Heeft Howard al gedaan, en dat was zoals ik al eerder voorspelde ook niet bevredigend voor je. Het maakt dus niet uit welk antwoord ik of wie dan ook jou zou geven.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Geef eens antwoord op mijn begrafenis vraag.
dooddequote:Op zondag 26 januari 2025 16:06 schreef VoMy het volgende:
Israel vermoordde elk jaar deze eeuw meer Palestijnen
Howard gaf geen antwoord op die vraag. Altijd bijzonder om te zien hoe bang mensen op een anoniem forum zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heeft Howard al gedaan, en dat was zoals ik al eerder voorspelde ook niet bevredigend voor je. Het maakt dus niet uit welk antwoord ik of wie dan ook jou zou geven.
Ik kan en ga je dus niet helpen. Sorry.
Je mag het invullen zoals jij dat wilt. Dat is ok voor mij.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Howard gaf geen antwoord op die vraag. Altijd bijzonder om te zien hoe bang mensen op een anoniem forum zijn.
dat stel ik natuurlijk ook nietquote:Op zondag 26 januari 2025 16:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze deden het niet per ongeluk natuurlijk.
quote:Op zondag 26 januari 2025 16:08 schreef sp3c het volgende:
je kunt niet aan de ene kant stellen dat het oorlog is en aan de andere kant het doden van de vijand moord noemen
Dat zegt hij toch niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze deden het niet per ongeluk natuurlijk.
Ik kan er niets aan doen dat mensen zeggen dat het 'oorlog' is vanaf 7 oktober, wat suggereert dat het daarvoor geen oorlog was, en er daarvoor Israël duizenden doden maakte (vermoordde) onder de Palestijnen buiten oorlogstijd.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat stel ik natuurlijk ook niet
maar
[..]
ja je kunt het op 'anderen' afschuiven maar daar kan ik niks meequote:Op zondag 26 januari 2025 16:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat mensen zeggen dat het 'oorlog' is vanaf 7 oktober, wat suggereert dat het daarvoor geen oorlog was, en er daarvoor Israël duizenden doden maakte (vermoordde) onder de Palestijnen buiten oorlogstijd.
Die ambigue oorlogstijd waarin elke Palestijnse dode gerechtvaardigd is en erbij hoort en elke Israëlische dode een afslachting door een terreurorganisatie.
Ik zie alleen dat de Israëliërs er gewoon beter in zijn, dat is een beetje jammer voor de pallies natuurlijk maar ze zouden ook eens kunnen stoppen met extremistisch Islamitisch zijn, het is maar een ideequote:Op zondag 26 januari 2025 16:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geschiedvervalsing. Wijs maar aan wat er vervalst is.
Iron Dome, IDF, schuilkelders voor burgers ipv tunnels waar alleen Hamas zich mag verstoppen, machthebbers die hun eigen bevolking niet opofferen, geen aanslagen plegen, en zich niet verstoppen/aanvallen vanuit civiele gebouwen en dichtbevolkte gebieden hebben daar vast helemaal niks mee te maken?quote:Op zondag 26 januari 2025 16:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:56 schreef Tengano het volgende:
[..]Daar zitten ook wat haken en ogen aan. Ten eerste moet je Jordanië en Egypte hier iets voor in ruil geven. Een simpele zak met geld gaan ze nooit aannemen, wat dan wel? Ten tweede moeten de Gazanen hier ook mee instemmen, en als ze dat niet doen moet je ze dwingen. Naast de vraag wie die verantwoordelijkheid dan op zich moet nemen, vind ik het onthemen van een bevolking op zijn zachts gezegd nogal pervers. Ten derde moet je zien te voorkomen dat de Gazanen in die landen weer voor nieuwe problemen gaan zorgen. Ik zie het nog wel gebeuren dat ze de regeringen van Jordanië en Egypte weten af te zetten. Dan ben je verder van huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....10 dagen later
[..]
Are we getting closer? Zou heel erg mooi zijn als dit lukt![]()
Het lijkt me allemaal wat realistischer om de gesprekken met de Palestijnse Autoriteit weer op te zetten om Hamas te ondermijnen.Incelfrikandel
Het is echt het klassieke geval van de bully die "hij begon met terugslaan" tegen de juf roeptquote:Op zondag 26 januari 2025 16:17 schreef havanagila het volgende:
[..]
Iron Dome, IDF, schuilkelders voor burgers ipv tunnels waar alleen Hamas zich mag verstoppen, machthebbers die hun eigen bevolking niet opofferen, geen aanslagen plegen, en zich niet verstoppen/aanvallen vanuit civiele gebouwen en dichtbevolkte gebieden hebben daar vast helemaal niks mee te maken?
Leuk grafiekje krijg je dan.
Israel bad, hoe durven ze
Stel je eens voor dat die duizende Palestijnse raketten niet werden neergeschoten. En niet alsof die op militaire doelwitten worden afgevuurd....
"Verzet"
Het aantal slachtoffers is geen graadmeter voor wie er begint en schuldig is. Anders zouden we ook moeten concluderen dat de Duitsers in de Tweede Wereldoorlog met bijna 8 miljoen slachtoffers, niet dader maar slachtoffer waren.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat is natuurlijk verre van waar. Sterker nog, Israël is juist het land dat met het meest geweld te maken heeft. Vanuit Libanon, Iran, Jemen en natuurlijk de Palestijnen. In het verleden kon je daar Egypte, Syrië en Jordanië nog bij optellen.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Israël is het land dat al decennia lang het meeste geweld uitoefent in de hun omliggende gebieden. En dat is niet omdat ze er zulke vriendelijke ideeën op nahouden: de Israëlische politici schuwen de genocidale, moorddadige taal totaal niet.
Het grootste obstakel richting vrede is de onstuitbare geweldsgolven van Israël die altijd maar getolereerd en gefaciliteerd worden door hun westerse bondgenoten.
Hoe gaan al die Palestijnen nou dood dan? Door het IDF dat ze vermoord toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 16:17 schreef havanagila het volgende:
[..]
Iron Dome, IDF, schuilkelders voor burgers ipv tunnels waar alleen Hamas zich mag verstoppen, machthebbers die hun eigen bevolking niet opofferen, geen aanslagen plegen, en zich niet verstoppen/aanvallen vanuit civiele gebouwen en dichtbevolkte gebieden hebben daar vast helemaal niks mee te maken?
Want die duizenden raketten die Hamas elk jaar op Israel afvuurt zijn verder helemaal niet relevant. En de slachtpartij die Hamas op 07 oktober 2023 heeft uitgevoerd op Israelisch grondgbeied, kunnen we verder gewoon negeren.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Israël is het land dat al decennia lang het meeste geweld uitoefent in de hun omliggende gebieden. En dat is niet omdat ze er zulke vriendelijke ideeën op nahouden: de Israëlische politici schuwen de genocidale, moorddadige taal totaal niet.
Het grootste obstakel richting vrede is de onstuitbare geweldsgolven van Israël die altijd maar getolereerd en gefaciliteerd worden door hun westerse bondgenoten.
Boosaardige zionisten vermoorden zomaar Palestijnen. Lekker vanuit ziekenhuizen en scholen raketten blijven afvuren, kunnen ze mooi zielig doen over het grote onrecht wat deze vrijheidsstrijders wordt aangedaan. Deze vrijheidssstrijders die als echte helden meer dan duizend ongewapende burgers op beestachtige wijze hebben afgeslacht. Dat doe je ook echt als je vrede wilt.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoe gaan al die Palestijnen nou dood dan? Door het IDF dat ze vermoord toch?
Door het plegen van terrorisme, het betrokken zijn bij terrorisme, banden met terreurgroeperingen hebben of doordat terroristen zich onder hun eigen burgers verschuilen. Dit is inmiddels al tientallen keren uitgelegd. Ik verwijs wederom naar:quote:Op zondag 26 januari 2025 16:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
quote:How Hamas Is Fighting in Gaza: Tunnels, Traps and Ambushes
Hamas overwhelmed Israel's border in October with a coordinated, large-scale maneuver before committing atrocities. Now, it acts as a guerrilla force, its fighters often disguised as civilians.
They hide under residential neighborhoods, storing their weapons in miles of tunnels and in houses, mosques, sofas -- even a child's bedroom -- blurring the boundary between civilians and combatants.
They emerge from hiding in plainclothes, sometimes wearing sandals or tracksuits before firing on Israeli troops, attaching mines to their vehicles, or firing rockets from launchers in civilian areas.
They rig abandoned homes with explosives and tripwires, sometimes luring Israeli soldiers to enter the booby-trapped buildings by scattering signs of a Hamas presence.
..
Het blijkt dat als je alle scheidingen tussen burgers en strijder weghaalt, de burgerbevolking bovenop of tussen de strijders zet en beleidsbepalers hebt die denken dat veel slachtoffers in hun voordeel werken, dit gaat leiden tot onnodig veel slachtoffers. Maar dit ligt niet aan Israël, maar aan de manier waarop de Palestijnen zelf vechten.quote:Gaza Chief’s Brutal Calculation: Civilian Bloodshed Will Help Hamas
Yahya Sinwar’s correspondence with compatriots and mediators shows he is confident that Hamas can outlast Israel
For months, Yahya Sinwar has resisted pressure to cut a ceasefire-and-hostages deal with Israel. Behind his decision, messages the Hamas military leader in Gaza has sent to mediators show, is a calculation that more fighting—and more Palestinian civilian deaths—work to his advantage.
In dozens of messages—reviewed by The Wall Street Journal—that Sinwar has transmitted to cease-fire negotiators, Hamas compatriots outside Gaza and others, he’s shown a cold disregard for human life and made clear he believes Israel has more to lose from the war than Hamas. The messages were shared by multiple people with differing views of Sinwar.
...
In an April 11 letter to Hamas political leader Ismail Haniyeh after three of Haniyeh’s adult sons were killed by an Israeli airstrike, Sinwar wrote that their deaths and those of other Palestinians would “infuse life into the veins of this nation, prompting it to rise to its glory and honor.”
...
Sommige mensen hebben net even een iets ander idee bij 'Free Palestine'quote:Op zondag 26 januari 2025 17:15 schreef damsco het volgende:
Zou toch wat zijn, als de genieën van Hamas door hun terreuraanslag er voor hebben gezorgd dat de gehele bevolking uit Gaza getrapt wordt. Met je overwinning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen in Israël die zijn omgekomen op 7 oktober 2023. DIE zijn vermoord.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |