het was een grapje hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Niets geks toch? Bijna alle ouders hebben alles voor hun kinderen over.
Speculeren is leuk. Nee dat was het.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die is geen 30 en ook geen 51.
Ga je nu elke kale David posten?
Speurneusquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Speculeren is leuk. Nee dat was het.
Ik Google op david 30 jaar uit wevergem. En dit was de enige die naar boven kwam
Dat zijn stagaire uitspraken, Hummie en John hadden de kijker het liefst 24 uur aan de buis laten kluisteren.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien moet je ook niet alles wat gezegd wordt serieus nemen.
Was meer om z'n eigen 'fout' te corrigeren, die wekte in eerst instantie met een tweet de indruk dat er nog heel wat te gebeuren stond na die 'live' van gisteren. Daarna bleek dat ie doelde op wat er nog komen ging aankomende week, dus dat we konden gaan slapen (in plaats van wachten op niks).quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar een werknemer die zegt ga maar slapen tegen kijkers, die neem ik niet serieus.
Ik heb het gevoel dat de kijker verwaarloosd wordt in dit seizoen.
Ja gezien zijn eetgewoontes binnen BB zekerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:48 schreef ledn81 het volgende:
Niels ik heb alles voor mijn kinderen over
Niels : "Ik zou mijn eigen boterham uit mijn mond halen om aan mijn kinderen te geven"
Ik heb lichte twijfels
Dat was marketingtechnisch niet eens zo heel vreemd geweest, maar niet netjesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was meer om z'n eigen 'fout' te corrigeren, die wekte in eerst instantie met een tweet de indruk dat er nog heel wat te gebeuren stond na die 'live' van gisteren. Daarna bleek dat ie doelde op wat er nog komen ging aankomende week, dus dat we konden gaan slapen (in plaats van wachten op niks).
Das mijn fout. Ik zie zoveel negatiefs hier over hem voorbij komen, dat ik er meteen vanuit ging dat je het zei om hem slecht neer te zetten met z'n kinderen. Sorry!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het was een grapje he![]()
Elsa mode off
Je vergeet Tiktok en Xquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:53 schreef freaky40 het volgende:
Als je weten wil wie de doelgroep is die naar BB kijkt, check al die kortpittige kapseltjes eens op FB. Voornamelijk huisvrouwen, en meer vrouw dan man. DAT is de doelgroep. En dat is al jaren de doelgroep van RLS's, ook met Utopia. Dat kon je ook altijd zien op hun evenementen/markten.
Eens, zijn wel beginnersfoutjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat was marketingtechnisch niet eens zo heel vreemd geweest, maar niet netjes
Ook zulke tweets kan je van te voren plannen, bespreken en uitvoeren.
Ja en gister frankfurtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
6 dagen geleden heeft die Jane nog een foto gepost dat ze in Noorwegen is
Maak er dan maar 4 uur van, dan ben ik er weer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. zal wel weer een 2 uur durende SL worden...
Die bereik je niet echt zoals ik al aangaf, ze proberen het wel maar het komt erg gekunsteld over.quote:
We gaan het zien, voorlopig maar geen foto's plaatsen van wie we vermoeden ivm de AVGquote:
Ik zie toch andere dingen, maar hé jij bent de professionalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die bereik je niet echt zoals ik al aangaf, ze proberen het wel maar het komt erg gekunsteld over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |