En zelf heeft ze dat al een paar dagen gedaan op de slaapkamer met haar mede belgenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Milena heeft Elsa, Niels en Jordy genoemd waar ze niet mee samen wil werken.
Elsa omdat ze vindt dat zij zich te vaak verschuilt achter 'het was maar een grapje'. Die andere 2 omdat die steeds samen alles bekonkelen. (in andere woorden, maar daar komt het op neer)
Het lijkt mij meer 3000 aanmeldingen, 4 mensen uit gekozen (Linda, Fleur, Milena, Niels, Jordy bv)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Echt, die selectie procedure voor RLS's is echt wel down the drain al jaren, zeker bij Endemol Shine, bij Talpa wel iets beter moet ik zeggen. Als ze zeggen dat ze 3000 aanmeldingen hebben, dan kun je mij niet wijs maken dat er tussen die 3000 aanmeldingen, of meer zelfs, geen potentiėle kandidaten zitten die alles behalve influencer of iets anders zijn. En dat ze maar terug moeten grijpen op kaartenbak types die zich niet hebben opgegeven maar dus gewoon gevraagd worden om met BB mee te doen.
Misschien willen ze juist dat die gaan kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet en ze weten duidelijk niet WIE er naar BB kijkt. Juist NIET deze doelgroep.
Het is een beetje vaag allemaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ging er eigenlijk van uit dat 3 nieuwe kasten gevuld met kleding ook 3 nieuwe bewoners betekent.
Maar hier lees ik dat ze moeten gaan kiezen?![]()
Dat rijmt ook niet met dat ze moeten solliciteren bij de nieuwe.
Nee denk bewoners oosten solliciteren tochquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ging er eigenlijk van uit dat 3 nieuwe kasten gevuld met kleding ook 3 nieuwe bewoners betekent.
Maar hier lees ik dat ze moeten gaan kiezen?![]()
Dat rijmt ook niet met dat ze moeten solliciteren bij de nieuwe.
Ze kon moeilijk zeggen dat ze niet met zichzelf wil samenwerkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En zelf heeft ze dat al een paar dagen gedaan op de slaapkamer met haar mede belgen
Dat gaat niet meer gebeuren, deze doelgroep kijkt geen reguliere TV meer alleen maar tiktok, youtube en Instagram. Dus als je deze doelgroep echt wilt aanspreken moet je BB niet meer lineair maken dus niet meer op RTL 5 uitzenden dus dan moet je het volledig online doen op Videoland.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Misschien willen ze juist dat die gaan kijken
Ja als je een soort internet persoonlijkheid bent...heb je veel volgers die op je zullen stemmen. Ik vind het jammer dat BB deze kant opgaatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef Hznootje het volgende:
Sharice is er van overtuigd dat Jane gaat winnen
Hoe hete die vrouw ook weer?quote:
Geen filter, maar zegt het niet altijd tegen de persoon waar het omgaat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:43 schreef lojanda het volgende:
Milena geeft nog maar eens aan dat ze geen filter heeft
Ik denk dat jij geen idee hebt hoe en door wie er naar BB gekeken wordt en wordt gestemd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet en ze weten duidelijk niet WIE er naar BB kijkt. Juist NIET deze doelgroep.
Is toch al eens gebeurd dat het publiek uit meerdere kandidaten kon kiezen, met o.a. Matquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, die invloed zullen wij niet krijgen.
Ik heb daar heel goed inzicht in kan ik je melden en het zal best dat social media daar invloed op heeft maar te weinig dus wat ik zeg, volledig online dan komt het beter tot zijn recht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen idee hebt hoe en door wie er naar BB gekeken wordt en wordt gestemd.
Ik denk dat RTL daar wel degelijk zicht op heeft en daarop de deelnemers ook cast.
afgelopen jaren is wel degelijk gebleken hoeveel invloed social media heeft op het stemmen.
Dat dusquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen idee hebt hoe en door wie er naar BB gekeken wordt en wordt gestemd.
Ik denk dat RTL daar wel degelijk zicht op heeft en daarop de deelnemers ook cast.
afgelopen jaren is wel degelijk gebleken hoeveel invloed social media heeft op het stemmen.
Geen idee, maar ik lees nu dit in de SVquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is toch al eens gebeurd dat het publiek uit meerdere kandidaten kon kiezen, met o.a. Mat
Wat mij leuk lijkt als ze een persoon zoeken dat het Shar wordt en niet Milena......gaat ze dan ook janken.....net zoals ze toen met Fleur.....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik ook. Bewoners mochten wel vragen stellen, denk dat Milena dat wilde weten.
Ik denk dat je enigzins gelijk heb.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |