abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:13:30 #151
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216420800
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:08 schreef Repentless het volgende:

[..]
Neem dan leeftijd: iemand is geboren in 1994 en is nu dus 30/31 jaar. Die persoon ervaart dat echter niet zo, die vindt zelf dat 'ie in 1954 is geboren. Omdat zijn ziel toen al bestond (of iets dergelijks, ik verzin zomaar iets). Het geboortejaar op het paspoort maar aanpassen naar 1954 dan, omdat die persoon zich als zodanig identificeert? Heeft die persoon dan ook recht op AOW?
Valse vergelijking.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:14:11 #152
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216420804
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:13 schreef JAM het volgende:

[..]
Valse vergelijking.
Waarom?
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:14:59 #153
37950 JAM
pi_216420807
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:08 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
[..]
De overheid mag mensen niet anders behandelen op basis van geslacht. Dat is discriminatie. De overheid behandelt een persoon niet als man of vrouw maar gewoon als burger. Die hele sociale dimensie waar jij het over hebt heeft nul komma nul te maken met de registratie van het geslacht, wat gewoon een meetbaar feit is en niets meer dan dat. Al je oeverloze gewauwel ten spijt.
Als de overheid mensen niet anders mag behandelen op basis van hun geslacht, welke reden heeft de overheid dan om (bijvoorbeeld) expliciet in het paspoort te vermelden wat iemands geboortegeslacht is e.d.? Waarom toch die drang om mensen de mogelijkheid te ontnemen, want daar gaat het hier daadwerkelijk om, daar gewoon niet aan mee te werken en een X'je op te geven?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_216420820
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:14 schreef JAM het volgende:

[..]
Als de overheid mensen niet anders mag behandelen op basis van hun geslacht, welke reden heeft de overheid dan om (bijvoorbeeld) expliciet in het paspoort te vermelden wat iemands geboortegeslacht is e.d.?
Identificatie. Daar is een paspoort voor. Maak het jezelf toch niet zo moeilijk :)

Overigens hebben de meeste formulieren gewoon een 'Aanhef' optie, in de VS vaak 'Title' genoemd. Oh ja, en in mijn paspoort staat mijn volledige naam maar in het dagelijks leven heb ik een roepnaam. Gek he, hoe dat kan :D
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:19:06 #155
37950 JAM
pi_216420826
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:14 schreef Repentless het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat er aan iemands leeftijd e.d. (om goede redenen ook) concrete rechten en plichten vastzitten zoals inderdaad, het AOW, de leerplicht en de dienstplicht die nauw verbonden zijn met iemands leeftijd - welke objectief meetbaar is. Bij geslachtsregistratie - ja, ook het geboortegeslacht kan objectief gemeten worden, dat wil ik niet ontkennen - spelen een tal van bijzonder complexe sociale, psychologische en andere factoren een rol waarbij de vraag is: waarom moet de overheid dat vastleggen, waar moet de overheid dat vastleggen en waarom zouden mensen niet de mogelijkheid moeten hebben daar gewoon niet in mee te gaan door het befaamde 'X'-je?
pi_216420833
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:19 schreef JAM het volgende:

[..]
Omdat er aan iemands leeftijd e.d. (om goede redenen ook) concrete rechten en plichten vastzitten zoals inderdaad, het AOW, de leerplicht en de dienstplicht die nauw verbonden zijn met iemands leeftijd - welke objectief meetbaar is. Bij geslachtsregistratie - ja, ook het geboortegeslacht kan objectief gemeten worden, dat wil ik niet ontkennen - spelen een tal van bijzonder complexe sociale, psychologische en andere factoren een rol waarbij de vraag is: waarom moet de overheid dat vastleggen, waar moet de overheid dat vastleggen en waarom zouden mensen niet de mogelijkheid moeten hebben daar gewoon niet in mee te gaan door het befaamde 'X'-je?
Is je claim nu dat de X eigenlijk alleen maar staat voor 'niet van toepassing' cq 'ik wil het niet laten weten'?

PS 'geboortegeslacht' is geen woord, in het Nederlands heet dat gewoon geslacht. Of sekse. Of 'sex' in het Engels.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:22:03 #157
37950 JAM
pi_216420838
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:18 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Identificatie. Daar is een paspoort voor. Maak het jezelf toch niet zo moeilijk :)

Overigens hebben de meeste formulieren gewoon een 'Aanhef' optie, in de VS vaak 'Title' genoemd. Oh ja, en in mijn paspoort staat mijn volledige naam maar in het dagelijks leven heb ik een roepnaam. Gek he, hoe dat kan :D
Okay. Dus nu zijn we op het punt gekomen dat de overheid het geboortegeslacht in het paspoort zou moeten opnemen ter bevordering van de identificatie - dat het voor de rest dus inderdaad geen enkel nut heeft om dat ook maar ergens te registreren (hoewel ik er wel een paar kan bedenken - en dan voeg ik daar aan toe dat de gevallen waarin men terug moet grijpen op iemands geboortegeslacht om nu te bepalen of we wel te maken hebben met het persoon waarmee we denken te maken hebben als belangrijkste of reddende criterium er vrijwel geen zijn. Waar en waarom zou dat geboortegeslacht dan berhaupt nog ergens opgenomen moeten worden, waarom vraagt de overheid daar dan naar, en waarom mg ik dan niet de keuze hebben om te zeggen: 'Gaat je niets aan.'?
pi_216420852
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:22 schreef JAM het volgende:

[..]
Okay. Dus nu zijn we op het punt gekomen dat de overheid het geboortegeslacht in het paspoort zou moeten opnemen ter bevordering van de identificatie - dat het voor de rest dus inderdaad geen enkel nut heeft om dat ook maar ergens te registreren
Hoe kom je daar nou weer bij? Er bestaat ook zoiets als een geboortecertificaat. De ouders willen het ook weten. Daarnaast zijn er bepaalde situaties waar geslacht wel van belang is, denk bijvoorbeeld aan sport.

Overigens dicht je me nu ook weer een mening toe die ik niet heb uitgesproken; ik heb geen sterke mening over of geslacht geregistreerd moet worden op het paspoort ja of nee. Ik kan argumenten bedenken voor beide posities. Het punt is en blijft dat als je geslacht registreert, je geslacht moet registreren en niets anders.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:27:19 #159
37950 JAM
pi_216420876
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:24 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Er bestaat ook zoiets als een geboortecertificaat. De ouders willen het ook weten. Daarnaast zijn er bepaalde situaties waar geslacht wel van belang is, denk bijvoorbeeld aan sport.
Er zijn redenen om iemands geboortegeslacht te kennen, zoals prostaatkankeronderzoek en borstkankeronderzoek, zeker. Er zijn medische redenen daarvoor. Alle andere redenen dan die echter, die zijn noodzakelijk niet medisch of biologisch van aard en daarbij moet men gewoon kunnen zeggen: 'Gaat je allemaal geen reet aan. X.' - wat is daar nu mis mee?
pi_216420880
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:27 schreef JAM het volgende:

[..]
Er zijn redenen om iemands geboortegeslacht te kennen, zoals prostaatkankeronderzoek en borstkankeronderzoek, zeker. Er zijn medische redenen daarvoor. Alle andere redenen dan die echter, die zijn noodzakelijk niet medisch of biologisch van aard en daarbij moet men gewoon kunnen zeggen: 'Gaat je allemaal geen reet aan. X.' - wat is daar nu mis mee?
Nogmaals:

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Is je claim nu dat de X eigenlijk alleen maar staat voor 'niet van toepassing' cq 'ik wil het niet laten weten'?

PS 'geboortegeslacht' is geen woord, in het Nederlands heet dat gewoon geslacht. Of sekse. Of 'sex' in het Engels.
Daarnaast, geldt dat dan ook voor lengte en leeftijd? Of foto?
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:29:35 #161
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216420890
quote:

[..]
Stel: je hebt een professionele sportcompetitie. Gaat heel veel geld in om, de beste teams en de beste spelers verdienen het meeste geld vanwege hun prestaties. Mannen leveren over het algemeen betere prestaties, vrouwen leggen het simpelweg tegen ze af in een diecte confrontatie. Dus er is een mannen- en vrouwencompetitie.

Om aan die competitie deel te nemen, dien je officile identiteitsbewijzen te overleggen. Persoon met X-je in het paspoort is een goede sporter en wil graag prof zijn om daar bakken geld mee te verdienen. Aan welke competitie mag deze persoon deelnemen?
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:31:47 #162
37950 JAM
pi_216420904
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:29 schreef Repentless het volgende:

[..]
Stel: je hebt een professionele sportcompetitie. Gaat heel veel geld in om, de beste teams en de beste spelers verdienen het meeste geld vanwege hun prestaties. Mannen leveren over het algemeen betere prestaties, vrouwen leggen het simpelweg tegen ze af in een diecte confrontatie. Dus er is een mannen- en vrouwencompetitie.

Om aan die competitie deel te nemen, dien je officile identiteitsbewijzen te overleggen. Persoon met X-je in het paspoort is een goede sporter en wil graag prof zijn om daar bakken geld mee te verdienen. Aan welke competitie mag deze persoon deelnemen?
Dat zijn verder privaatrechtelijke instituten en dat mag die sportcompetitie lekker zelf weten. Volkomen irrelevant voor dit verhaal.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:33:59 #163
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216420911
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 13:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Zegt de persoon die moslims en de islamitische wereld overal bij betrekt en zionisme een zegen voor de regio noemt.

Helemaal van het padje af. Echt helemaal.
Van het padje af...

Ik geloof niet in een god die zij eigen creaties zo intens kan haten dat hij ze voor altijd in een vuurpoel laat martelen, waar vellen gewoon tot in alle eeuwigheid weer aangroeien zodat de pijn kan voortgaan. Let wel: niet als straf voor moord of verkrachting, nee, een Mariabeeld in huis hebben of een keer aan je piemel getrokken hebben is al voldoende om in dat oord van eeuwige marteling te geraken.

Jij?

Wie zulks gelooft moet sowieso z'n mond houden over mensenrechten en genocide.

Waarom ik ook een hekel heb aan Trump en z'n evangelicals, want die preken precies hetzelfde. Verschil is; in West-Europa hebben we al een paar decennia geen last van dat soort godsdienstwaanzinnigen en hun neiging anderen hun geloof op te leggen, al dan niet met bruut geweld of aanslagen, executies van cartoonmakers of onthoofdingen van soldaten, predikanten en leraren.

M.a.w: Bespaar me je selectieve verontwaardiging.

[ Bericht 3% gewijzigd door EttovanBelgie op 25-01-2025 01:41:41 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:36:37 #164
37950 JAM
pi_216420922
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:28 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nogmaals:
[..]
Daarnaast, geldt dat dan ook voor lengte en leeftijd? Of foto?
Als die zaken er niet toe doen, dan moet een overheid daar niet naar vragen en het ook niet vermelden. Iemands burgerlijke staat wordt ook niet meer vermeld. Ik ken de fijne greepjes niet van hoe veilig die dingen zijn in termen van vervalsing en/of welke gegevens je nu minimaal nodig zou moeten hebben om iemand correct en zonder twijfel te identificeren (zullen vast ook een hoop internationale afspraken over zijn), maar inderdaad: zo min mogelijk. Geboorteplaats kan er ook zo van af, bijvoorbeeld.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 02:33:48 #165
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216421052
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 20:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Tijd voor 4 a 5%. Maar dan wel Europese makelij.
Ik vraag mij af of de mensen die dit zo stellig roepen enig idee hebben wat zoiets allemaal teweeg brengt en wat je daarvoor allemaal moet veranderen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 25 januari 2025 @ 02:38:17 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216421064
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 21:38 schreef Hanca het volgende:
Als Trump de gastoevoer sluit heeft de EU echt een enorm, gigantisch probleem. Dan zullen we deels weer over moeten op bruinkool, maar een deel van onze industrie zal dan gewoon moeten sluiten. Zo simpel is het eigenlijk.
En de Nederlandse en ook Europese Trumpfans maar juichen, krijg daar toch een behoorlijk enorme rillingen van. Te dom om te begrijpen dat ze daar zelf last van gaan hebben en dan zullen ze wel weer een of ander complot bedenken ipv eens slim na te denken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Vis een optie? zaterdag 25 januari 2025 @ 07:09:18 #167
70532 loveli
N
pi_216421551
Waar heeft Trump precies gezegd dat hij de gastoevoer naar Europa zal sluiten?

https://oversight.house.g(...)-committee%EF%BF%BC/
crap in = crap out
pi_216421667
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 07:09 schreef loveli het volgende:
Waar heeft Trump precies gezegd dat hij de gastoevoer naar Europa zal sluiten?

https://oversight.house.g(...)-committee%EF%BF%BC/
Nergens, de gastoevoer werd als reden genoemd dat we niet zo maar terug kunnen dreigen naar Trump als hij moeilijk doet over Groenland. We zijn van ze afhankelijk. Trump kan de gaskraan dichtdraaien. Dat heeft hij idd nig niet gedaan.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_216421675
quote:

[..]
ja, ook het geboortegeslacht kan objectief gemeten worden, dat wil ik niet ontkennen
Zelfs dat niet bij iedereen, intersekse komt gewoon voor en dan kan dat helemaal niet. Gezien het standaard percentage gaat het in de VS dan al over miljoenen mensen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_216421904
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 01:18 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Identificatie, dan staat er in het paspoort van een mooi omgebouwd persoon precies het omgekeerde geslacht, elke douanier zal deze persoon niet hetzelfde behandelen omdat hun hoofd op tilt slaat. Dus hoe worden burgers dan nog hetzelfde behandelt?
pi_216422109
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 23:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Tja dat is dus niet waar. Er zijn soms 3 keuzes, man/vrouw/X. Bij de federale overheid verdwijnt die X nu. Er is geen keuze om te identificeren als transgender of wat dan ook. De meeste transgenders willen die X ook niet, die willen van man naar vrouw veranderen of andersom. Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten, maar meent er wel een zeer duidelijke mening over te kunnen deponeren. Beetje jammer wel.
Aha, dus als we jouw logica volgen doet de Trump-regering transgenders eigenlijk een plezier?

Het is niet zo ingewikkeld. Trump - en daarmee dus ook de overheid - zegt dat er maar twee genders zijn. Dat is tegen het zere been van transgenders of non-binairen, die daar anders tegenaan kijken.

Die X is natuurlijk niet voor Jan Lul in paspoorten beland. Er is een groep die zich als een X identificeert, daar zitten ook transgenders tussen.

Die X weghalen is deze groep onnodig dwarszitten. Laat die mensen toch.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216422547
Alle burgers hetzelfde behandelen, waarom wordt een transgender in het Witte Huis dan bedreigt door gop bestuurders die schuimbekkend een wc gate maakten.

En dat is pas het begin.

'A Bounty on My Head’: Congress’s First Transgender Member Faces the Trump Era
  zaterdag 25 januari 2025 @ 09:55:19 #173
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216422570
De weg naar autocratie.

twitter
`

quote:
“Inspectors general are charged with rooting out government waste, fraud, abuse and preventing misconduct,” Senator Elizabeth Warren, Democrat of Massachusetts, said in a statement. “President Trump is dismantling checks on his power and paving the way for widespread corruption.”

[ Bericht 1% gewijzigd door Perrin op 25-01-2025 10:06:06 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 25 januari 2025 @ 10:05:08 #174
38496 Perrin
pi_216422662
Niks aan de hand hoor.
twitter
pi_216422670
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 23:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Tja dat is dus niet waar. Er zijn soms 3 keuzes, man/vrouw/X. Bij de federale overheid verdwijnt die X nu. Er is geen keuze om te identificeren als transgender of wat dan ook. De meeste transgenders willen die X ook niet, die willen van man naar vrouw veranderen of andersom. Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten, maar meent er wel een zeer duidelijke mening over te kunnen deponeren. Beetje jammer wel.
Waar je aan voorbij gaat is dat volgens de nieuwe wet een transvrouw als M in het paspoort staat, en een transman als V.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Vis een optie? zaterdag 25 januari 2025 @ 10:12:16 #176
70532 loveli
N
pi_216422747
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 07:55 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nergens, de gastoevoer werd als reden genoemd dat we niet zo maar terug kunnen dreigen naar Trump als hij moeilijk doet over Groenland. We zijn van ze afhankelijk. Trump kan de gaskraan dichtdraaien. Dat heeft hij idd nig niet gedaan.
Hij heeft het ook nog niet aangekondigd of mee gedreigd. Ik ben daar voor de toekomst ook niet bang voor.

Voorlopig is hij beloftes aan het inlossen die hij wel heeft uitgesproken.
crap in = crap out
pi_216422785
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 10:12 schreef loveli het volgende:

[..]
Hij heeft het ook nog niet aangekondigd of mee gedreigd. Ik ben daar voor de toekomst ook niet bang voor.

Voorlopig is hij beloftes aan het inlossen die hij wel heeft uitgesproken.
Het is vooralsnog speculatie, maar het is natuurlijk wel een middel om zijn wil op te leggen aan Europa. En daar moeten we rekening mee houden.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 10:22:23 #178
38496 Perrin
pi_216422853
Agressie en dwang voor de landen die de VS slaafs volgen, zachte woorden voor China.

twitter
  Vis een optie? zaterdag 25 januari 2025 @ 11:08:44 #179
70532 loveli
N
pi_216423401
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 10:22 schreef Perrin het volgende:
Agressie en dwang voor de landen die de VS slaafs volgen, zachte woorden voor China.

[ x ]
De volgende tweet uit je eigen bron:
twitter

https://www.reuters.com/w(...)rces-say-2024-10-29/
crap in = crap out
pi_216423460
Opmerkelijk, McConnell stemde tegen de benoeming van Hegseth.

Het 'verzet' van deze man komt rijkelijk laat. Het is aan McConnell te danken dat Trump zich berhaupt weer verkiesbaar kon stellen.
pi_216423497
Zag net een filmpje voorbij komen van Trump die aankomt op LAX bij de gouverneur van Californi. Natuurlijk het gebruikelijke gelul van it's the biggest yet, nobody has ever seen anything like this :') maar vooral het stukje znder spraak, als Trump net uit het vliegtuig stapt, is wel mooi om te zien.

Bekijk deze YouTube-video

Vanaf 1:00. De lichaamstaal van de gouverneur spreekt boekdelen. Die van Melania trouwens ook als ze een normale beschaafde man de hand kan schudden _O-
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  Vis een optie? zaterdag 25 januari 2025 @ 11:20:28 #182
70532 loveli
N
pi_216423513
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

Het 'verzet' van deze man komt rijkelijk laat. Het is aan McConnell te danken dat Trump zich berhaupt weer verkiesbaar kon stellen.
Dat niet alleen, hij schudde na afloop de hand van een pro-oorlog democraat:
twitter
crap in = crap out
  zaterdag 25 januari 2025 @ 11:20:37 #183
38496 Perrin
pi_216423515
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 11:08 schreef loveli het volgende:

[..]
De volgende tweet uit je eigen bron:
[ x ]
https://www.reuters.com/w(...)rces-say-2024-10-29/
Inderdaad. Zachte woorden voor China.

Ondertussen onder Trump agressie en dwang voor de 'bevriende' landen (lees: landen die de ring van de VS kussen).
  zaterdag 25 januari 2025 @ 11:22:47 #184
38496 Perrin
pi_216423530
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 11:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]

Vanaf 1:00. De lichaamstaal van de gouverneur spreekt boekdelen. Die van Melania trouwens ook als ze een normale beschaafde man de hand kan schudden _O-
Dat kusje op 1:53 was ook erg hartelijk.
  Moderator zaterdag 25 januari 2025 @ 11:23:34 #185
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216423539
John Bolton komt er, nogal laat, ook achter dat hij zijn ziel aan de duivel heeft verkocht:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 25 januari 2025 @ 11:24:28 #186
38496 Perrin
pi_216423546
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
John Bolton komt er, nogal laat, ook achter dat hij zijn ziel aan de duivel heeft verkocht:
[ x ]
En dat je zonder pardon afgedankt wordt als de opperbaas je niet meer nodig heeft.
  Vis een optie? zaterdag 25 januari 2025 @ 11:26:06 #187
70532 loveli
N
pi_216423559
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 11:20 schreef Perrin het volgende:

[..]
Inderdaad. Zachte woorden voor China.

Ondertussen onder Trump agressie en dwang voor de 'bevriende' landen (lees: landen die de ring van de VS kussen).
Stop de persen! Hij bevestigt het officile standpunt van US ten opzichte van China en Taiwan:
https://www.state.gov/u-s-relations-with-taiwan/
quote:
The United States approach to Taiwan has remained consistent across decades and administrations. The United States has a longstanding one China policy, which is guided by the Taiwan Relations Act, the three U.S.-China Joint Communiques, and the Six Assurances. We oppose any unilateral changes to the status quo from either side; we do not support Taiwan independence; and we expect cross-Strait differences to be resolved by peaceful means. We continue to have an abiding interest in peace and stability across the Taiwan Strait. Consistent with the Taiwan Relations Act, the United States makes available defense articles and services as necessary to enable Taiwan to maintain a sufficient self-defense capability -– and maintains our capacity to resist any resort to force or other forms of coercion that would jeopardize the security, or the social or economic system, of Taiwan.
crap in = crap out
pi_216423564
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 11:20 schreef loveli het volgende:

[..]
[ x ]
Trump dreigt met het annexeren van gebieden, desnoods met geweld. Ook wil hij de NAVO-norm verhogen naar 5 procent van het BNP, wat voor de VS neerkomt op een budgetverhoging van 1,4 procentpunt.

Wie is er nou pro-oorlog? Het militair-industrieel complex wrijft in elk geval in z'n handen.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 11:27:20 #189
38496 Perrin
pi_216423573
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 11:26 schreef loveli het volgende:

[..]
Stop de persen! Hij bevestigt het officile standpunt van US ten opzichte van China en Taiwan:
https://www.state.gov/u-s-relations-with-taiwan/
[..]

Je plaat blijft hangen, schat.
  Moderator zaterdag 25 januari 2025 @ 11:28:32 #190
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216423586
quote:

[..]
[ x ]
:')

Heeft de "uniparty" de afgelopen tijd Panama, Groenland en Canada nog bedreigd of was dat een andere club?
  Vis een optie? zaterdag 25 januari 2025 @ 11:32:00 #191
70532 loveli
N
pi_216423617
Of Nordstream..
crap in = crap out
pi_216423661
quote:

De man haat het dat hij Trump nodig heeft want de oude GOP is het niet gelukt
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_216423683
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 11:34 schreef Rnie het volgende:
[ x ]

Zaterdag Meme-dag
Een behoorlijk contrast inderdaad. Links een persoon die in vrijheid leeft en rechts een slaaf van Trump.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_216423684
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 11:34 schreef Rnie het volgende:
[ x ]

Zaterdag Meme-dag
Word je daar warm van in je broekje, een of andere rijke snotneus?

Laat die kinderen lekker met rust, of dat nou Barron Trump is, of de koter van Harris.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 11:55:50 #195
38496 Perrin
pi_216423862
Tijd om Russisch en Chinees te leren.

twitter
  zaterdag 25 januari 2025 @ 12:01:05 #196
38496 Perrin
pi_216423909
Gezellig in DC.
twitter
  Moderator zaterdag 25 januari 2025 @ 12:05:07 #197
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216423959
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 12:01 schreef Perrin het volgende:
Gezellig in DC.
[ x ]
Die mensen zijn niet meer dan bezorgde burgers die aadacht vragen voor de prijs van eieren..
pi_216424227
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 11:55 schreef Perrin het volgende:
Tijd om Russisch en Chinees te leren.

[ x ]
Of om te leren schieten.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 12:50:12 #199
136 V.
Like tears in rain...
pi_216424387
quote:

[..]
[ x ]
Kolere, zit je lekker in je konijnenhol?
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 13:17:15 #200
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216424575
quote:

Had ook in dat boek eerder al behoorlijk naar hem uitgehaald toch?
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')