Sallyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:03 schreef Sally het volgende:
Stig weer LaPo hoor
Maar vooruit, goeie TT.
Je bent berucht.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
Doe maar weer zo
Dat sowieso.quote:
Maily x2quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Maily x2
Ja ja, nu echt een start gemaakt hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, nu echt een start gemaakt hoor
Hihiquote:
quote:
Mailyquote:
Sallyquote:
Sallyquote:
GREYSquote:
Dit....quote:
oehhh en dan lekker weekendquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit....
Wel morgen een halve dag, en vrijdag halve dag.
Lang niet gezienquote:
Nou, anders had ik na donderdag al weekendquote:
nog nooit gezienquote:
Jou gemist hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog nooit gezien![]()
![]()
was er wel
maar even niet hier
ben je al helemaal in je nieuwe huis?quote:
Maandag de sleutel gehad. Mijn vader heeft al de gaten dicht gemaakt en is nu aan het kitten. Gisteren de vloerbedekking van de trap gehaald. Schilders zijn geregeld, verhuizers ook, klusjesman moet nog wat gaten boren door de plafonds en dan zijn we een heel eind.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je al helemaal in je nieuwe huis?
of ben je daar bezig?
alle gaten dicht gemaaktquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag de sleutel gehad. Mijn vader heeft al de gaten dicht gemaakt en is nu aan het kitten. Gisteren de vloerbedekking van de trap gehaald. Schilders zijn geregeld, verhuizers ook, klusjesman moet nog wat gaten boren door de plafonds en dan zijn we een heel eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle gaten dicht gemaakt![]()
Ik maak wel een paar foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak wel een paar foto's
Ben wel benieuwd naar de foto'squote:Op woensdag 29 januari 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag de sleutel gehad. Mijn vader heeft al de gaten dicht gemaakt en is nu aan het kitten. Gisteren de vloerbedekking van de trap gehaald. Schilders zijn geregeld, verhuizers ook, klusjesman moet nog wat gaten boren door de plafonds en dan zijn we een heel eind.
Vooral een hoop geregel nuquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral een hoop geregel nu
Mancave wordt Manatticquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de foto's
Is de mancave al bijna af?
Maar het gaat an sich goed voort. Ik denk ook dat de algehele kosten mee gaan vallen.quote:
als je vader de gaatjes vultquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mancave wordt Manattic
[..]
Maar het gaat an sich goed voort. Ik denk ook dat de algehele kosten mee gaan vallen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je vader de gaatjes vult
dan scheelt dat enorm natuurlijk![]()
jij bent er ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vader is gepensioneerd huisschilder, die heeft er wel verstand van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent er ook
dus
EnormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dotjequote:
Sallyquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:33 schreef Sally het volgende:
Moggelllll![]()
![]()
![]()
![]()
Oef....
Moe nog, en mn lijf doet auww.
Hey Stigquote:
Hoe is het?quote:
Greysquote:
Mailyquote:
Amyquote:
Lovelyquote:
JKquote:
Mailyquote:
Nog een beetje stressen maar het gaatquote:
Je hebt alles al wel voor zover ingepakt etc?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog een beetje stressen maar het gaatNog minder dan 3 weken en dan gaat de verhuizing plaatsvinden
Ik ben een heel eind, maar nog niet klaarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt alles al wel voor zover ingepakt etc?
Ah dat is al bijna
Dan heb je nog wat te doenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben een heel eind, maar nog niet klaar
Gelukkig nog genoeg dozen over
Ja, ben blij als alles achter de rug is.
Behoorlijk. In principe is alles gepland. En dat scheelt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat te doen![]()
Snap ik is toch best veel geregel enz
Je motor al ingepakt?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben een heel eind, maar nog niet klaar
Gelukkig nog genoeg dozen over
Ja, ben blij als alles achter de rug is.
Die gaat als laatste.quote:
Lovelyquote:
Zitten allemaal eldersquote:
Klopt jaquote:Op maandag 10 februari 2025 08:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten allemaal elders
Mailyquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:50 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Gelukkig post jij ook hier
[..]![]()
[..]
Hullo Stiggy![]()
Meeliequote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:50 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Gelukkig post jij ook hier
[..]![]()
[..]
Hullo Stiggy![]()
Lovelyquote:
Bijna alles ingepakt!quote:
En wanneer pak je de andere 20% in?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna alles ingepakt!
Nouja, 80% ongeveer.
Heb nog anderhalve weekquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wanneer pak je de andere 20% in?
Moet te doen zijn,zelfs op de dag zelfquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb nog anderhalve week
Oh zeker. Gaat ook wel lukkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet te doen zijn,zelfs op de dag zelf
hop zo in de bakwagenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zeker. Gaat ook wel lukken
Nou, iets subtieler welquote:
*1up geluid maakt*quote:
Hey Jussiequote:
Ja redelijk, beetje gewerkt, althans papieren van het vrijwilligerswerk weer uitgezocht wat weg kan weggedaan.quote:
Dotjequote:
Ah toch nog lekker bezig geweestquote:Op zondag 16 februari 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja redelijk, beetje gewerkt, althans papieren van het vrijwilligerswerk weer uitgezocht wat weg kan weggedaan.
Alles weer netjes bij elkaar.
Een advertentie geschreven voor in de krant, zoeken een nieuwe voorzitter
Hey Stigquote:
Ja op mijn gemakje. Ben alles aan het uitzoeken, had alle papieren thuis, maar dat werd zo veel dat ik om een kast heb gevraagd. Die staat nu in de vergaderuimte. Laat alleen de belangrijke papieren thuis liggen en de rest allemaal daarnaar toe. Dus gelijk uitzoeken, kijken wat weg kan en dan de rest overbrengen.quote:
Lovelyquote:
Ik ookquote:
Het verbaast me al niet meer.quote:
Mij ook niet..maar goedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het verbaast me al niet meer.
Tsja met al die lui die op DTS haten, niet gek. Die komen er nooit, maar hebben wel van horen zeggen er een mening overquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het verbaast me al niet meer.
Koekiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
ik wordt niet gemist door krieltje
Met ze gimmickquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja met al die lui die op DTS haten, niet gek. Die komen er nooit, maar hebben wel van horen zeggen er een mening over![]()
![]()
![]()
Is lekker he, weer een beetje positiviteit in het levenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ook wel, zonnetje helpt enorm
Ja, heerlijk. Ik ga straks even douchen voor wat extra positiviteitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is lekker he, weer een beetje positiviteit in het leven
Ja hier ben ik hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik mis @:sinterklaaskapoentje
Rustquote:
Rust is wel fijn jaquote:
SLOW chatquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rust is wel fijn ja
Maar wel saai als er hier niet gepost wordt..
Waarmee?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SLOW chat
Ik ben druk helaas
En ik lees nu dat ik niet gemist werdquote:
Laatste loodjes voor de verhuizingquote:
Ik zou jou missen hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik lees nu dat ik niet gemist werd![]()
Maar ja ik was er ook niet toen het gebeurde
Komt wel goed.. alleen veel dozen weer uitpakken etcquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laatste loodjes voor de verhuizing
Ik voel de stress gewoon
[..]
Ik zou jou missen hoor
Ja, en utp kabels trekken, etcquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel goed.. alleen veel dozen weer uitpakken etc
Leuk werkje welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en utp kabels trekken, etc
Ja, heb 20m kabel en alles om ze te maken. Dus komt wel goedquote:
De kerstspullen hoeven voorlopig niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel goed.. alleen veel dozen weer uitpakken etc
Jij bent een schatjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laatste loodjes voor de verhuizing
Ik voel de stress gewoon
[..]
Ik zou jou missen hoor
Handige Stig dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, heb 20m kabel en alles om ze te maken. Dus komt wel goed
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
De kerstspullen hoeven voorlopig niet.
Ahwquote:
Nee die kunnen meteen naar zolder gebracht wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
De kerstspullen hoeven voorlopig niet.
Nou, is al even geleden dat ik zelf kabels geknipt heb. Maar dit gaat me wel lukkenquote:
Zolder wordt mijn mancavequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee die kunnen meteen naar zolder gebracht worden
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, is al even geleden dat ik zelf kabels geknipt heb. Maar dit gaat me wel lukken
Anders ff filmpje zoeken op YT hoe het moetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, is al even geleden dat ik zelf kabels geknipt heb. Maar dit gaat me wel lukken
En waar gaan de kerstspullen dan heen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolder wordt mijn mancave
Dat, en een werkende kabel meenemenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders ff filmpje zoeken op YT hoe het moet
Achter het knieschot!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waar gaan de kerstspullen dan heen?
Wat is dat nu weer?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Achter het knieschot!
Als het gaat zoals ik denk heb ik maar 1 switch nodig om kabels naar boven te laten gaan. Gat is te nauw voor meer dan 2 kabels denk ik.quote:
Ken je dat niet? Zo noemen wij het als je op zolder onder de schuine kant een opbergruimte hebt.quote:
Ah ok, nee volgens mij noemen wij Noordelingen het anders dacht ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Zo noemen wij het als je op zolder onder de schuine kant een opbergruimte hebt.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, nee volgens mij noemen wij Noordelingen het anders dacht ik
quote:
jij dacht net zoiets als een nekschotquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, nee volgens mij noemen wij Noordelingen het anders dacht ik
Zoiets vond de naam best apart er voorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
jij dacht net zoiets als een nekschot
Nou nou.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
jij dacht net zoiets als een nekschot
Ja, maar dat is niet echt opslag. Ja voor de kogel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt iemand toch ook in de knieën schieten
Hey, jij hier?quote:
Dotjequote:
Morguh Stigquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hey, jij hier?
[..]
Dotje
Ja, ik denk, ik doe eens gekquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hey, jij hier?
[..]
Dotje
Alles wel?quote:
Bwehehehe. Doen we allemaal tochquote:
Hier alles wel, daar ook?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles wel?
[..]
Bwehehehe. Doen we allemaal toch
Ja hoor. Het is bijna zover dat ik Tilburg achter me ga latenquote:
Ja daarom dus waarom zou het bij mij anders zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles wel?
[..]
Bwehehehe. Doen we allemaal toch
Preciesquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja daarom dus waarom zou het bij mij anders zijn
Dotjequote:
Ola!quote:
Hey Stigquote:
quote:
quote:
Deze mensen hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:15 schreef ToT het volgende:
Bloody hell, is het weer eens raak?Hee luitjes!
Hey UNquote:
Bolkquote:
Ik voor mij doen wel was even bij de b uren rond de klok van 5 keek en dacht ...............ga wel wat anders doen.quote:
quote:
Hey Paulquote:
Wat een rust he,quote:
Lovelyquote:
Was weer feest jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:15 schreef ToT het volgende:
Bloody hell, is het weer eens raak?Hee luitjes!
Dotjequote:
Sallyquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:10 schreef Sally het volgende:
Mmogguh
Ik draai nog even op mn andere oor.
Morguh Stigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Dotje
[..]
Sally
Haaaiiiquote:
quote:
Hoe is het? Kreeg mee dat je aan het verhuizen bent?quote:
Morgen is het zover. Vandaag nog het een en ander uit elkaar halen en loskoppelen. Dan volgende week de rest en het grofvuil weg. Woensdag schoonmaken en donderdag transport van mijn huisquote:Op zondag 23 februari 2025 09:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoe is het? Kreeg mee dat je aan het verhuizen bent?
Mooi druk dus! Succes met de verhuizing!quote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen is het zover. Vandaag nog het een en ander uit elkaar halen en loskoppelen. Dan volgende week de rest en het grofvuil weg. Woensdag schoonmaken en donderdag transport van mijn huis
Ik ben blij als dit allemaal achter de rug is
Oh, dacht dat je een nieuw huis had gekocht, maar je gaat de oude transporteren?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen is het zover. Vandaag nog het een en ander uit elkaar halen en loskoppelen. Dan volgende week de rest en het grofvuil weg. Woensdag schoonmaken en donderdag transport van mijn huis
Succes Stigquote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Succes!!! En maak foto's van vóór en na de demontage van spullen.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker gedaanquote:Op zondag 23 februari 2025 12:25 schreef maily het volgende:
[..]
Succes!!! En maak foto's van vóór en na de demontage van spullen.
Altijd handig om nogeens te kijken hoe het ook alweer in elkaar zat
Succes!quote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt wel goed!!quote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Live vanuit mijn nieuwe huis
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Felies Stiggy!!!quote:Op maandag 24 februari 2025 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Yeah, alles een beetje voorelkaar nu?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Felies Stiggy!!!
Dat je daar maar lang en gelukkig mag wonen![]()
Oude huis is sinds vandaag verkocht, en de verhuizing is achter de rug. Nu alles inrichten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeah, alles een beetje voorelkaar nu?
Lekker hoor. Straks alles op zijn plaats en dan lekker genieten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Oude huis is sinds vandaag verkocht, en de verhuizing is achter de rug. Nu alles inrichten.
Komt steeds meer schot in de zaakquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor. Straks alles op zijn plaats en dan lekker genieten.
Vroem vroemquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt steeds meer schot in de zaak
Nogmaals veel succesquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel fijnquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroem vroem![]()
Fijn toch is altijd wel weer leuk een nieuwhuis inrichten.
Ja je kijkt er zolang naar uit. En dan is het zover. Alles ingepakt alles door elkaar alles op ieuw een plaatsje geven.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Nogmaals veel succes
[..]
Lijkt me ook wel fijn
Maar hier is het wel stil hoor zinder jou.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb weer wat meer tijdquote:Op maandag 3 maart 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hier is het wel stil hoor zinder jou.
Hey Stigquote:Op maandag 3 maart 2025 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb weer wat meer tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |