abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216439987
De TT aanpassen terwijl het een feit benoemt :') Zionisten zijn altijd het slachtoffer :') Altijd :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216440004
Het idee om Gaza te 'ontruimen' en de Palestijnen te verplaatsen naar naburige landen is natuurlijk een idioot en ellendig plan.

Maar het raakt naar mijn idee wel een pijnlijke waarheid: dat van Gaza hoe dan ook geen functionerend, welvarend (onderdeel) van een staat te maken valt. Het is een openlucht gevangenis, en dat zal het bij een eventueel vredesbestand ook blijven.

Een tweestaten-oplossing heeft alleen kans van slagen met afgeschermde grenzen. Hoe moet Gaza, in die afzondering, ooit een succesvol onderdeel worden van een bredere Palestijnse staat?
  zondag 26 januari 2025 @ 17:49:47 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216440011
Blijft toch mooi dat iedereen die niet blind achter de haatbrigade Hamas staat automatisch een zIoNiSt is :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 26 januari 2025 @ 17:58:50 #154
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216440110
POLL
  zondag 26 januari 2025 @ 18:01:39 #155
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216440148
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:48 schreef egayalS het volgende:
De TT aanpassen terwijl het een feit benoemt :') Zionisten Palestijnen zijn altijd het slachtoffer :') Altijd :')
Je had Palestijnen verkeerd geschreven. Heb het gefixed voor je. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_216440287
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:48 schreef egayalS het volgende:
De TT aanpassen terwijl het een feit benoemt :') Zionisten zijn altijd het slachtoffer :') Altijd :')
Boehoehoe :'(
Intolerant voor intolerantie
  zondag 26 januari 2025 @ 18:57:10 #157
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216440753
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:38 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
De mensen in Israël die zijn omgekomen op 7 oktober 2023. DIE zijn vermoord.

De slachtoffers van de Gaza-oorlog zijn precies dat - oorlogsslachtoffers. Militair (terrorist) en niet-militair (burger). En elk slachtoffer, zowel die van 7 oktober 2023 als alle slachtoffers daarna, staan op conto van Hamas.

Maar dat weet je wel.
Dit geloof je toch zeker zelf niet he? :')
Dit, dus.
  zondag 26 januari 2025 @ 19:18:54 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216440996
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:49 schreef Breekfast het volgende:
Het idee om Gaza te 'ontruimen' en de Palestijnen te verplaatsen naar naburige landen is natuurlijk een idioot en ellendig plan.

Maar het raakt naar mijn idee wel een pijnlijke waarheid: dat van Gaza hoe dan ook geen functionerend, welvarend (onderdeel) van een staat te maken valt. Het is een openlucht gevangenis, en dat zal het bij een eventueel vredesbestand ook blijven.

Een tweestaten-oplossing heeft alleen kans van slagen met afgeschermde grenzen. Hoe moet Gaza, in die afzondering, ooit een succesvol onderdeel worden van een bredere Palestijnse staat?
Door Hamas buiten te flikkeren, allereerst
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216441030
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dit geloof je toch zeker zelf niet he? :')
Denk dat de meerderheid van de wereldbevolking dat wel zal geloven hoor.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216441322
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Door Hamas buiten te flikkeren, allereerst
En daarna de rest te dedoctrineren.
pi_216441335
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Denk dat de meerderheid van de wereldbevolking dat wel zal geloven hoor.
Uiteraard. Het is ook gewoon de objectieve realiteit.
  zondag 26 januari 2025 @ 20:06:47 #162
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216441776
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dat zegt hij toch niet.
Hoe je het went of keert. Dit is een enorme overwinning voor de Palestijnen. Ik kan me goed voorstellen dat israel met enorme gène terugkijkt op deze periode. Het zal ze lang worden nagedragen dit.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 20:09:51 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216441821
quote:
15s.gif Op zondag 26 januari 2025 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hoe je het went of keert. Dit is een enorme overwinning voor de Palestijnen. Ik kan me goed voorstellen dat israel met enorme gène terugkijkt op deze periode. Het zal ze lang worden nagedragen dit.

_O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 26 januari 2025 @ 20:20:24 #164
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_216441955
quote:

[..]

Een Pyrrusoverwinning inderdaad
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_216442581
quote:

[..]

Dit ja, half Tel Aviv vernietigd, hele IDF infrastructuur naar de kloten, en Amerikaanse plannen om alle Israeli's te verhuizen....

pi_216442912
quote:

[..]

... :{

Kijk wie ze ook weer hebben vrijgelaten.

Heb je er iets van geleerd?
pi_216444299
quote:

[..]

Klopt, vraag aan de gemiddelde Gazaan of Gaza er beter danwel slechter bijligt dan anderhalf jaar geleden en ze zullen unaniem zeggen dat ze erop vooruit zijn gegaan ^O^

:')²
  zondag 26 januari 2025 @ 23:03:12 #168
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216444402
quote:

De huidige POTUS zit er net iets anders in dan jij. En hij is inmiddels, nog voordat zijn tweede week is ingegaan, al bezig om deze, zoals jij ze noemt 'overwinnaars' naar de uitgang te begeleiden.

Trump suggests his plan for Gaza Strip is to 'clean out the whole thing'
quote:
"You're talking about a million and a half people, and we just clean out 'that whole thing'," Trump said, adding that there have been centuries-long conflicts in the region.

He continued: "I don't know, something has to happen, but it's literally a demolition site right now. Almost everything's demolished and people are dying there, so I'd rather get involved with some of the Arab nations and build housing in a different location where I think they could maybe live in peace for a change."

quote:
Onrust rond wapenstilstand: Israël blokkeert weg naar noorden Gaza

Duizenden Palestijnen kunnen niet terugkeren naar hun huizen in het noorden van Gaza, omdat Israël de hoofdweg die naar het gebied leidt heeft afgesloten. Hamas zou volgens Israël afspraken rond de wapenstilstand niet zijn nagekomen.

Schoten gelost
Israël heeft nu dus een belangrijke weg afgesloten en houdt Palestijnen tegen die proberen terug te keren naar hun huizen in het noorden van de Gazastrook. Er zouden gisteravond volgens de BBC ook schoten zijn gelost, toen een grote groep Palestijnen de weg over probeerde te gaan. Persbureau Reuters meldt dat een persoon hierbij zou zijn gedood en enkele anderen gewond zouden zijn geraakt.

Het Israëlische leger (IDF) spreekt op Telegram van 'waarschuwingsschoten', die zouden zijn gelost toen een grote groep 'verdachten die een risico vormden voor de aanwezige militairen' bij elkaar kwam in het midden van de Gazastrook. Volgens het IDF zouden hierbij geen gewonden of doden zijn gevallen.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)-gaza-weg-afgesloten
Bekijk deze YouTube-video

Trump wil Israël zware bommen leveren, waarvan Biden eerder de levering had stopgezet

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 27-01-2025 00:00:38 ]
  maandag 27 januari 2025 @ 08:41:53 #169
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_216446585
Laat het maar aan hamas over om een bestand te schenden en zich niet aan afspraken te houden. Daar zijn ze heel erg goed in.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_216446986
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 januari 2025 @ 09:43:44 #171
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216447026
quote:
Zolang ze deze kant niet opkomen vind ik alles prima :{w
pi_216447254
quote:
Livestream :') :s)
pi_216447605
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 10:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Livestream :') :s)
"De nos dient gezuiverd te worden van allochtonen en linksigen, die de Palestijnen portretteren als slachtoffer."
-Rabia Al-Basri
pi_216447638
quote:

[..]

Dit beseffen de meeste Israelis, Israël fanboys al te goed. Alleen zullen sommigen dat niet toegeven. En de mensen die niet beseffen dat deze laatste 1,5 jaar een catastrofe was voor Israel hebben simpelweg te veel hasbara gesnoven. Je weet wel net als die Russen die zich oprecht zorgen maken over Nazisme in Oekraïne, omdat ze te veel Kremlin propaganda hebben gesnoven.

Hamas kan je niet vernietigen omdat Hamas een idee is. Een idee van vrijheid van kolonisatie. Een idee van vrijheid van een Europese politieke ideologie genaamd Zionisme.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 januari 2025 @ 11:10:22 #175
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_216447760
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 10:54 schreef egayalS het volgende:

[..]
Hamas kan je niet vernietigen omdat Hamas een idee is. Een idee van vrijheid van kolonisatie. Een idee van vrijheid van een Europese politieke ideologie genaamd Zionisme.
Letterlijk Terrorisme verheerlijking.
AIVD deze user hier! :N
  maandag 27 januari 2025 @ 11:12:35 #176
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216447778
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 10:54 schreef egayalS het volgende:

[..]
Dit beseffen de meeste Israelis, Israël fanboys al te goed. Alleen zullen sommigen dat niet toegeven. En de mensen die niet beseffen dat deze laatste 1,5 jaar een catastrofe was voor Israel hebben simpelweg te veel hasbara gesnoven. Je weet wel net als die Russen die zich oprecht zorgen maken over Nazisme in Oekraïne, omdat ze te veel Kremlin propaganda hebben gesnoven.

Hmm.

Hmm.

Naast het feit dat je natuurlijk op meerere vlakken miszit. Als je stelt tegen kolonisatie te zijn: waarom gaan Arabische moslims dan niet zelf terug naar het Arabisch Schiereiland? En waarom wordt er door veel moslims nog altijd op een positieve manier teruggekeken naar de verovering van Spanje en Portugal door Arabische moslimlegers?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 27 januari 2025 @ 11:14:57 #177
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_216447795
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:43 schreef Tengano het volgende:
Zolang ze deze kant niet opkomen vind ik alles prima :{w
Als wij nou met Duitsland die Gazanen opvangen zijn we in een keer van dit conflict af. Helpen we Israel, de Palestijnen en de regio. Doen we met de Duitsers 70/30 verdeling van die 2 miljoen Gazanen.
enkelband
  maandag 27 januari 2025 @ 11:16:15 #178
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216447799
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:14 schreef recidivist het volgende:

[..]
Als wij nou met Duitsland die Gazanen opvangen zijn we in een keer van dit conflict af. Helpen we Israel, de Palestijnen en de regio. Doen we met de Duitsers 70/30 verdeling van die 2 miljoen Gazanen.
Alsjeblieft niet meer Palestijnen in Europa. Breng deze mensen onder bij andere moslimvolkeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216447834
Zionisten hadden gehoopt op depopulatie, maar het werd herpopulatie ;(

twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 januari 2025 @ 11:22:02 #180
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_216447836
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
Alsjeblieft niet meer Palestijnen in Europa. Breng deze mensen onder bij andere moslimvolkeren.
Want dat was zo een succes? :D

De landen die Israel militair steunen moeten Gazanen maar opvangen. Dat lijkt mij een heel redelijke deal eigenlijk als je de verwoesting ziet die met hun actieve steun is aangedaan en nu de internationale gemeenschap geld in mag gooien om weer op te bouwen.....zodat het over paar jaar weer wordt platgegooid. We zijn geen gekke henkie toch?

Europese landen in noord europa en de US zelf kunnen makkelijk Gazanen opvangen. Beetje verdelen onder paar landen en hebben ze goede toekomst en deze landen demografie opgekrikt direct.
enkelband
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')