Niels toen hij met Jordy naar de woonkamer liep eerderquote:
Ik had er ook nog nooit van gehoord hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:07 schreef ben34567 het volgende:
Iedereen kent blijkbaar ‘Jane Karto’ en ik voel me weer oud en niet hip.
Maar je kan ook actie krijgen met heel andere types. Ik noem een theo, een kitty, pak zo'n heerlijke Amsterdamse marktkoopvrouw. Niet zo'n wandelende botoxreclame..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:01 schreef Vino_Tinto het volgende: maar iedereen hier wil actie in het huis. Komt waarschijnlijk een pittige dame in het huis, is het weer niet goed
![]()
Jammer ook al aan tv-programma meegedaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:07 schreef ben34567 het volgende:
Ik ken haar ook niet hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:07 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar je kan ook actie krijgen met heel andere types. Ik noem een theo, een kitty, pak zo'n heerlijke Amsterdamse marktkoopvrouw. Niet zo'n wandelende botoxreclame..
You tube filmpjes/showquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jammer ook al aan tv-programma meegedaan.
Ze solliciteren voor een bedrijfquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar je kan ook actie krijgen met heel andere types. Ik noem een theo, een kitty, pak zo'n heerlijke Amsterdamse marktkoopvrouw. Niet zo'n wandelende botoxreclame..
Zij denken dat die fanbase ook allemaal massaal gaan kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:07 schreef Lrod01 het volgende:
Weer wat nieuwe bewoners uit de kaartenbak. Heel origineel en creatief weer van de casting. Chapeau.
Ow. Gisteren lieten ze toch zien dat ze iets gingen verkopen deze week? Of reageerde ze op iets.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze solliciteren voor een bedrijf![]()
BB - Big Brother - Botox BV
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow. Gisteren lieten ze toch zien dat ze iets gingen verkopen deze week? Of reageerde ze op iets.
Ja de stagiaire suggereerde wel dat er deze week meer te doen zou zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow. Gisteren lieten ze toch zien dat ze iets gingen verkopen deze week? Of reageerde ze op iets.
50 jaar geledenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ze noemen indo's altijd pinda...
Nou......
Nu je het zegt.. even boodschappen doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ze noemen indo's altijd pinda...
Nou......
En nog 1 dus ..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Jeffrey heeft de oudere man wellicht in een reclame gespeeld.. ze zeggen onderbroekenmodel... hij komt de belgen in ieder geval bekend voor.
Dat zou weleens kunnen kloppenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:16 schreef Verity het volgende:
Mattheus: of ze gaan dikke vriendinnen zijn of het wordt dikke ruzie
Over Milena en Jane
Ga nu echt denken dat ze moeten werken......quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Jeffrey heeft de oudere man wellicht in een reclame gespeeld.. ze zeggen onderbroekenmodel... hij komt de belgen in ieder geval bekend voor.
Toch top voor zo'n vrouw.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:15 schreef zodeju het volgende:
Ik kan die hele Jane van hooligirls ook echt niet zien als bewoners voor nog geen twee dagen.....maar als directeur zou ze goed kunnen doen.
Dat hebben we nodig!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch top voor zo'n vrouw.
Die hoeft niet te wachten op een warme douche, die gaat gewoon 3 keer per dag onder de koude douche.
En die is ook niet bang om de bondjes vanavond te bespreken in de groep.
Ik volg haar idd op insta en YouTubequote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:07 schreef ben34567 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |