En hier is sprake van genocide, uitgevoerd door een genocidale Israëlische regering.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen etnisch zuiveren, er is het uitschakelen van Hamas, een terroristische organisatie.
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 26 januari 2025 13:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
En hier is sprake van genocide, uitgevoerd door een genocidale Israëlische regering.
Leugens!quote:Op zondag 26 januari 2025 13:52 schreef Tengano het volgende:
Dit mag wel blijven staan: Israel voert genosiede uit!!!!
Maar andersom mag je het niet zeggen![]()
#foei!
Die plaatste ik zelf hequote:
Bedankt, doeiquote:Op zondag 26 januari 2025 13:56 schreef Tengano het volgende:
Er zijn nu al een paar posts van mij hier weggehaald. En daar doe ik al die moeite niet voor.
Toedeledokie
Sja, vrijheid van meningsuiting, natuurlijk mogen ze dat zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:52 schreef Tengano het volgende:
Dit mag wel blijven staan: Israel voert genosiede uit!!!!
Maar andersom mag je het niet zeggen![]()
#foei!
Heb ik niet gedaan.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:56 schreef sp3c het volgende:
Wat niet mag is elkaar voor rotte vis uitmaken
Ochquote:Op zondag 26 januari 2025 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, vrijheid van meningsuiting, natuurlijk mogen ze dat zeggen.
En zo hoort het ook, laat ze maar ranten, hun leugens verspreiden. Zo kan iedereen zien hoe Taqiyya werkt en zullen meer en meer mensen gaan inzien met wat voor waanzinnigen we te maken hebben.
Ik heb er ook geen moeite mee, en het valt toch niet tegen te houden. Maar als je daar dus een andere waarheid tegenover zet dan worden je posts verwijderd.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Sja, vrijheid van meningsuiting, natuurlijk mogen ze dat zeggen.
En zo hoort het ook, laat ze maar ranten, hun leugens verspreiden. Zo kan iedereen zien hoe Taqiyya werkt en zullen meer en meer mensen gaan inzien met wat voor waanzinnigen we te maken hebben.
Onzinquote:Op zondag 26 januari 2025 14:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee, en het valt toch niet tegen te houden. Maar als je daar dus een andere waarheid tegenover zet dan worden je posts verwijderd.
En dat gebeurt niet door users maar door mods.
Ik weet toch niet wat voor banen jullie allemaal hebbenquote:
Deze discussie kwam opgang nadat ik een bericht van de NOS had gedeeld. Dat heeft dus niets met jou persoonlijk te maken.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
???
wat heeft dit te maken met je verwijt richting mij "het is ook raar om Israëlische Joden hierop af te rekenen omdat zij dienstplicht hebben."
Je maakt echt vaak heel rare sprongen
Nee hoor. Zoals al meermaals besproken is er géén genocide van Israël jegens de Palestijnen. Andersom is dit streven er wel. Je kunt dit tot in treurnis blijven projecteren, dat gaat de realiteit niet veranderen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
En hier is sprake van genocide, uitgevoerd door een genocidale Israëlische regering.
quote:Op zondag 26 januari 2025 14:10 schreef sp3c het volgende:
Ik weet toch niet wat voor banen jullie allemaal hebben
quote:Op zondag 26 januari 2025 14:00 schreef sp3c het volgende:
maar probeer het zonder te jijbakken aub want ik heb een beetje een kater
Is geen jijbakquote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 14:17 schreef sp3c het volgende:
Is geen jijbak
Ik zeg juist dat ik het niet weet
Niemand weet datquote:Op zondag 26 januari 2025 14:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of jij een hersenbeschadiging hebt van de alcohol.
Is die ook ok?
@HowardRoark een van de meest wakkere users hierquote:Op zondag 26 januari 2025 14:15 schreef HowardRoark het volgende:
Nee hoor. Zoals al meermaals besproken is er géén genocide van Israël jegens de Palestijnen. Andersom is dit streven er wel. Je kunt dit tot in treurnis blijven projecteren, maar dat gaat de realiteit niet veranderen.
Inkakken is bijpakkenquote:Op zondag 26 januari 2025 14:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Och
Of het daadwerkelijk genocide is weet ik niet, voor beide kanten zijn argumenten te maken
Dat kan en dat mag, de geschiedenis zal erover moeten oordelen maar probeer het zonder te jijbakken aub want ik heb een beetje een kater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |