Niels toen hij met Jordy naar de woonkamer liep eerderquote:
Ik had er ook nog nooit van gehoord hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:07 schreef ben34567 het volgende:
Iedereen kent blijkbaar ‘Jane Karto’ en ik voel me weer oud en niet hip.
Maar je kan ook actie krijgen met heel andere types. Ik noem een theo, een kitty, pak zo'n heerlijke Amsterdamse marktkoopvrouw. Niet zo'n wandelende botoxreclame..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:01 schreef Vino_Tinto het volgende: maar iedereen hier wil actie in het huis. Komt waarschijnlijk een pittige dame in het huis, is het weer niet goed
![]()
Jammer ook al aan tv-programma meegedaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:07 schreef ben34567 het volgende:
Ik ken haar ook niet hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:07 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar je kan ook actie krijgen met heel andere types. Ik noem een theo, een kitty, pak zo'n heerlijke Amsterdamse marktkoopvrouw. Niet zo'n wandelende botoxreclame..
You tube filmpjes/showquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jammer ook al aan tv-programma meegedaan.
Ze solliciteren voor een bedrijfquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar je kan ook actie krijgen met heel andere types. Ik noem een theo, een kitty, pak zo'n heerlijke Amsterdamse marktkoopvrouw. Niet zo'n wandelende botoxreclame..
Zij denken dat die fanbase ook allemaal massaal gaan kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:07 schreef Lrod01 het volgende:
Weer wat nieuwe bewoners uit de kaartenbak. Heel origineel en creatief weer van de casting. Chapeau.
Ow. Gisteren lieten ze toch zien dat ze iets gingen verkopen deze week? Of reageerde ze op iets.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze solliciteren voor een bedrijf![]()
BB - Big Brother - Botox BV
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow. Gisteren lieten ze toch zien dat ze iets gingen verkopen deze week? Of reageerde ze op iets.
Ja de stagiaire suggereerde wel dat er deze week meer te doen zou zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow. Gisteren lieten ze toch zien dat ze iets gingen verkopen deze week? Of reageerde ze op iets.
50 jaar geledenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ze noemen indo's altijd pinda...
Nou......
Nu je het zegt.. even boodschappen doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ze noemen indo's altijd pinda...
Nou......
En nog 1 dus ..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Jeffrey heeft de oudere man wellicht in een reclame gespeeld.. ze zeggen onderbroekenmodel... hij komt de belgen in ieder geval bekend voor.
Dat zou weleens kunnen kloppenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:16 schreef Verity het volgende:
Mattheus: of ze gaan dikke vriendinnen zijn of het wordt dikke ruzie
Over Milena en Jane
Ga nu echt denken dat ze moeten werken......quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Jeffrey heeft de oudere man wellicht in een reclame gespeeld.. ze zeggen onderbroekenmodel... hij komt de belgen in ieder geval bekend voor.
Toch top voor zo'n vrouw.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:15 schreef zodeju het volgende:
Ik kan die hele Jane van hooligirls ook echt niet zien als bewoners voor nog geen twee dagen.....maar als directeur zou ze goed kunnen doen.
Dat hebben we nodig!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch top voor zo'n vrouw.
Die hoeft niet te wachten op een warme douche, die gaat gewoon 3 keer per dag onder de koude douche.
En die is ook niet bang om de bondjes vanavond te bespreken in de groep.
Ik volg haar idd op insta en YouTubequote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:07 schreef ben34567 het volgende:
Vind het een briljante move.. shuffle!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
Best slim van BB om de drie nieuwe de bovenhand te geven.
Dus niet drie lammeren die in de groep komen en overvraagt worden wat ze komen doen en hoe ze denken meerwaarde te geven aan de groep etc etc
Zou mooi zijn, heb meer iets van dream on.....misschien hebben de bewoners een fotoshoot......quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch top voor zo'n vrouw.
Die hoeft niet te wachten op een warme douche, die gaat gewoon 3 keer per dag onder de koude douche.
En die is ook niet bang om de bondjes vanavond te bespreken in de groep.
Dan zijn ze niet alleen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy en Niels snappen niet dat ze bekenden in dat huis gooien ..
Jordy en Niels snappen wel meer nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy en Niels snappen niet dat ze bekenden in dat huis gooien ..
Zou hij zich onzeker beginnen te voelen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy beetje pissig omdat ze semi-bekend is/zijn.
Ik ook niet, doe dan bb vips of zoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet alleen.
Ik snap dat ook niet eerlijk gezegd.
Volgens Niels met .’Kaal Haar.’quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:15 schreef Hunter het volgende:
Jonge David is kaal met een baard. Een echte vent
Alles om kijkertjes te trekken hé. Wie weet zijn de kijkcijfers wel bepalend voor nog een seizoen en dus wat banen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet alleen.
Ik snap dat ook niet eerlijk gezegd.
Dat denk ik wel en snap dat ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Zou hij zich onzeker beginnen te voelen?
Dus is hij ook pissig op keanu en mattheus?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy beetje pissig omdat ze semi-bekend is/zijn.
In ieder geval Matt was anders vond hij...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus is hij ook pissig op keanu en mattheus?
Dat heoft van mij helemaal niet, geen oud bewoners meer terug a.u.b.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook niet, doe dan bb vips of zo
Dan hebben ze niet alles van Milena gezien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:27 schreef Hunter het volgende:
"Ze wisten dat ik eerlijk en oprecht ben"
Niet terug maar nieuwe seriequote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heoft van mij helemaal niet, geen oud bewoners meer terug a.u.b.
Dat meende ik ook te horen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mogen ze zelf uit meerdere kandidaten kiezen?
Nee de jongerequote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Baard en kaal hoofd, was dat de oudere man?
Is het een danser?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
1 David komt uit Ninove (Oost Vlaanderen) hoor ik Milena zeggen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:31 schreef Verity het volgende:
Milena: Ik vroeg wat ze zochten voor een persoon
Nieuwe bewoners: Spontaniteit, eerlijkheid en oprechtheid
Milena: Dan hebben jullie mij al gevonden he?
Mij helemaal niet, heb de streams net gestart.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat meende ik ook te horen.
Was niet helemaal duidelijk
Ik vraag me bij hem heel vaak af of hij wel weet hoe het daar werkt.. hij zou toch moeten weten dat die nieuwe bewoners waarschijnlijk deze opdracht tien minuten geleden pas hebben gehoord.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:25 schreef Hunter het volgende:
Niels beledigd dat Jane niet wist wat voor werk hij deed
Die is niet kaal met een baardquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is het een danser?
https://www.instagram.com/dat_is_david?igsh=aXVmcGx2bTg5bmJh
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:31 schreef Verity het volgende:
Hij zou kaal zijn en een baard moeten hebben, dus ik denk het dan niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is het een danser?
https://www.instagram.com/dat_is_david?igsh=aXVmcGx2bTg5bmJh
We hebben het over de jongere david versie toch? Met haarquote:
Begin steeds meer te denken dat er groepen worden gemaakt op basis van mensen die elkaar niet mogen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Milena heeft Elsa, Niels en Jordy genoemd waar ze niet mee samen wil werken.
Elsa omdat ze vindt dat zij zich te vaak verschuilt achter 'het was maar een grapje'. Die andere 2 omdat die steeds samen alles bekonkelen. (in andere woorden, maar daar komt het op neer)
Ze zegt het met een grapje maar ze meent het echt hèquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:31 schreef Verity het volgende:
Dat vraag ik mij veel af.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me bij hem heel vaak af of hij wel weet hoe het daar werkt.. hij zou toch moeten weten dat die nieuwe bewoners waarschijnlijk deze opdracht tien minuten geleden pas hebben gehoord.
En die kunnen niet dansen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zou kaal zijn en een baard moeten hebben, dus ik denk het dan niet.
Ik ben benieuwd waarom de nieuwe bewoners een persoon zoeken?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:31 schreef Verity het volgende:
De jongere is kaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
We hebben het over de jongere david versie toch? Met haar
Om te nominerenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom de nieuwe bewoners een persoon zoeken?
Dat denk ik ook. Haar eerste reactie in de gang was al dat ze haar eerlijk en oprecht vonden. Vervolgens in gesprek met Mattheus nogmaals gezegd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zegt het met een grapje maar ze meent het echt hè
Daar zeg je wat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk gaan ze dit niet uitmelken tot maandag op tv
Misschien voor een tiktok dansje?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook. Bewoners mochten wel vragen stellen, denk dat Milena dat wilde weten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met nog een Belg worden de verhoudingen wel erg scheef.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
De jongere woont dus 3 km bij Sharice vandaan .. in Wevelgem
Die influencers hebben een behoorlijk groot bereik en dus zijn het potentiële volgers van het programmaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Echt, die selectie procedure voor RLS's is echt wel down the drain al jaren, zeker bij Endemol Shine, bij Talpa wel iets beter moet ik zeggen. Als ze zeggen dat ze 3000 aanmeldingen hebben, dan kun je mij niet wijs maken dat er tussen die 3000 aanmeldingen, of meer zelfs, geen potentiële kandidaten zitten die alles behalve influencer of iets anders zijn. En dat ze maar terug moeten grijpen op kaartenbak types die zich niet hebben opgegeven maar dus gewoon gevraagd worden om met BB mee te doen.
Dat denk ik niet, die invloed zullen wij niet krijgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.
Dat wij uiteindelijk mogen beslissen.
Zo werkt het niet en ze weten duidelijk niet WIE er naar BB kijkt. Juist NIET deze doelgroep.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die influencers hebben een behoorlijk groot bereik en dus zijn het potentiële volgers van het programma
En zelf heeft ze dat al een paar dagen gedaan op de slaapkamer met haar mede belgenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Milena heeft Elsa, Niels en Jordy genoemd waar ze niet mee samen wil werken.
Elsa omdat ze vindt dat zij zich te vaak verschuilt achter 'het was maar een grapje'. Die andere 2 omdat die steeds samen alles bekonkelen. (in andere woorden, maar daar komt het op neer)
Het lijkt mij meer 3000 aanmeldingen, 4 mensen uit gekozen (Linda, Fleur, Milena, Niels, Jordy bv)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Echt, die selectie procedure voor RLS's is echt wel down the drain al jaren, zeker bij Endemol Shine, bij Talpa wel iets beter moet ik zeggen. Als ze zeggen dat ze 3000 aanmeldingen hebben, dan kun je mij niet wijs maken dat er tussen die 3000 aanmeldingen, of meer zelfs, geen potentiële kandidaten zitten die alles behalve influencer of iets anders zijn. En dat ze maar terug moeten grijpen op kaartenbak types die zich niet hebben opgegeven maar dus gewoon gevraagd worden om met BB mee te doen.
Misschien willen ze juist dat die gaan kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet en ze weten duidelijk niet WIE er naar BB kijkt. Juist NIET deze doelgroep.
Het is een beetje vaag allemaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ging er eigenlijk van uit dat 3 nieuwe kasten gevuld met kleding ook 3 nieuwe bewoners betekent.
Maar hier lees ik dat ze moeten gaan kiezen?![]()
Dat rijmt ook niet met dat ze moeten solliciteren bij de nieuwe.
Nee denk bewoners oosten solliciteren tochquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ging er eigenlijk van uit dat 3 nieuwe kasten gevuld met kleding ook 3 nieuwe bewoners betekent.
Maar hier lees ik dat ze moeten gaan kiezen?![]()
Dat rijmt ook niet met dat ze moeten solliciteren bij de nieuwe.
Ze kon moeilijk zeggen dat ze niet met zichzelf wil samenwerkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En zelf heeft ze dat al een paar dagen gedaan op de slaapkamer met haar mede belgen
Dat gaat niet meer gebeuren, deze doelgroep kijkt geen reguliere TV meer alleen maar tiktok, youtube en Instagram. Dus als je deze doelgroep echt wilt aanspreken moet je BB niet meer lineair maken dus niet meer op RTL 5 uitzenden dus dan moet je het volledig online doen op Videoland.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Misschien willen ze juist dat die gaan kijken
Ja als je een soort internet persoonlijkheid bent...heb je veel volgers die op je zullen stemmen. Ik vind het jammer dat BB deze kant opgaatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef Hznootje het volgende:
Sharice is er van overtuigd dat Jane gaat winnen
Hoe hete die vrouw ook weer?quote:
Geen filter, maar zegt het niet altijd tegen de persoon waar het omgaat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:43 schreef lojanda het volgende:
Milena geeft nog maar eens aan dat ze geen filter heeft
Ik denk dat jij geen idee hebt hoe en door wie er naar BB gekeken wordt en wordt gestemd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet en ze weten duidelijk niet WIE er naar BB kijkt. Juist NIET deze doelgroep.
Is toch al eens gebeurd dat het publiek uit meerdere kandidaten kon kiezen, met o.a. Matquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, die invloed zullen wij niet krijgen.
Ik heb daar heel goed inzicht in kan ik je melden en het zal best dat social media daar invloed op heeft maar te weinig dus wat ik zeg, volledig online dan komt het beter tot zijn recht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen idee hebt hoe en door wie er naar BB gekeken wordt en wordt gestemd.
Ik denk dat RTL daar wel degelijk zicht op heeft en daarop de deelnemers ook cast.
afgelopen jaren is wel degelijk gebleken hoeveel invloed social media heeft op het stemmen.
Dat dusquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen idee hebt hoe en door wie er naar BB gekeken wordt en wordt gestemd.
Ik denk dat RTL daar wel degelijk zicht op heeft en daarop de deelnemers ook cast.
afgelopen jaren is wel degelijk gebleken hoeveel invloed social media heeft op het stemmen.
Geen idee, maar ik lees nu dit in de SVquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is toch al eens gebeurd dat het publiek uit meerdere kandidaten kon kiezen, met o.a. Mat
Wat mij leuk lijkt als ze een persoon zoeken dat het Shar wordt en niet Milena......gaat ze dan ook janken.....net zoals ze toen met Fleur.....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik ook. Bewoners mochten wel vragen stellen, denk dat Milena dat wilde weten.
Ik denk dat je enigzins gelijk heb.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Straks mensen die halve dag aan t werk zijn en de rest mag het huidige tempo aanhoudenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik lees nu dit in de SV
Bewoners, vandaag gaan jullie solliciteren voor een plek in een bedrijf. Poets je tanden, kam je haren en kleed je netjes aan. De sollicitaties gaan plaatsvinden in de Gameroom. Om en om gaan jullie op sollicatie. Wie wil er als eerste?
Vraag mij af wat dat dan weer is, een bedrijf in BB?
Nee de jongere David is kaal, de oudere man heeft zwart met grijs haarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
David galle is kaal
https://www.instagram.com/davidgalle?igsh=azB3eXo0bzRzbWd3
En misschien dat hij daarom bekend voorkomt bij bewoners
Dat klinkt als meer, dan alleen een nieuwe bewoner uitkiezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bewoners, vandaag gaan jullie solliciteren voor een plek in een bedrijf. Poets je tanden, kam je haren en kleed je netjes aan. De sollicitaties gaan plaatsvinden in de Gameroom. Om en om gaan jullie op sollicatie. Wie wil er als eerste?
Dit is de jonge versie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee de jongere David is kaal, de oudere man heeft zwart met grijs haar
Degene die gekozen worden kunnen geld verdienen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
denk ik niet hoor. Er zitten wel degelijk redactieleden bij. Misschien dat cameravoering ed. door wat stagiares wordt gedaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat je enigzins gelijk heb.
Maar ben bang dat heel dit programma gemaakt wordt door stagaires over de gehele lijn
Inclusief markt en reclame onderzoek.
Ik ook niet . Maar ben helemaal niet thuis met dat tiktok gebeurenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jane Kanto, nog nooit van gehoord ....
Die is 24/7 met eigen promotie bezig.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:48 schreef ledn81 het volgende:
Niels ik heb alles voor mijn kinderen over
Niels : "Ik zou mijn eigen boterham uit mijn mond halen om aan mijn kinderen te geven"
Ik heb lichte twijfels
Die is geen 30 en ook geen 51.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
David galle is kaal
Maar een werknemer die zegt ga maar slapen tegen kijkers, die neem ik niet serieus.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
denk ik niet hoor. Er zitten wel degelijk redactieleden bij. Misschien dat cameravoering ed. door wat stagiares wordt gedaan.
maar dat het door stagiares wordt geregeld is al jarenlang een gezegde hier in de cos. Maar ik kan me niet voorstellen dat een programma dat dagelijks op tv is, zo verwaarloosd zou worden door hier alleen maar stagaires op te zetten.
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:48 schreef ledn81 het volgende:
Niels : "Ik zou mijn eigen boterham uit mijn mond halen om aan mijn kinderen te geven"
Ik heb lichte twijfels
Niets geks toch? Bijna alle ouders hebben alles voor hun kinderen over.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:48 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb lichte twijfels
misschien moet je ook niet alles wat gezegd wordt serieus nemen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar een werknemer die zegt ga maar slapen tegen kijkers, die neem ik niet serieus.
Ik heb het gevoel dat de kijker verwaarloosd wordt in dit seizoen.
Verdomme nu zit ik te kijken naar een youtube van hem.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die is geen 30 en ook geen 51.
Ga je nu elke kale David posten?
Ze zit meer op YouTubequote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet . Maar ben helemaal niet thuis met dat tiktok gebeuren
En de doelgroep om de oren smijten met SL's daarmee hou je de korte aandachtsspanne van deze doelgroep ook niet mee vast.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar een werknemer die zegt ga maar slapen tegen kijkers, die neem ik niet serieus.
Een grappenmaker in huis.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
David galle is kaal
het was een grapje hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Niets geks toch? Bijna alle ouders hebben alles voor hun kinderen over.
Speculeren is leuk. Nee dat was het.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die is geen 30 en ook geen 51.
Ga je nu elke kale David posten?
Speurneusquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Speculeren is leuk. Nee dat was het.
Ik Google op david 30 jaar uit wevergem. En dit was de enige die naar boven kwam
Dat zijn stagaire uitspraken, Hummie en John hadden de kijker het liefst 24 uur aan de buis laten kluisteren.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien moet je ook niet alles wat gezegd wordt serieus nemen.
Was meer om z'n eigen 'fout' te corrigeren, die wekte in eerst instantie met een tweet de indruk dat er nog heel wat te gebeuren stond na die 'live' van gisteren. Daarna bleek dat ie doelde op wat er nog komen ging aankomende week, dus dat we konden gaan slapen (in plaats van wachten op niks).quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja gezien zijn eetgewoontes binnen BB zekerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:48 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb lichte twijfels
Dat was marketingtechnisch niet eens zo heel vreemd geweest, maar niet netjesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was meer om z'n eigen 'fout' te corrigeren, die wekte in eerst instantie met een tweet de indruk dat er nog heel wat te gebeuren stond na die 'live' van gisteren. Daarna bleek dat ie doelde op wat er nog komen ging aankomende week, dus dat we konden gaan slapen (in plaats van wachten op niks).
Das mijn fout. Ik zie zoveel negatiefs hier over hem voorbij komen, dat ik er meteen vanuit ging dat je het zei om hem slecht neer te zetten met z'n kinderen. Sorry!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het was een grapje he![]()
Elsa mode off
Je vergeet Tiktok en Xquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:53 schreef freaky40 het volgende:
Als je weten wil wie de doelgroep is die naar BB kijkt, check al die kortpittige kapseltjes eens op FB. Voornamelijk huisvrouwen, en meer vrouw dan man. DAT is de doelgroep. En dat is al jaren de doelgroep van RLS's, ook met Utopia. Dat kon je ook altijd zien op hun evenementen/markten.
Eens, zijn wel beginnersfoutjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat was marketingtechnisch niet eens zo heel vreemd geweest, maar niet netjes
Ook zulke tweets kan je van te voren plannen, bespreken en uitvoeren.
Ja en gister frankfurtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
6 dagen geleden heeft die Jane nog een foto gepost dat ze in Noorwegen is
Maak er dan maar 4 uur van, dan ben ik er weer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. zal wel weer een 2 uur durende SL worden...
Die bereik je niet echt zoals ik al aangaf, ze proberen het wel maar het komt erg gekunsteld over.quote:
We gaan het zien, voorlopig maar geen foto's plaatsen van wie we vermoeden ivm de AVGquote:
Ik zie toch andere dingen, maar hé jij bent de professionalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die bereik je niet echt zoals ik al aangaf, ze proberen het wel maar het komt erg gekunsteld over.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, voorlopig maar geen foto's plaatsen van wie we vermoeden ivm de AVG
Zit wel een leukerd tussen om te zienquote:
Had Elsa wel goed, heeft inderdaad wat van Dick Schoof wegquote:
waren directie he netquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:04 schreef Verity het volgende:
Zou super zijn als de 3 nieuwe meteen de decision makers zijn. Kleding past daar wel bij!
Ja die oudere manquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit wel een leukerd tussen om te zien
solicitatie hun waren directiequote:
Vind ik echt nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had Elsa wel goed, heeft inderdaad wat van Dick Schoof weg
Ik heb er nog maar een gezien, staat nu op stream 1 buitenquote:
Ja ze hebben de batch op van het teamhoofd..En er komt nog 1 hoor ik netquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn teams gemaakt
Niels Iet bij die man met baard en jordy bij haar
Jordy zegt ik vind dit geniaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:08 schreef Verity het volgende:
Mattheus tegen Jordy: Die smile he, die gaat niet van je gezicht he
Ja iddquote:
interessantquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
https://x.com/bigbrothernlbe/status/1883109657436455304/photo/1
wat is dit nou weer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
https://x.com/bigbrothernlbe/status/1883109657436455304/photo/1
3 groepen, en van elke groep wordt er 1 genomineerd..Zal wel met spellen zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
weet iemand de idee van de buttons al?
Misschien dit weet niet wie een button hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
weet iemand de idee van de buttons al?
Elsa haar ideequote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Nieuwe bewoners![]()
...maar de oude bewoners gaan eerst afwassen?![]()
Wat zijn het ook rare types af en toe
Nee , dat is minderquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:18 schreef Ebinas het volgende:
Die verdeling ook van de werknemers.
Geen één combi waar ik voor zou stemmen.
Nee er komt er nog eentjequote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:19 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was het dan. Met deze groep gaan we het doen!
Ik heb gestemd voor Axel en Jordyquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:18 schreef Ebinas het volgende:
Die verdeling ook van de werknemers.
Geen één combi waar ik voor zou stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga ik nu maar even goed opletten welke directeur me het meeste bevalt.quote:
quote:
Echt niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, erg geloofwaardig dat Jane zichzelf heeft opgegeven.
Ik heb al gestemdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar even goed opletten welke directeur me het meeste bevalt.
De vraag is wel hoe lang krijgen we de tijd om te stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |