Ze zegt het met een grapje maar ze meent het echt hèquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:31 schreef Verity het volgende:
Milena: Ik vroeg wat ze zochten voor een persoon
Nieuwe bewoners: Spontaniteit, eerlijkheid en oprechtheid
Milena: Dan hebben jullie mij al gevonden he?
Dat vraag ik mij veel af.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me bij hem heel vaak af of hij wel weet hoe het daar werkt.. hij zou toch moeten weten dat die nieuwe bewoners waarschijnlijk deze opdracht tien minuten geleden pas hebben gehoord.
En die kunnen niet dansen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zou kaal zijn en een baard moeten hebben, dus ik denk het dan niet.
Ik ben benieuwd waarom de nieuwe bewoners een persoon zoeken?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:31 schreef Verity het volgende:
Milena: Ik vroeg wat ze zochten voor een persoon
Nieuwe bewoners: Spontaniteit, eerlijkheid en oprechtheid
Milena: Dan hebben jullie mij al gevonden he?
De jongere is kaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
We hebben het over de jongere david versie toch? Met haar
Om te nominerenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom de nieuwe bewoners een persoon zoeken?
Dat denk ik ook. Haar eerste reactie in de gang was al dat ze haar eerlijk en oprecht vonden. Vervolgens in gesprek met Mattheus nogmaals gezegd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zegt het met een grapje maar ze meent het echt hè
Daar zeg je wat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk gaan ze dit niet uitmelken tot maandag op tv
Misschien voor een tiktok dansje?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook. Bewoners mochten wel vragen stellen, denk dat Milena dat wilde weten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met nog een Belg worden de verhoudingen wel erg scheef.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
De jongere woont dus 3 km bij Sharice vandaan .. in Wevelgem
Die influencers hebben een behoorlijk groot bereik en dus zijn het potentiële volgers van het programmaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Echt, die selectie procedure voor RLS's is echt wel down the drain al jaren, zeker bij Endemol Shine, bij Talpa wel iets beter moet ik zeggen. Als ze zeggen dat ze 3000 aanmeldingen hebben, dan kun je mij niet wijs maken dat er tussen die 3000 aanmeldingen, of meer zelfs, geen potentiële kandidaten zitten die alles behalve influencer of iets anders zijn. En dat ze maar terug moeten grijpen op kaartenbak types die zich niet hebben opgegeven maar dus gewoon gevraagd worden om met BB mee te doen.
Dat denk ik niet, die invloed zullen wij niet krijgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.
Dat wij uiteindelijk mogen beslissen.
Zo werkt het niet en ze weten duidelijk niet WIE er naar BB kijkt. Juist NIET deze doelgroep.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die influencers hebben een behoorlijk groot bereik en dus zijn het potentiële volgers van het programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |