50 jaar geledenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ze noemen indo's altijd pinda...
Nou......
Nu je het zegt.. even boodschappen doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ze noemen indo's altijd pinda...
Nou......
En nog 1 dus ..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Jeffrey heeft de oudere man wellicht in een reclame gespeeld.. ze zeggen onderbroekenmodel... hij komt de belgen in ieder geval bekend voor.
Dat zou weleens kunnen kloppenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:16 schreef Verity het volgende:
Mattheus: of ze gaan dikke vriendinnen zijn of het wordt dikke ruzie
Over Milena en Jane
Ga nu echt denken dat ze moeten werken......quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Jeffrey heeft de oudere man wellicht in een reclame gespeeld.. ze zeggen onderbroekenmodel... hij komt de belgen in ieder geval bekend voor.
Toch top voor zo'n vrouw.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:15 schreef zodeju het volgende:
Ik kan die hele Jane van hooligirls ook echt niet zien als bewoners voor nog geen twee dagen.....maar als directeur zou ze goed kunnen doen.
Dat hebben we nodig!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch top voor zo'n vrouw.
Die hoeft niet te wachten op een warme douche, die gaat gewoon 3 keer per dag onder de koude douche.
En die is ook niet bang om de bondjes vanavond te bespreken in de groep.
Ik volg haar idd op insta en YouTubequote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:07 schreef ben34567 het volgende:
Iedereen kent blijkbaar ‘Jane Karto’ en ik voel me weer oud en niet hip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |