Meen ook 2x donker gehoord te hebben, dat in combinatie met de leeftijd lijkt het wel te kunnen kloppenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik dacht donker, want ze zeiden dat het Keanu's type kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zou op zich wel goed zijn, iemand die die dooie bende een beetje wakker schudtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja. Dat dacht ik ook.
Maar ik scan even vlug dat hooligirls, die is knettergek en hardcore.
Die gaat niet zitten vlooien, die ligt straks in de vijver om te laten zien dat ze 5 minuten haar adem kan inhouden.
Ow die mag ik nu al niet...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/janekarto_official/
Dan ben je toch diep gezonken om met dit programma mee te doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
𝘼𝙘𝙩𝙧𝙚𝙨𝙨 / 𝙔𝙏 / 𝙍𝙚𝙖𝙡𝙞𝙩𝙮 𝙏𝙑 / 𝙋𝙧𝙚𝙨𝙚𝙣𝙩𝙚𝙧 / 𝙍𝙚𝙥𝙤𝙧𝙩𝙚𝙧 / 𝙋𝙤𝙙𝙘𝙖𝙨𝙩.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Meen ook 2x donker gehoord te hebben, dat in combinatie met de leeftijd lijkt het wel te kunnen kloppenoh vreselijk zo een opmaak pop weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dit staat er bij haar instaquote:
Ik denk niet dat die komt, sws niet omdat ze op 23 jan nog met een DJ op een podium stond.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan ben je toch diep gezonken om met dit programma mee te doen.
Ligt er aan wat ze er voor betalen hé..ik vermoed dat er meerdere gevraagd zijn deze editiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan ben je toch diep gezonken om met dit programma mee te doen.
Die kan Jolien even zeggen, man the fuck up, die gast is niet goed he.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als het jane karto is die erin komt. Dan komt er wel meer actie denk ik
Dik in de botox en make up zie ik...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit staat er bij haar insta
𝘼𝙘𝙩𝙧𝙚𝙨𝙨 / 𝙔𝙏 / 𝙍𝙚𝙖𝙡𝙞𝙩𝙮 𝙏𝙑 / 𝙋𝙧𝙚𝙨𝙚𝙣𝙩𝙚𝙧 / 𝙍𝙚𝙥𝙤𝙧𝙩𝙚𝙧 / 𝙋𝙤𝙙𝙘𝙖𝙨𝙩.
Ik ben spuit 11 zie ik
Ik kan dit dan ook echt niet snappen....ze laat zich toch niet 24 uur filmen en noedels eten....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die komt, sws niet omdat ze op 23 jan nog met een DJ op een podium stond.
Dat mag inderdaad!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou op zich wel goed zijn, iemand die die dooie bende een beetje wakker schudt
Jeffrey heeft van de week nog gezegd dat als hij zou horen dat ze hem niet goed nee zouden zetten dat hij zou vertrekken. De vraag BB gisteren over hoe hij het zelf vond dat de haren van Jordy waren gedaan vond hij echt niet leuk. Zijn hele gezicht veranderde en even daarna werd hij ziek. Het zat hem echt niet lekker.. groot ego enzoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zegt ik wil weten hoe ik over kom op tv. Niels zegt je bent toch gewoon jezelf.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die kan Jolien even zeggen, man the fuck up, die gast is niet goed he.
Verliefdheid is een emotie die je kan uitschakelen.
Het nieuwe Ashley typequote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dik in de botox en make up zie ik...
En opscheppen wat ze allemaal doet.
Nepperdernep...
Hooligirls…quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:56 schreef rinardo het volgende:
Maar, heeft deze Jane in het leger gezeten???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |