  zondag 26 januari 2025 @ 15:22:17 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216438568
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ministers en de top van het Isralische leger roepen genocidale dingen. Allemaal niet zo bedoeld volgens Howard.
Hamas roept genocidale dingen en iedere Palestijn mag van je verdwijnen in een verkrachtingsgevangenis of explosie.

De dubbele standaard voor een conflict waar je niet eens partij in bent is krankzinnig.
Nee hoor, dat is gewoon niet waar.

De meest recente bevelhebber van het Isralische leger was Herzi Halevi, het staat jou vrij met een aantal voorbeelden te komen waar hij heeft opgeroepen voor een genocide van de Palestijnen. En als het gaat over Isralische ministers wordt er alleen gewezen naar Ben-Gvir en n uitsprak van Gallant. Waarvan beide trouwens op dit moment geen minister meer zijn.

Dat is dus van totaal andere proporties bij de Palestijnen, waar het overgrote merendeel antisemitisch is, terrorisme steunt en we hebben dit ook alles kunnen zien tijdens de aanslagen van 7 oktober. Of moeten de beelden er weer worden bijgehaald?
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Er is geen terreurorganisatie in Isral, dus waar heb je het over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216438578
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat het heeeeeeel weinig uit zou maken met wat voor antwoord ik dan ook zou komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet kan zeggen dat een land zich moet onthouden van oorlogsmisdrijven ben je een kansloos persoon. Uit je briljante post 13 haalde ik deze zin als extra achterlijk:
quote:
Die gehele bevolking, inclusief Hamas is psychisch onbewust onmenselijk
Ik heb in deze topicreeks videobeelden gepost van een begrafenis. De broer van de strijder had het over hoe de dode wraak ging nemen op vrouwen en kinderen en zijn strijdmakker had het over hoe hij zo'n goede vriend was, omdat hij mensen hun huis voor de grap in de fik zette als het moraal laag was.

Wat zegt dat volgens jou over een groep mensen?
pi_216438633
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is gewoon niet waar.

De meest recente bevelhebber van het Isralische leger was Herzi Halevi, het staat jou vrij met een aantal voorbeelden te komen waar hij heeft opgeroepen voor een genocide van de Palestijnen. En als het gaat over Isralische ministers wordt er alleen gewezen naar Ben-Gvir en n uitsprak van Gallant. Waarvan beide trouwens op dit moment geen minister meer zijn.

Dat is dus van totaal andere proporties bij de Palestijnen, waar het overgrote merendeel antisemitisch is, terrorisme steunt en we hebben dit ook alles kunnen zien tijdens de aanslagen van 7 oktober. Of moeten de beelden er weer worden bijgehaald?
[..]
Er is geen terreurorganisatie in Isral, dus waar heb je het over?
Gewoon wel waar en we hebben deze dans nu al 10x gedaan.

Hamas kreeg steun van de Isralische overheid, omdat het politiek handig was voor 7 oktober. Hamas is binnen de grenzen van Israel als we de kaarten van Bibi mogen geloven. Wat je hier post komt dus om geen enkele manier overeen met de realiteit. En wederom de dubbele standaard waarin Israel alles mag, inclusief terreur steunen en de Palestijn iedere moord en vernedering maar voorbij moet laten gaan.
  zondag 26 januari 2025 @ 15:39:27 #111
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216438712
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als je niet kan zeggen dat een land zich moet onthouden van oorlogsmisdrijven ben je een kansloos persoon. Uit je briljante post 13 haalde ik deze zin als extra achterlijk:
[..]
Ik heb in deze topicreeks videobeelden gepost van een begrafenis. De broer van de strijder had het over hoe de dode wraak ging nemen op vrouwen en kinderen en zijn strijdmakker had het over hoe hij zo'n goede vriend was, omdat hij mensen hun huis voor de grap in de fik zette als het moraal laag was.

Wat zegt dat volgens jou over een groep mensen?
Er zijn inmiddels vele wilde aantijgingen jegens Isralische soldaten, van het stelen van organen tot het doelbewust om het leven brengen van kinderen. Allen zonder enig bewijs, ja propaganda van o.a. het door Qatar gesponsorde Al Jazeera.

De Palestijnse terroristen daarentegen hebben hun grootschalige aanslagen zelf opgenomen en dit werd gevierd en toejuicht door vele Palestijnen. Het is dus onduidelijk hoe je dit wilt berhaupt wilt vergelijken.

Je doet herhaaldelijk (want dit heb je ook al eerder geprobeerd) krampachtige pogingen om een morele equivalentie te creren tussen de Palestijnse terreurgroeperingen en Isral omdat jijzelf in de propaganda van kanalen zoals Al Jazeera bent getuind.

Dat staat je natuurlijk vrij, maar het gaat simpelweg niet op. Het enige probleem in deze situatie zijn de Palestijnen. Een over de breedte gezien schrikbarend antisemitische en moslimfundamentalistische groep Arabieren, die niet zullen rusten tot Isral is vernietigt en elke Jood om het leven is gebracht omdat men de overtuiging heeft dat dit hun grondgebied is (wat niet zo is).

Dr ligt het probleem, niet bij Isral.
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Gewoon wel waar en we hebben deze dans nu al 10x gedaan.

Hamas kreeg steun van de Isralische overheid, omdat het politiek handig was voor 7 oktober. Hamas is binnen de grenzen van Israel als we de kaarten van Bibi mogen geloven. Wat je hier post komt dus om geen enkele manier overeen met de realiteit. En wederom de dubbele standaard waarin Israel alles mag, inclusief terreur steunen en de Palestijn iedere moord en vernedering maar voorbij moet laten gaan.
Tja, daar gaan we weer met de complottheorien. Isral heeft het terreur van Hamas natuurlijk niet gesteund. Nog even en we zitten op het punt 'het Isralische leger heeft eigenlijk zelf 7 oktober gepleegd'. Claims die hier ook al voorbij zijn gekomen.

De Isralische overheid heeft natuurlijk grote fouten begaan in de beveiliging en de capaciteiten van de Palestijnse terroristen onderschat, maar geen enkele Isralir zal de aanslagen van 7 oktober hebben toegejuicht. Nou ja, wellicht in extreemlinkse kringen bij de redacties van Haaretz en +972, maar weldenkende Isralirs niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216438785
Trump zal wel eventjes alle Palestijnen tijdelijk elders onderbrengen om Gaza op te ruimen.....

:')

Kansloos plan nr zoveel. De Palestijnen hoeven alleen op te houden met haat en geweld. Dat is het enige wat vrede in de weg staat.
  zondag 26 januari 2025 @ 15:47:49 #113
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216438790
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:39 schreef HowardRoark het volgende:
Het enige probleem in deze situatie zijn de Palestijnen. Een over de breedte gezien schrikbarend antisemitische en moslimfundamentalistische groep Arabieren, die niet zullen rusten tot Isral is vernietigt en elke Jood om het leven is gebracht omdat men de overtuiging heeft dat dit hun grondgebied is (wat niet zo is).

Dit klinkt bijna een beetje als genosiede, maar hier hoor je de genosiede roepers nooit over.
pi_216438823
"ja maar 7okt was verzet, Israel begint steeds, genocide"

Hoe bedenk je het, en ondertussen is burgers vermoorden verzet...
  zondag 26 januari 2025 @ 15:53:38 #115
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216438843
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:47 schreef havanagila het volgende:
Trump zal wel eventjes alle Palestijnen tijdelijk elders onderbrengen om Gaza op te ruimen.....

Kansloos plan nr zoveel. De Palestijnen hoeven alleen op te houden met haat en geweld. Dat is het enige wat vrede in de weg staat.
Tja, dat gaat helaas niet gebeuren, dit zit zo in de cultuur gebakken. Dat wordt er met de paplepel ingegoten. Daarom zou een verplaatsing van de Palestijnen natuurlijk wel een prima oplossing zijn. Dan kan die Gazastrook helemaal worden ontruimd en ook echt op worden gelet wie er uiteindelijk weer in gaat komen. Dit zou ook op de Westelijke Jordaanoever moeten gebeuren.
  zondag 26 januari 2025 @ 15:55:57 #116
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216438872
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:47 schreef havanagila het volgende:

Isral is het land dat al decennia lang het meeste geweld uitoefent in de hun omliggende gebieden. En dat is niet omdat ze er zulke vriendelijke ideen op nahouden: de Isralische politici schuwen de genocidale, moorddadige taal totaal niet.

Het grootste obstakel richting vrede is de onstuitbare geweldsgolven van Isral die altijd maar getolereerd en gefaciliteerd worden door hun westerse bondgenoten.
Antifa
pi_216438885
En Hamas gaat dat wel even toelaten? Die blazen, zoals gebruikelijk, nog liever iedere laatste Palestijn op, dan de macht kwijtraken...
pi_216438908
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:55 schreef VoMy het volgende:

[..]
Isral is het land dat al decennia lang het meeste geweld uitoefent in de hun omliggende gebieden. En dat is niet omdat ze er zulke vriendelijke ideen op nahouden: de Isralische politici schuwen de genocidale, moorddadige taal totaal niet.

Het grootste obstakel richting vrede is de onstuitbare geweldsgolven van Isral die altijd maar getolereerd en gefaciliteerd worden door hun westerse bondgenoten.
Nope. Voor 7 okt was er geen oorlog. Voor raketaanvallen geen intifada, enzovoort.
  zondag 26 januari 2025 @ 16:01:19 #119
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216438918
quote:

[..]

Mooi stukje geschiedvervalsing.
pi_216438921
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er zijn inmiddels vele wilde aantijgingen jegens Isralische soldaten, van het stelen van organen tot het doelbewust om het leven brengen van kinderen. Allen zonder enig bewijs, ja propaganda van o.a. het door Qatar gesponsorde Al Jazeera.

De Palestijnse terroristen daarentegen hebben hun grootschalige aanslagen zelf opgenomen en dit werd gevierd en toejuicht door vele Palestijnen. Het is dus onduidelijk hoe je dit wilt berhaupt wilt vergelijken.

Je doet herhaaldelijk (want dit heb je ook al eerder geprobeerd) krampachtige pogingen om een morele equivalentie te creren tussen de Palestijnse terreurgroeperingen en Isral omdat jijzelf in de propaganda van kanalen zoals Al Jazeera bent getuind.

Dat staat je natuurlijk vrij, maar het gaat simpelweg niet op. Het enige probleem in deze situatie zijn de Palestijnen. Een over de breedte gezien schrikbarend antisemitische en moslimfundamentalistische groep Arabieren, die niet zullen rusten tot Isral is vernietigt en elke Jood om het leven is gebracht omdat men de overtuiging heeft dat dit hun grondgebied is (wat niet zo is).

Als er geen oorlogsmisdrijven zijn, waarom dan zo'n extreme moeite hebben met zeggen dat oorlogsmisdrijven fout zijn?

Het orgaansprookje ben ik deze hele oorlog alleen nog wat types zoals jou tegen gekomen, het mikken op kinderen kwam van 100+ buitenlandse artsen die het raar vonden dat ze heel veel kinderen voorbij zagen komen die in de borst en het hoofd waren geschoten.

De oorlogsmisdrijven waardoor nu Israelische soldaten niet meer op buitenlandse vakantie durven hadden ze ook zelf online gezet. Als je nu nog geen beelden daarvan voorbij hebt zien komen dan heb je bewust de oogkleppen opgehouden.

Noem 1 ding wat kut is aan Hamas en bijna zeker dat Israel het op grotere schaal doet. Ik ben niet degene die terreuracties aan het goedpraten is. Zoek je naar iemand die dat wel doet, dan is er vast een spiegel in de buurt.

Je hebt deze oorlog niet opgelet als je denkt dat de haat maar aan een kant van het hek zit.
quote:
[..]
Tja, daar gaan we weer met de complottheorien. Isral heeft het terreur van Hamas natuurlijk niet gesteund. Nog even en we zitten op het punt 'het Isralische leger heeft eigenlijk zelf 7 oktober gepleegd'. Claims die hier ook al voorbij zijn gekomen.

De Isralische overheid heeft natuurlijk grote fouten begaan in de beveiliging en de capaciteiten van de Palestijnse terroristen onderschat, maar geen enkele Isralir zal de aanslagen van 7 oktober hebben toegejuicht. Nou ja, wellicht in extreemlinkse kringen bij de redacties van Haaretz en +972, maar weldenkende Isralirs niet.
Ahh de Isralische en Amerikaanse pers mogen we nu al niet meer geloven. En nee dan heb ik het niet over Haaretz.

De jankende vrouw met hoofddoek op die door de politie werd aangehouden vanwege het juichen om 7 oktober ontkracht je geen enkele Isralir verhaal. Maar dat was niet mijn claim en doet er ook niet zoveel toe. Wat ik wel zeg is dat Isralirs het eigenlijk wel goed vonden dat Hamas de twee staten oplossing onmogelijk maakte door af en toe wat ineffectieve waterpijpen de grens over te schieten. Dat Hamas een terreurbewind tegen Palestijnen voerde was in het beste geval jammer en voor velen een mooie bonus. De kater kwam later.
pi_216438933
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:57 schreef havanagila het volgende:
En Hamas gaat dat wel even toelaten? Die blazen, zoals gebruikelijk, nog liever iedere laatste Palestijn op, dan de macht kwijtraken...
Als al die Palestijnen opgeblazen zijn dan heeft Hamas geen macht meer.

Maargoed, dat doet Isral dus niet.
pi_216438935
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:51 schreef havanagila het volgende:
"ja maar 7okt was verzet, Israel begint steeds, genocide"

Hoe bedenk je het, en ondertussen is burgers vermoorden verzet...
Ja ik vind het bizar hoe sommigen bijvoorbeeld verkrachting aan het goedpraten waren als verzet. Tegelijkertijd verbaas ik mij erover hoe mensen verkrachting verkleinen en goedpraten in het kader van "anti" terreurbeleid.
  zondag 26 januari 2025 @ 16:04:01 #123
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216438940
quote:

#beproefdeTechniek
SPOILER
pi_216438955
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:04 schreef Tengano het volgende:

[..]
#beproefdeTechniek
SPOILER
Geef eens antwoord op mijn begrafenis vraag.
  zondag 26 januari 2025 @ 16:06:27 #125
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216438966
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:00 schreef havanagila het volgende:

[..]
Nope. Voor 7 okt was er geen oorlog.
"Oorlog" is een begrip dat hier expres diffuus wordt gebruikt. Isral bombardeerde ook voor 7 oktober jaar in jaar uit, Isral vermoordde elk jaar deze eeuw meer Palestijnen, verwondde meer Palestijnen, gijzelde meer Palestijnen, martelde meer Palestijnen, dan Hamas Isralirs.
Er was geen 'vrede' voor 7 oktober, want Isral doodde ook voor 7 oktober bijzonder grootte hoeveelheden Palestijnse burgers. Dat doen ze namelijk jaar in jaar uit.

Dan zeg je dat het met 7 oktober 'oorlog' is geworden. Dat heeft Isral eenzijdig zo bedacht en genoemd, maar dat betekent ook dat Isral nu in een oorlog is en zich aan oorlogsrecht zou moeten houden. Dat doet het op geen enkele manier - het voert een genocide uit in de Gazastrook, gericht op de Palestijnse bevolking daar.

Het is allemaal bijzonder, hoe het 'vrede' was toen Isral jaarlijks duizenden Palestijnse slachtoffers (doden, gewonden, nabestaanden) maakte. Vrede voor wie? Vrede voor de jaarlijks bewust door Isral vermoordde Palestijnse burgers? Voor hun familieleden? Vrede voor de Palestijnen die door het leger uit hun dorpen worden weggejaagd op de Westelijke Jordaanoever? Want dat is wat die 'vrede' van je is - een niet aflatende stroom geweld vanuit Isral uitgestort over Palestijnen.
Antifa
  zondag 26 januari 2025 @ 16:07:21 #126
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216438972
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Geef eens antwoord op mijn begrafenis vraag.
Heeft Howard al gedaan, en dat was zoals ik al eerder voorspelde ook niet bevredigend voor je. Het maakt dus niet uit welk antwoord ik of wie dan ook jou zou geven.

En ik kan, en ga je derhalve dus niet helpen. Sorry.
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 16:07:51 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216438978
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:06 schreef VoMy het volgende:
Israel vermoordde elk jaar deze eeuw meer Palestijnen
doodde

moord is wat anders
pi_216438979
Genocide is hier een woord wat diffuus wordt gebruikt.
pi_216438985
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:07 schreef Tengano het volgende:

[..]
Heeft Howard al gedaan, en dat was zoals ik al eerder voorspelde ook niet bevredigend voor je. Het maakt dus niet uit welk antwoord ik of wie dan ook jou zou geven.

Ik kan en ga je dus niet helpen. Sorry.
Howard gaf geen antwoord op die vraag. Altijd bijzonder om te zien hoe bang mensen op een anoniem forum zijn.
  zondag 26 januari 2025 @ 16:08:44 #130
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216438987
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:01 schreef damsco het volgende:

[..]
Mooi stukje geschiedvervalsing.

Geschiedvervalsing. Wijs maar aan wat er vervalst is.
Antifa
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 16:08:45 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216438988
je kunt niet aan de ene kant stellen dat het oorlog is en aan de andere kant het doden van de vijand moord noemen
  zondag 26 januari 2025 @ 16:09:35 #132
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216438996
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Howard gaf geen antwoord op die vraag. Altijd bijzonder om te zien hoe bang mensen op een anoniem forum zijn.
Je mag het invullen zoals jij dat wilt. Dat is ok voor mij.
  zondag 26 januari 2025 @ 16:10:26 #133
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216439009
quote:
88s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
doodde

moord is wat anders
Ze deden het niet per ongeluk natuurlijk.
Antifa
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 16:10:54 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216439014
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:10 schreef VoMy het volgende:

[..]
dat stel ik natuurlijk ook niet

maar

quote:
88s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:08 schreef sp3c het volgende:
je kunt niet aan de ene kant stellen dat het oorlog is en aan de andere kant het doden van de vijand moord noemen
pi_216439020
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:10 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dat zegt hij toch niet.
pi_216439022
Oh spuit 11 :@
  zondag 26 januari 2025 @ 16:12:28 #137
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216439025
quote:
88s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat stel ik natuurlijk ook niet

maar
[..]

Ik kan er niets aan doen dat mensen zeggen dat het 'oorlog' is vanaf 7 oktober, wat suggereert dat het daarvoor geen oorlog was, en er daarvoor Isral duizenden doden maakte (vermoordde) onder de Palestijnen buiten oorlogstijd.

Die ambigue oorlogstijd waarin elke Palestijnse dode gerechtvaardigd is en erbij hoort en elke Isralische dode een afslachting door een terreurorganisatie.
Antifa
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 16:14:24 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216439037
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:12 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ik kan er niets aan doen dat mensen zeggen dat het 'oorlog' is vanaf 7 oktober, wat suggereert dat het daarvoor geen oorlog was, en er daarvoor Isral duizenden doden maakte (vermoordde) onder de Palestijnen buiten oorlogstijd.

Die ambigue oorlogstijd waarin elke Palestijnse dode gerechtvaardigd is en erbij hoort en elke Isralische dode een afslachting door een terreurorganisatie.
ja je kunt het op 'anderen' afschuiven maar daar kan ik niks mee

jij stelt dat het oorlog is, dan is het doden van Palestijnen niet per definitie moord
  zondag 26 januari 2025 @ 16:16:03 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216439063
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:08 schreef VoMy het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik zie alleen dat de Isralirs er gewoon beter in zijn, dat is een beetje jammer voor de pallies natuurlijk maar ze zouden ook eens kunnen stoppen met extremistisch Islamitisch zijn, het is maar een idee :').

Zolang Hamas enorm populair is, de kindjes op school toneelstukjes opvoeren waarin ze joden vermoorden, ze op straat staan te juichen zoals op 7 oktober en na de zogenaamde winst die een staakt het vuren heet zie ik niet in waarom ik 1 grein sympathie voor Palestijnen zou moeten hebben.

En dan laat ik mijn voornaamste reden, het tomeloze geweld en intimidate van de pro-pallie-protesten in het westen nog even buiten beschouwing.

Er is geen enkele reden, niet 1, om sympathie te hebben voor een bevolkingsgroep die leeft voor 1 ding, het uitroeien van (eerst) joden.
Get woke, go broke!
pi_216439077
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Iron Dome, IDF, schuilkelders voor burgers ipv tunnels waar alleen Hamas zich mag verstoppen, machthebbers die hun eigen bevolking niet opofferen, geen aanslagen plegen, en zich niet verstoppen/aanvallen vanuit civiele gebouwen en dichtbevolkte gebieden hebben daar vast helemaal niks mee te maken?

Leuk grafiekje krijg je dan.

Israel bad, hoe durven ze

Stel je eens voor dat die duizende Palestijnse raketten niet werden neergeschoten. En niet alsof die op militaire doelwitten worden afgevuurd....

"Verzet"

[ Bericht 2% gewijzigd door havanagila op 26-01-2025 16:25:58 ]
pi_216439162
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2025 12:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
SPOILER
....10 dagen later ^O^
[..]
Are we getting closer? Zou heel erg mooi zijn als dit lukt :)
Daar zitten ook wat haken en ogen aan. Ten eerste moet je Jordani en Egypte hier iets voor in ruil geven. Een simpele zak met geld gaan ze nooit aannemen, wat dan wel? Ten tweede moeten de Gazanen hier ook mee instemmen, en als ze dat niet doen moet je ze dwingen. Naast de vraag wie die verantwoordelijkheid dan op zich moet nemen, vind ik het onthemen van een bevolking op zijn zachts gezegd nogal pervers. Ten derde moet je zien te voorkomen dat de Gazanen in die landen weer voor nieuwe problemen gaan zorgen. Ik zie het nog wel gebeuren dat ze de regeringen van Jordani en Egypte weten af te zetten. Dan ben je verder van huis.

Het lijkt me allemaal wat realistischer om de gesprekken met de Palestijnse Autoriteit weer op te zetten om Hamas te ondermijnen.
Incelfrikandel
  zondag 26 januari 2025 @ 16:28:57 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216439171
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:17 schreef havanagila het volgende:

[..]
Iron Dome, IDF, schuilkelders voor burgers ipv tunnels waar alleen Hamas zich mag verstoppen, machthebbers die hun eigen bevolking niet opofferen, geen aanslagen plegen, en zich niet verstoppen/aanvallen vanuit civiele gebouwen en dichtbevolkte gebieden hebben daar vast helemaal niks mee te maken?

Leuk grafiekje krijg je dan.

Israel bad, hoe durven ze

Stel je eens voor dat die duizende Palestijnse raketten niet werden neergeschoten. En niet alsof die op militaire doelwitten worden afgevuurd....

"Verzet"
Het is echt het klassieke geval van de bully die "hij begon met terugslaan" tegen de juf roept :').
Get woke, go broke!
  zondag 26 januari 2025 @ 16:32:07 #143
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216439193
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Het aantal slachtoffers is geen graadmeter voor wie er begint en schuldig is. Anders zouden we ook moeten concluderen dat de Duitsers in de Tweede Wereldoorlog met bijna 8 miljoen slachtoffers, niet dader maar slachtoffer waren.
quote:

[..]

Nee hoor, dat is natuurlijk verre van waar. Sterker nog, Isral is juist het land dat met het meest geweld te maken heeft. Vanuit Libanon, Iran, Jemen en natuurlijk de Palestijnen. In het verleden kon je daar Egypte, Syri en Jordani nog bij optellen.

Het grootste obstakel naar vrede is niet Isral, maar moslimfundamentalisme, antisemitisme en terrorisme uit de Arabische en Islamtische wereld, voortkomende uit gevoelens van etnische en religieuze suprematie.
  zondag 26 januari 2025 @ 16:56:17 #144
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216439418
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:17 schreef havanagila het volgende:

[..]

Hoe gaan al die Palestijnen nou dood dan? Door het IDF dat ze vermoord toch?
Antifa
  zondag 26 januari 2025 @ 17:03:07 #145
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216439503
quote:

[..]

Want die duizenden raketten die Hamas elk jaar op Israel afvuurt zijn verder helemaal niet relevant. En de slachtpartij die Hamas op 07 oktober 2023 heeft uitgevoerd op Israelisch grondgbeied, kunnen we verder gewoon negeren.

Doe toch eens normaal, man.

Trump heeft eigenlijk een prima oplossing aangedragen. Verwijder de Palestijnen uit de Gaza-strook. Problem solved.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 26 januari 2025 @ 17:09:50 #146
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216439578
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:56 schreef VoMy het volgende:

[..]
Boosaardige zionisten vermoorden zomaar Palestijnen. Lekker vanuit ziekenhuizen en scholen raketten blijven afvuren, kunnen ze mooi zielig doen over het grote onrecht wat deze vrijheidsstrijders wordt aangedaan. Deze vrijheidssstrijders die als echte helden meer dan duizend ongewapende burgers op beestachtige wijze hebben afgeslacht. Dat doe je ook echt als je vrede wilt.

Ik kan er absoluut geen enkel medelijden mee hebben. Ze roepen het over zichzelf af. Aanpakken die hap.
  zondag 26 januari 2025 @ 17:15:58 #147
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216439646
Zou toch wat zijn, als de genien van Hamas door hun terreuraanslag er voor hebben gezorgd dat de gehele bevolking uit Gaza getrapt wordt. Met je overwinning _O-
  zondag 26 januari 2025 @ 17:22:16 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216439693
quote:

[..]
Door het plegen van terrorisme, het betrokken zijn bij terrorisme, banden met terreurgroeperingen hebben of doordat terroristen zich onder hun eigen burgers verschuilen. Dit is inmiddels al tientallen keren uitgelegd. Ik verwijs wederom naar:
quote:
How Hamas Is Fighting in Gaza: Tunnels, Traps and Ambushes

Hamas overwhelmed Israel's border in October with a coordinated, large-scale maneuver before committing atrocities. Now, it acts as a guerrilla force, its fighters often disguised as civilians.

They hide under residential neighborhoods, storing their weapons in miles of tunnels and in houses, mosques, sofas -- even a child's bedroom -- blurring the boundary between civilians and combatants.

They emerge from hiding in plainclothes, sometimes wearing sandals or tracksuits before firing on Israeli troops, attaching mines to their vehicles, or firing rockets from launchers in civilian areas.

They rig abandoned homes with explosives and tripwires, sometimes luring Israeli soldiers to enter the booby-trapped buildings by scattering signs of a Hamas presence.

..
quote:
Gaza Chief’s Brutal Calculation: Civilian Bloodshed Will Help Hamas

Yahya Sinwar’s correspondence with compatriots and mediators shows he is confident that Hamas can outlast Israel

For months, Yahya Sinwar has resisted pressure to cut a ceasefire-and-hostages deal with Israel. Behind his decision, messages the Hamas military leader in Gaza has sent to mediators show, is a calculation that more fighting—and more Palestinian civilian deaths—work to his advantage.

In dozens of messages—reviewed by The Wall Street Journal—that Sinwar has transmitted to cease-fire negotiators, Hamas compatriots outside Gaza and others, he’s shown a cold disregard for human life and made clear he believes Israel has more to lose from the war than Hamas. The messages were shared by multiple people with differing views of Sinwar.

...

In an April 11 letter to Hamas political leader Ismail Haniyeh after three of Haniyeh’s adult sons were killed by an Israeli airstrike, Sinwar wrote that their deaths and those of other Palestinians would “infuse life into the veins of this nation, prompting it to rise to its glory and honor.”

...
Het blijkt dat als je alle scheidingen tussen burgers en strijder weghaalt, de burgerbevolking bovenop of tussen de strijders zet en beleidsbepalers hebt die denken dat veel slachtoffers in hun voordeel werken, dit gaat leiden tot onnodig veel slachtoffers. Maar dit ligt niet aan Isral, maar aan de manier waarop de Palestijnen zelf vechten.
  zondag 26 januari 2025 @ 17:35:35 #149
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216439848
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:15 schreef damsco het volgende:
Zou toch wat zijn, als de genien van Hamas door hun terreuraanslag er voor hebben gezorgd dat de gehele bevolking uit Gaza getrapt wordt. Met je overwinning _O-
Sommige mensen hebben net even een iets ander idee bij 'Free Palestine' :)

SPOILER
pi_216439878
quote:

[..]
De mensen in Isral die zijn omgekomen op 7 oktober 2023. DIE zijn vermoord.

De slachtoffers van de Gaza-oorlog zijn precies dat - oorlogsslachtoffers. Militair (terrorist) en niet-militair (burger). En elk slachtoffer, zowel die van 7 oktober 2023 als alle slachtoffers daarna, staan op conto van Hamas.

Maar dat weet je wel.
Intolerant voor intolerantie
pi_216439987
De TT aanpassen terwijl het een feit benoemt :') Zionisten zijn altijd het slachtoffer :') Altijd :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216440004
Het idee om Gaza te 'ontruimen' en de Palestijnen te verplaatsen naar naburige landen is natuurlijk een idioot en ellendig plan.

Maar het raakt naar mijn idee wel een pijnlijke waarheid: dat van Gaza hoe dan ook geen functionerend, welvarend (onderdeel) van een staat te maken valt. Het is een openlucht gevangenis, en dat zal het bij een eventueel vredesbestand ook blijven.

Een tweestaten-oplossing heeft alleen kans van slagen met afgeschermde grenzen. Hoe moet Gaza, in die afzondering, ooit een succesvol onderdeel worden van een bredere Palestijnse staat?
  zondag 26 januari 2025 @ 17:49:47 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216440011
Blijft toch mooi dat iedereen die niet blind achter de haatbrigade Hamas staat automatisch een zIoNiSt is :').
Get woke, go broke!
  zondag 26 januari 2025 @ 17:58:50 #154
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216440110
POLL
  zondag 26 januari 2025 @ 18:01:39 #155
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216440148
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:48 schreef egayalS het volgende:
De TT aanpassen terwijl het een feit benoemt :') Zionisten Palestijnen zijn altijd het slachtoffer :') Altijd :')
Je had Palestijnen verkeerd geschreven. Heb het gefixed voor je. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_216440287
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:48 schreef egayalS het volgende:
De TT aanpassen terwijl het een feit benoemt :') Zionisten zijn altijd het slachtoffer :') Altijd :')
Boehoehoe :'(
  zondag 26 januari 2025 @ 18:57:10 #157
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216440753
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:38 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
De mensen in Isral die zijn omgekomen op 7 oktober 2023. DIE zijn vermoord.

De slachtoffers van de Gaza-oorlog zijn precies dat - oorlogsslachtoffers. Militair (terrorist) en niet-militair (burger). En elk slachtoffer, zowel die van 7 oktober 2023 als alle slachtoffers daarna, staan op conto van Hamas.

Maar dat weet je wel.
Dit geloof je toch zeker zelf niet he? :')
Dit, dus.
  zondag 26 januari 2025 @ 19:18:54 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216440996
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:49 schreef Breekfast het volgende:
Het idee om Gaza te 'ontruimen' en de Palestijnen te verplaatsen naar naburige landen is natuurlijk een idioot en ellendig plan.

Maar het raakt naar mijn idee wel een pijnlijke waarheid: dat van Gaza hoe dan ook geen functionerend, welvarend (onderdeel) van een staat te maken valt. Het is een openlucht gevangenis, en dat zal het bij een eventueel vredesbestand ook blijven.

Een tweestaten-oplossing heeft alleen kans van slagen met afgeschermde grenzen. Hoe moet Gaza, in die afzondering, ooit een succesvol onderdeel worden van een bredere Palestijnse staat?
Door Hamas buiten te flikkeren, allereerst
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216441030
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dit geloof je toch zeker zelf niet he? :')
Denk dat de meerderheid van de wereldbevolking dat wel zal geloven hoor.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216441322
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Door Hamas buiten te flikkeren, allereerst
En daarna de rest te dedoctrineren.
pi_216441335
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Denk dat de meerderheid van de wereldbevolking dat wel zal geloven hoor.
Uiteraard. Het is ook gewoon de objectieve realiteit.
  zondag 26 januari 2025 @ 20:06:47 #162
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216441776
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dat zegt hij toch niet.
Hoe je het went of keert. Dit is een enorme overwinning voor de Palestijnen. Ik kan me goed voorstellen dat israel met enorme gne terugkijkt op deze periode. Het zal ze lang worden nagedragen dit.

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 20:09:51 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216441821
quote:
15s.gif Op zondag 26 januari 2025 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hoe je het went of keert. Dit is een enorme overwinning voor de Palestijnen. Ik kan me goed voorstellen dat israel met enorme gne terugkijkt op deze periode. Het zal ze lang worden nagedragen dit.

_O-
  zondag 26 januari 2025 @ 20:20:24 #164
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_216441955
quote:

[..]

Een Pyrrusoverwinning inderdaad
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_216442581
quote:

[..]

Dit ja, half Tel Aviv vernietigd, hele IDF infrastructuur naar de kloten, en Amerikaanse plannen om alle Israeli's te verhuizen....

pi_216442912
quote:

[..]

... :{

Kijk wie ze ook weer hebben vrijgelaten.

Heb je er iets van geleerd?
pi_216444299
quote:

[..]

Klopt, vraag aan de gemiddelde Gazaan of Gaza er beter danwel slechter bijligt dan anderhalf jaar geleden en ze zullen unaniem zeggen dat ze erop vooruit zijn gegaan ^O^

zondag 26 januari 2025 @ 23:03:12 #168
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216444402
quote:

De huidige POTUS zit er net iets anders in dan jij. En hij is inmiddels, nog voordat zijn tweede week is ingegaan, al bezig om deze, zoals jij ze noemt 'overwinnaars' naar de uitgang te begeleiden.

Trump suggests his plan for Gaza Strip is to 'clean out the whole thing'
quote:
"You're talking about a million and a half people, and we just clean out 'that whole thing'," Trump said, adding that there have been centuries-long conflicts in the region.

He continued: "I don't know, something has to happen, but it's literally a demolition site right now. Almost everything's demolished and people are dying there, so I'd rather get involved with some of the Arab nations and build housing in a different location where I think they could maybe live in peace for a change."

quote:
Onrust rond wapenstilstand: Isral blokkeert weg naar noorden Gaza

Duizenden Palestijnen kunnen niet terugkeren naar hun huizen in het noorden van Gaza, omdat Isral de hoofdweg die naar het gebied leidt heeft afgesloten. Hamas zou volgens Isral afspraken rond de wapenstilstand niet zijn nagekomen.

Schoten gelost
Isral heeft nu dus een belangrijke weg afgesloten en houdt Palestijnen tegen die proberen terug te keren naar hun huizen in het noorden van de Gazastrook. Er zouden gisteravond volgens de BBC ook schoten zijn gelost, toen een grote groep Palestijnen de weg over probeerde te gaan. Persbureau Reuters meldt dat een persoon hierbij zou zijn gedood en enkele anderen gewond zouden zijn geraakt.

Het Isralische leger (IDF) spreekt op Telegram van 'waarschuwingsschoten', die zouden zijn gelost toen een grote groep 'verdachten die een risico vormden voor de aanwezige militairen' bij elkaar kwam in het midden van de Gazastrook. Volgens het IDF zouden hierbij geen gewonden of doden zijn gevallen.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)-gaza-weg-afgesloten
Bekijk deze YouTube-video

Trump wil Isral zware bommen leveren, waarvan Biden eerder de levering had stopgezet

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 27-01-2025 00:00:38 ]
  maandag 27 januari 2025 @ 08:41:53 #169
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_216446585
Laat het maar aan hamas over om een bestand te schenden en zich niet aan afspraken te houden. Daar zijn ze heel erg goed in.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_216446986
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 januari 2025 @ 09:43:44 #171
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216447026
quote:
Zolang ze deze kant niet opkomen vind ik alles prima :{w
pi_216447254
quote:
Livestream :') :s)
pi_216447605
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 10:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Livestream :') :s)
"De nos dient gezuiverd te worden van allochtonen en linksigen, die de Palestijnen portretteren als slachtoffer."
-Rabia Al-Basri
pi_216447638
quote:

[..]

Dit beseffen de meeste Israelis, Isral fanboys al te goed. Alleen zullen sommigen dat niet toegeven. En de mensen die niet beseffen dat deze laatste 1,5 jaar een catastrofe was voor Israel hebben simpelweg te veel hasbara gesnoven. Je weet wel net als die Russen die zich oprecht zorgen maken over Nazisme in Oekrane, omdat ze te veel Kremlin propaganda hebben gesnoven.

Hamas kan je niet vernietigen omdat Hamas een idee is. Een idee van vrijheid van kolonisatie. Een idee van vrijheid van een Europese politieke ideologie genaamd Zionisme.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 januari 2025 @ 11:10:22 #175
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_216447760
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 10:54 schreef egayalS het volgende:

[..]
Hamas kan je niet vernietigen omdat Hamas een idee is. Een idee van vrijheid van kolonisatie. Een idee van vrijheid van een Europese politieke ideologie genaamd Zionisme.
Letterlijk Terrorisme verheerlijking.
AIVD deze user hier! :N
  maandag 27 januari 2025 @ 11:12:35 #176
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216447778
quote:

[..]
Dit beseffen de meeste Israelis, Isral fanboys al te goed. Alleen zullen sommigen dat niet toegeven. En de mensen die niet beseffen dat deze laatste 1,5 jaar een catastrofe was voor Israel hebben simpelweg te veel hasbara gesnoven. Je weet wel net als die Russen die zich oprecht zorgen maken over Nazisme in Oekrane, omdat ze te veel Kremlin propaganda hebben gesnoven.

Hmm.

Hmm.

Naast het feit dat je natuurlijk op meerere vlakken miszit. Als je stelt tegen kolonisatie te zijn: waarom gaan Arabische moslims dan niet zelf terug naar het Arabisch Schiereiland? En waarom wordt er door veel moslims nog altijd op een positieve manier teruggekeken naar de verovering van Spanje en Portugal door Arabische moslimlegers?
  maandag 27 januari 2025 @ 11:14:57 #177
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_216447795
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:43 schreef Tengano het volgende:
Als wij nou met Duitsland die Gazanen opvangen zijn we in een keer van dit conflict af. Helpen we Israel, de Palestijnen en de regio. Doen we met de Duitsers 70/30 verdeling van die 2 miljoen Gazanen.
enkelband
  maandag 27 januari 2025 @ 11:16:15 #178
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216447799
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:14 schreef recidivist het volgende:

[..]
Als wij nou met Duitsland die Gazanen opvangen zijn we in een keer van dit conflict af. Helpen we Israel, de Palestijnen en de regio. Doen we met de Duitsers 70/30 verdeling van die 2 miljoen Gazanen.
Alsjeblieft niet meer Palestijnen in Europa. Breng deze mensen onder bij andere moslimvolkeren.
pi_216447834
Zionisten hadden gehoopt op depopulatie, maar het werd herpopulatie ;(

twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 januari 2025 @ 11:22:02 #180
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_216447836
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
Alsjeblieft niet meer Palestijnen in Europa. Breng deze mensen onder bij andere moslimvolkeren.
Want dat was zo een succes? :D

De landen die Israel militair steunen moeten Gazanen maar opvangen. Dat lijkt mij een heel redelijke deal eigenlijk als je de verwoesting ziet die met hun actieve steun is aangedaan en nu de internationale gemeenschap geld in mag gooien om weer op te bouwen.....zodat het over paar jaar weer wordt platgegooid. We zijn geen gekke henkie toch?

Europese landen in noord europa en de US zelf kunnen makkelijk Gazanen opvangen. Beetje verdelen onder paar landen en hebben ze goede toekomst en deze landen demografie opgekrikt direct.
enkelband
  maandag 27 januari 2025 @ 11:23:12 #181
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216447849
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:14 schreef recidivist het volgende:
Mocht je Europa op korte termijn willen opblazen, dan lijkt mij dit een prima optie.
  Moderator maandag 27 januari 2025 @ 11:32:09 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216447915
Laat Israel ze zelf lekker opvangen man :{w

You break it, you buy it
  Moderator maandag 27 januari 2025 @ 11:35:04 #183
8781 crew  Frutsel
pi_216447938
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:22 schreef recidivist het volgende:

[..]
Want dat was zo een succes? :D

De landen die Israel militair steunen moeten Gazanen maar opvangen. Dat lijkt mij een heel redelijke deal eigenlijk als je de verwoesting ziet die met hun actieve steun is aangedaan en nu de internationale gemeenschap geld in mag gooien om weer op te bouwen.....zodat het over paar jaar weer wordt platgegooid. We zijn geen gekke henkie toch?

Europese landen in noord europa en de US zelf kunnen makkelijk Gazanen opvangen. Beetje verdelen onder paar landen en hebben ze goede toekomst en deze landen demografie opgekrikt direct.
De landen/volkeren die Hamas steunden kunnen ze ook opvangen
Yemen/Houthi's, Iran

Ik hoorde dat Denemarken binnenkort nog een groot stuk land zal weggeven. Wellicht nog een idee
  maandag 27 januari 2025 @ 11:35:30 #184
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216447942
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:21 schreef egayalS het volgende:
Zionisten hadden gehoopt op depopulatie, maar het werd herpopulatie ;(

[ x ]
Er staat nog een vraag voor je open:
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm.

Hmm.

Naast het feit dat je natuurlijk op meerere vlakken miszit. Als je stelt tegen kolonisatie te zijn: waarom gaan Arabische moslims dan niet zelf terug naar het Arabisch Schiereiland? En waarom wordt er door veel moslims nog altijd op een positieve manier teruggekeken naar de verovering van Spanje en Portugal door Arabische moslimlegers?
En ik zal er nog een vraag aan toevoegen ook:

Jij bent Turks toch? Hoe zit het eigenlijk precies met Turkije dan? Immers, als je stelt tegen kolonisatie te zijn, dan moet je het toch wel problematisch vinden dat Turkije is ontstaan door een influx van Turkse volkeren uit Centraal-Azi die de inheemse populatie (o.a. Grieken, Armenen, Assyrirs, Koerden en Slaven) daar hebben verdreven en etnisch gezuiverd?
  maandag 27 januari 2025 @ 11:39:12 #185
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216447969
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]
De landen/volkeren die Hamas steunden kunnen ze ook opvangen
Yemen/Houthi's, Iran

Ik hoorde dat Denemarken binnenkort nog een groot stuk land zal weggeven. Wellicht nog een idee
Het beste is natuurlijk als de Palestijnen teruggaan naar de landen waar een aanzienlijk deel oorspronkelijk vandaan komt: Egypte, Libi, Syri, Jordani, Irak, Jemen, Saoedie-Arabi, Oman en zelfs verscheidene Afrikaanse landen.
pi_216447973
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
I know anti immigratie sentimenten zijn en vogue momenteel

quote:
Gaza today, and for now, disrupts and defies the global agenda of rendering entire populations disposable and rightless. This was achieved through the resilience of an entire population that has endured months of displacement, starvation, disease, and bombardment. Yet, they persevered, facing adversity with unwavering patience and resilience.

Palestinians in Gaza send a powerful message to those championing anti-immigration policies around the world: no one wants to be a refugee in someone else's country, and no one wishes to be a burden—neither on the East nor the West, neither on friend nor foe. Palestinians in Gaza have paid the heaviest price simply to remain in their homes, or as close to home as possible.

Today, Israel's schemes to expel and displace millions of Palestinians into the wilderness of Sinai have failed. Those plans have crumbled at the gates of Gaza. And at those gates, Palestinians offer history yet another epic chapter, one that will be remembered for generations and centuries to come.
twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 januari 2025 @ 11:41:52 #187
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216447990
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:39 schreef egayalS het volgende:

[..]
[..]
[ x ]
Waarschijnlijk willen ze gewoon dicht bij 'hun werk' wonen.
  maandag 27 januari 2025 @ 12:13:35 #188
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216448327
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:39 schreef egayalS het volgende:

[..]
[..]
[ x ]
quote:
Palestinians in Gaza send a powerful message to those championing anti-immigration policies around the world: no one wants to be a refugee in someone else's country, and no one wishes to be a burden—neither on the East nor the West, neither on friend nor foe. Palestinians in Gaza have paid the heaviest price simply to remain in their homes, or as close to home as possible.
Hmm.

Jaren 1930:

Bron

Wellicht wordt het eens tijd voor een deel van de Palestijnen en nun nakomelingen om cht naar huis te gaan.
pi_216449036
quote:

[..]

*PROEST* _O-

#Taqiyya
pi_216449072
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:15 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
*PROEST* _O-

#Taqiyya
Freedom

twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 januari 2025 @ 13:22:27 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_216449101
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:22 schreef recidivist het volgende:
Lekker het paard van Troje binnen halen, goed plan :').
KuikenGuppy
  maandag 27 januari 2025 @ 13:22:34 #192
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216449103
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:18 schreef egayalS het volgende:

Freedom

[ x ]
Yeah, free Israel from all Jews.
  maandag 27 januari 2025 @ 13:27:40 #193
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216449149
quote:

[..]
Freedom

[ x ]
Lekker man, ziet er prima uit. Lekker in het zonnetje een strandwandeling maken over Gaza boulevard. Wat een leven. _O_
  maandag 27 januari 2025 @ 13:35:04 #194
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216449205
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:27 schreef damsco het volgende:
Lekker man, ziet er prima uit. Lekker in het zonnetje een strandwandeling maken over Gaza boulevard. Wat een leven. _O_
En straks allemaal gezellig met elkaar picknicken in Noord Gaza. Hoe leuk is dat ^O^

#overwinnaars #vrijheid #vrede
  maandag 27 januari 2025 @ 14:28:57 #195
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216449751
Weer een mooi voorbeeld van de 'onschuldige' Palestijnen, die slechts een tweestatenoplossing willen.

twitter

twitter
  maandag 27 januari 2025 @ 14:30:05 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216449763
En hier staat half deugend Nederland dus achter, zijn we mooi klaar mee :').
Get woke, go broke!
  maandag 27 januari 2025 @ 14:30:10 #197
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216449764
En ondertussen in Libanon, de 'onschuldige' Libanezen:

twitter

twitter
  maandag 27 januari 2025 @ 14:32:29 #198
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216449798
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:30 schreef HeatWave het volgende:
En hier staat half deugend Nederland dus achter, zijn we mooi klaar mee :').
Tja, mensen die zich achter zulke Westerlingen scharen zijn gewoon slecht en moreel verwerpelijk. Dit kunnen we inmiddels gerust stellen. Zij kiezen bewust voor het steunen van kwaadwillende mensen die moslimfundamentalisme en antisemitisme te omarmen. Om dan vervolgens ook nog deze sentimenten op anderen te gaan projecteren, zoals bijvoorbeeld Elon Musk.
pi_216449881
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, mensen die zich achter zulke Westerlingen scharen zijn gewoon slecht en moreel verwerpelijk. Dit kunnen we inmiddels gerust stellen. Zij kiezen bewust voor het steunen van kwaadwillende mensen die moslimfundamentalisme en antisemitisme te omarmen. Om dan vervolgens ook nog deze sentimenten op anderen te gaan projecteren, zoals bijvoorbeeld Elon Musk.
Ik denk niet dat ze het bewustzijn bezitten om dit op een dieper niveau te begrijpen.
pi_216450014
quote:

[..]
Freedom

[ x ]
Tot de volgende nakba dan maar weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: