Ja hier ben ik hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik mis @:sinterklaaskapoentje
Rustquote:
Rust is wel fijn jaquote:
SLOW chatquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rust is wel fijn ja
Maar wel saai als er hier niet gepost wordt..
Waarmee?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SLOW chat
Ik ben druk helaas
En ik lees nu dat ik niet gemist werdquote:
Laatste loodjes voor de verhuizingquote:
Ik zou jou missen hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik lees nu dat ik niet gemist werd![]()
Maar ja ik was er ook niet toen het gebeurde
Komt wel goed.. alleen veel dozen weer uitpakken etcquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laatste loodjes voor de verhuizing
Ik voel de stress gewoon
[..]
Ik zou jou missen hoor
Ja, en utp kabels trekken, etcquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel goed.. alleen veel dozen weer uitpakken etc
Leuk werkje welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en utp kabels trekken, etc
Ja, heb 20m kabel en alles om ze te maken. Dus komt wel goedquote:
De kerstspullen hoeven voorlopig niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel goed.. alleen veel dozen weer uitpakken etc
Jij bent een schatjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laatste loodjes voor de verhuizing
Ik voel de stress gewoon
[..]
Ik zou jou missen hoor
Handige Stig dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, heb 20m kabel en alles om ze te maken. Dus komt wel goed
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
De kerstspullen hoeven voorlopig niet.
Ahwquote:
Nee die kunnen meteen naar zolder gebracht wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
De kerstspullen hoeven voorlopig niet.
Nou, is al even geleden dat ik zelf kabels geknipt heb. Maar dit gaat me wel lukkenquote:
Zolder wordt mijn mancavequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee die kunnen meteen naar zolder gebracht worden
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, is al even geleden dat ik zelf kabels geknipt heb. Maar dit gaat me wel lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |