Anders ff filmpje zoeken op YT hoe het moetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, is al even geleden dat ik zelf kabels geknipt heb. Maar dit gaat me wel lukken
En waar gaan de kerstspullen dan heen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolder wordt mijn mancave
Dat, en een werkende kabel meenemenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders ff filmpje zoeken op YT hoe het moet
Achter het knieschot!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waar gaan de kerstspullen dan heen?
Wat is dat nu weer?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Achter het knieschot!
Als het gaat zoals ik denk heb ik maar 1 switch nodig om kabels naar boven te laten gaan. Gat is te nauw voor meer dan 2 kabels denk ik.quote:
Ken je dat niet? Zo noemen wij het als je op zolder onder de schuine kant een opbergruimte hebt.quote:
Ah ok, nee volgens mij noemen wij Noordelingen het anders dacht ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Zo noemen wij het als je op zolder onder de schuine kant een opbergruimte hebt.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, nee volgens mij noemen wij Noordelingen het anders dacht ik
Dat weet ik dan weer nietquote:
quote:
jij dacht net zoiets als een nekschotquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, nee volgens mij noemen wij Noordelingen het anders dacht ik
Zoiets vond de naam best apart er voorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
jij dacht net zoiets als een nekschot
Nou nou.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
jij dacht net zoiets als een nekschot
Ja, maar dat is niet echt opslag. Ja voor de kogel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt iemand toch ook in de knieën schieten
Hey, jij hier?quote:
Dotjequote:
Morguh Stigquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hey, jij hier?
[..]
Dotje
Ja, ik denk, ik doe eens gekquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hey, jij hier?
[..]
Dotje
Alles wel?quote:
Bwehehehe. Doen we allemaal tochquote:
Hier alles wel, daar ook?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles wel?
[..]
Bwehehehe. Doen we allemaal toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |