Doet ze vaker. Van de week zei ze dat ze van BB op de kop had gehad, omdat ze zonder zender onder de dekens had gepraat.quote:
quote:Bewoners, vandaag gaan jullie solliciteren voor een plek in een bedrijf. Poets je tanden, kam je haren en kleed je netjes aan. De sollicitaties gaan plaatsvinden in de Gameroom. Om en om gaan jullie op sollicatie. Wie wil er als eerste?
Misschien kan BB dan meteen die trui van milena innemenquote:
nou was ze niet bang voor commentaar van hem als hij gekeken hadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Doet ze vaker. Van de week zei ze dat ze van BB op de kop had gehad, omdat ze zonder zender onder de dekens had gepraat.
Net praatte ze over haar ex. Die gaat bang zijn om te kijken.
whahha beetje jammer ditquote:
Super leuk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
De drie nieuwe zijn de sollicitatie afnemers, denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook voor ze echt naar binnen mochtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Leek een stuk groter voor zover we konden zien
Ja hoorde meerdere stemmen, zou niet weten wie er anders zouden moeten zitten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
De drie nieuwe zijn de sollicitatie afnemers, denk ik
De FEBOquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja hoorde meerdere stemmen, zou niet weten wie er anders zouden moeten zitten.
Dan zie je niks, deur was op een kier.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je ook voor ze echt naar binnen mocht
Toen maakte ze de deur ook al open
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je ook voor ze echt naar binnen mocht
Toen maakte ze de deur ook al open
Klaarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
Eens zien hoe lang Elsa duurt, dat dan nog eens keer 10, dan weet je hoeveel tijd je ongeveer nog voor de boodschappen enzo hebt
Bewoners die binnen komen zitten erquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou er dan nu eindelijk een weekopdracht volgen met 24/7 actie ?
Lijkt me ook, ze had het ook over 2 mannen en een vrouwquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa zegt dat een met strepen in haar is. Dus zijn de nieuwe bewoners
Zul je later terug zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:04 schreef Hunter het volgende:
Knap meisje, lelijke jongen (wel spontaan)
Fijn voor die sollicitatiequote:
Kan bij de receptiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:08 schreef zodeju het volgende:
Milena is bijna klaar voor haar eventuele baantje.....is nog steeds bezig met zichzelf.
Heule domme papegaaiquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is het al duidelijk wat die 11+3=15 betekent?
Werd dat door BB gezegd??quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Peterjeeeeee 14 inwoners en Peter is 15quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alles is andersquote:
Ja dat is het zeker.quote:
Keanu klinkt Belg, maar is NL. 8/6 is het danquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef Koos1958 het volgende:
Verhouding 9 belgen en 5 Nederlander als het 2 belgen en 1 nederlander zijn.
Schijnt ook aan hem te zien zijn....Hoorde Niels het zeggen maar heb geen beeld. Snap nu dat het om Jeffrey gingquote:
Een tweelingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:16 schreef rinardo het volgende:
Hier hoor je peter zeggen 11+3 = 15
[ x ]
Misschien zit er een tweeling bij?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Misschien dat er dan nog iemand komt? Om op de 15 te komen Of Peter is nr. 15
Dat benoemde jordy gelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Misschien zit er een tweeling bij?
Als ze Nele heet vast welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Misschien zit er een tweeling bij?
En net zoals Dimi bij Vera is Jeffrey niet genteresseerd in Jolien. Dat Jolien dat ondanks haar leeftijd en ervaring niet inziet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Doet mij zo aan die vera en dimitri toen. Die negeerde haar ook elke keer.
Jolien heeft Sexy gezegd tegen Keanu. Ze vindt z'n kledingstyle sexy. En dat kan Jeffrey niet hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:21 schreef engine het volgende:
Jolien heeft iets sexy genoemd dat niet Jeffrey was oei oei oei
daarom is het zout ook steeds zo snel opquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vind jeffrey een kleuter die op elke slak zout legt
De kledingstijl van Keanu meende ik te horenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:21 schreef engine het volgende:
Jolien heeft iets sexy genoemd dat niet Jeffrey was oei oei oei
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Jolien heeft Sexy gezegd tegen Keanu. Ze vindt z'n kledingstyle sexy. En dat kan Jeffrey niet hebben.
Zjefke ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:24 schreef Hunter het volgende:
Jolien gedraagt zich als een puber van zestien
Nou Jolien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Jolien heeft Sexy gezegd tegen Keanu. Ze vindt z'n kledingstyle sexy. En dat kan Jeffrey niet hebben.
Als je daar al jaloers van wordt. Dan is een miss helemaal niets voor jou Jeffquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De kledingstijl van Keanu meende ik te horen
11+3=15 en 14 bewoners en peter er bij is 15?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:16 schreef rinardo het volgende:
Hier hoor je peter zeggen 11+3 = 15
[ x ]
Dat kan ook nog. Of Linda komt terug? Als in, 3 nieuwe bewoners, en nog eentje die jullie al kennen.quote:
Dat hoop ik niet, dat zouden ze eens veranderen moeten. Geen bewoners meer terug die naar huis gestemd zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:28 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. Of Linda komt terug? Als in, 3 nieuwe bewoners, en nog eentje die jullie al kennen.
Ja prachtigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:28 schreef Hunter het volgende:
Matthie trekt de trukenkast open voor de sollicitatie
Jolien heeft een vriendin nodig, waar ze mee kan praten over hoe het tussen Jeffrey en Jolien gaat. Dan zal ze misschien meer op haar strepen gaan staan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:27 schreef engine het volgende:
Als jolien gisteravond ergens anders was gaan slapen was het klaar geweest. Dan had zij hem in de steek gelaten.
Milena gaat zich daarom nog even opmakenquote:
Een mooie manquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:32 schreef Hunter het volgende:
Oudere man heeft zwarte haren met grijs
Dat zou ik dan niet heel lachen vinden, maar vooruit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:31 schreef Adat231 het volgende:
11+3=15 misschien is 1 van die nieuwen een tweeling en wisselen die tweelingen elkaar af als geheime opdracht.
Dit vind ik wel een hele goede verklaring.. ik weet, het blijft speculatie, maar wellicht...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:31 schreef Adat231 het volgende:
11+3=15 misschien is 1 van die nieuwen een tweeling en wisselen die tweelingen elkaar af als geheime opdracht.
Hij is minister presidentquote:
Nee zo ging het:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
Een man deed Elsa aan balkende denken
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Morgen grenscontroles voordat je de keuken in mag
Werd tijd!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eindelijk wordt er eens werk gemaakt aan het verdwijnen van bananen en mandarijnen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien die oudere man...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:37 schreef BigBreg83 het volgende:
11+3=15
3 nieuwe en 1 daarvan is zwanger misschien?
Ik denk dat we er dan zijn, en met deze 15 gaan we het doen. Vorig jaar ook 15 in totaal eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:37 schreef BigBreg83 het volgende:
11+3=15
3 nieuwe en 1 daarvan is zwanger misschien?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee zo ging het:
Elsa: Hij lijkt op de minister president
Niels: Balkenende?
Westlanders zijn de meest hardwerkende mensen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:38 schreef Hunter het volgende:
Aan Niels werd gevraagd met welke drie mensen hij een spel wilde spelen
Aan Jordy: met wie wil je ene bedrijf starten en met wie niet
Beiden meteen dat ze Axel niet willen
Werd meteen gevraagd naar Keanau
Hoezo als ze dit vinden zijn ze eerlijk toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ze hebben zich behoorlijk laten kennen
Hoorde ik ook jaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:41 schreef Verity het volgende:
[..]
De heren heten beide David, verstond ik dat nou goed? Jordy zei net al de jonge David
Ik denk dat er 2 mannen zitten en dat je jonge man David heet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:41 schreef Verity het volgende:
[..]
De heren heten beide David, verstond ik dat nou goed? Jordy zei net al de jonge David
GI Jane ?!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:42 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Jane heeft in het leger gezeten.
Tarzanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:40 schreef BigBreg83 het volgende:
De vrouw heet jane, een man heeft David? De jongen.
Nee, ik zie een verband dit hele seizoen al met Defensie....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:42 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Jane heeft in het leger gezeten.
Zoiets doen ze toch niet?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:42 schreef freaky40 het volgende:
Wordt lastig met 2 inwoners met dezelfde naam, of die namen zijn fake...
Daarom is Jeff zo zenuwachtig waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hopelijk zit er een leuke vent bij voor Jolien
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Daarom is Jeff zo zenuwachtig waarschijnlijk
Ik zie een veel groter verband, al jaren, met tiktok en influencersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ik zie een verband dit hele seizoen al met Defensie....
Ren Jolien ben ik wel mee eens.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
Hij is dominant, manipuleren en heel jaloers. Ren jolien
Natuurlijk...pff.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:46 schreef rinardo het volgende:
weer iemand die al aan veel programma’s heeft meegedaan Mattheus kent haar
Groene kleding, nu weer een sollicitatie gesprek. Het is me allemaal net iets te maatschappelijk bewust dit seizoen dat het gewoon opvalt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie een veel groter verband, al jaren, met tiktok en influencers
1 bewoner die toevallig in het Amerikaanse leger heeft gediend en nu iemand die misschien iets met defensie te maken heeft vind ik niet echt opvallend verband.
maar dat is slechts mijn simpele mening hierin
https://www.instagram.com/janekarto_official/quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:46 schreef Hznootje het volgende:
Zou het Jane Karto zijn of is ze blond?
Ik weet wie Jane Karto is maar dacht dat ze zeiden dat de dame die er nu zit blond isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/janekarto_official/
Vreselijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
𝘼𝙘𝙩𝙧𝙚𝙨𝙨 / 𝙔𝙏 / 𝙍𝙚𝙖𝙡𝙞𝙩𝙮 𝙏𝙑 / 𝙋𝙧𝙚𝙨𝙚𝙣𝙩𝙚𝙧 / 𝙍𝙚𝙥𝙤𝙧𝙩𝙚𝙧 / 𝙋𝙤𝙙𝙘𝙖𝙨𝙩.
Ik dacht donker, want ze zeiden dat het Keanu's type kan zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet wie Jane Karto is maar dacht dat ze zeiden dat de dame die er nu zit blond is
Ze zeiden dat ze wat leek op Milena. Niet blondquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet wie Jane Karto is maar dacht dat ze zeiden dat de dame die er nu zit blond is
Ja. Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ja komt zij erin?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Meen ook 2x donker gehoord te hebben, dat in combinatie met de leeftijd lijkt het wel te kunnen kloppenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik dacht donker, want ze zeiden dat het Keanu's type kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zou op zich wel goed zijn, iemand die die dooie bende een beetje wakker schudtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja. Dat dacht ik ook.
Maar ik scan even vlug dat hooligirls, die is knettergek en hardcore.
Die gaat niet zitten vlooien, die ligt straks in de vijver om te laten zien dat ze 5 minuten haar adem kan inhouden.
Ow die mag ik nu al niet...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan ben je toch diep gezonken om met dit programma mee te doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Meen ook 2x donker gehoord te hebben, dat in combinatie met de leeftijd lijkt het wel te kunnen kloppenoh vreselijk zo een opmaak pop weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dit staat er bij haar instaquote:
Ik denk niet dat die komt, sws niet omdat ze op 23 jan nog met een DJ op een podium stond.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan ben je toch diep gezonken om met dit programma mee te doen.
Ligt er aan wat ze er voor betalen h..ik vermoed dat er meerdere gevraagd zijn deze editiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan ben je toch diep gezonken om met dit programma mee te doen.
Die kan Jolien even zeggen, man the fuck up, die gast is niet goed he.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als het jane karto is die erin komt. Dan komt er wel meer actie denk ik
Dik in de botox en make up zie ik...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit staat er bij haar insta
Ik ben spuit 11 zie ik
Ik kan dit dan ook echt niet snappen....ze laat zich toch niet 24 uur filmen en noedels eten....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die komt, sws niet omdat ze op 23 jan nog met een DJ op een podium stond.
Dat mag inderdaad!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou op zich wel goed zijn, iemand die die dooie bende een beetje wakker schudt
Jeffrey heeft van de week nog gezegd dat als hij zou horen dat ze hem niet goed nee zouden zetten dat hij zou vertrekken. De vraag BB gisteren over hoe hij het zelf vond dat de haren van Jordy waren gedaan vond hij echt niet leuk. Zijn hele gezicht veranderde en even daarna werd hij ziek. Het zat hem echt niet lekker.. groot ego enzoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zegt ik wil weten hoe ik over kom op tv. Niels zegt je bent toch gewoon jezelf.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die kan Jolien even zeggen, man the fuck up, die gast is niet goed he.
Verliefdheid is een emotie die je kan uitschakelen.
Het nieuwe Ashley typequote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dik in de botox en make up zie ik...
En opscheppen wat ze allemaal doet.
Nepperdernep...
Hooligirls…quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:56 schreef rinardo het volgende:
Maar, heeft deze Jane in het leger gezeten???
Als kind zijnde heeft hij natuurlijk altijd mee gemoeten om te tolken.....daarna is zijn moeder overleden en heeft die taak overgenomen......denk niet dat zijn ego zo groot is maar te veel bezig hoe kom ik over. Misschien toch toen hij jonger was veel verantwoording had.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey heeft van de week nog gezegd dat als hij zou horen dat ze hem niet goed nee zouden zetten dat hij zou vertrekken. De vraag BB gisteren over hoe hij het zelf vond dat de haren van Jordy waren gedaan vond hij echt niet leuk. Zijn hele gezicht veranderde en even daarna werd hij ziek. Het zat hem echt niet lekker.. groot ego enzo
Dat ze maar heeeeel lang haar kast niet krijgt en dat haar nep wimpers er af vallen. Bulten in haar lippen etc etcquote:
Ja, helaas, ik hoop niet dat ze het is. Hou daar niet zo van.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dik in de botox en make up zie ik...
En opscheppen wat ze allemaal doet.
Nepperdernep...
Das wel heel zwart witquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
maar iedereen hier wil actie in het huis.
Komt waarschijnlijk een pittige dame in het huis, is het weer niet goed
Er zijn wel meer mensen die veel meegemaakt hebben vroeger en dat hij de taak over heeft genomen van zijn moeder vind ik wel overdreven hoor. Hij zal wat taken hebben overgenomen zoals een keer koken of de was doen ed maar het is niet zo dat hij moeder is gaan spelen. Snap dus ook niet waarom hij geen groot ego kan hebben? Zijn gedrag zegt toch echt iets andersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als kind zijnde heeft hij natuurlijk altijd mee gemoeten om te tolken.....daarna is zijn moeder overleden en heeft die taak overgenomen......denk niet dat zijn ego zo groot is maar te veel bezig hoe kom ik over. Misschien toch toen hij jonger was veel verantwoording had.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ze maar heeeeel lang haar kast niet krijgt en dat haar nep wimpers er af vallen. Bulten in haar lippen etc etc
( Niet lief Rhosyn![]()
Er zitten er al meer uit de kaartenbak ..iig Mattheusquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das wel heel zwart wit
Pittige dame is niet het probleem, kaartenbak deelnemer is waar de meeste moeite mee hebben.
Als het jane is dan gaat ze echt voor actie in het huis zorgen denk ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das wel heel zwart wit
Pittige dame is niet het probleem, kaartenbak deelnemer is waar de meeste moeite mee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |