Als kind zijnde heeft hij natuurlijk altijd mee gemoeten om te tolken.....daarna is zijn moeder overleden en heeft die taak overgenomen......denk niet dat zijn ego zo groot is maar te veel bezig hoe kom ik over. Misschien toch toen hij jonger was veel verantwoording had.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey heeft van de week nog gezegd dat als hij zou horen dat ze hem niet goed nee zouden zetten dat hij zou vertrekken. De vraag BB gisteren over hoe hij het zelf vond dat de haren van Jordy waren gedaan vond hij echt niet leuk. Zijn hele gezicht veranderde en even daarna werd hij ziek. Het zat hem echt niet lekker.. groot ego enzo
Dat ze maar heeeeel lang haar kast niet krijgt en dat haar nep wimpers er af vallen. Bulten in haar lippen etc etcquote:
Ja, helaas, ik hoop niet dat ze het is. Hou daar niet zo van.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dik in de botox en make up zie ik...
En opscheppen wat ze allemaal doet.
Nepperdernep...
Das wel heel zwart witquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
maar iedereen hier wil actie in het huis.
Komt waarschijnlijk een pittige dame in het huis, is het weer niet goed
Er zijn wel meer mensen die veel meegemaakt hebben vroeger en dat hij de taak over heeft genomen van zijn moeder vind ik wel overdreven hoor. Hij zal wat taken hebben overgenomen zoals een keer koken of de was doen ed maar het is niet zo dat hij moeder is gaan spelen. Snap dus ook niet waarom hij geen groot ego kan hebben? Zijn gedrag zegt toch echt iets andersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als kind zijnde heeft hij natuurlijk altijd mee gemoeten om te tolken.....daarna is zijn moeder overleden en heeft die taak overgenomen......denk niet dat zijn ego zo groot is maar te veel bezig hoe kom ik over. Misschien toch toen hij jonger was veel verantwoording had.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ze maar heeeeel lang haar kast niet krijgt en dat haar nep wimpers er af vallen. Bulten in haar lippen etc etc
( Niet lief Rhosyn![]()
Er zitten er al meer uit de kaartenbak ..iig Mattheusquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das wel heel zwart wit
Pittige dame is niet het probleem, kaartenbak deelnemer is waar de meeste moeite mee hebben.
Als het jane is dan gaat ze echt voor actie in het huis zorgen denk ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das wel heel zwart wit
Pittige dame is niet het probleem, kaartenbak deelnemer is waar de meeste moeite mee hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |