Succes!!! En maak foto's van vóór en na de demontage van spullen.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen is het zover. Vandaag nog het een en ander uit elkaar halen en loskoppelen. Dan volgende week de rest en het grofvuil weg. Woensdag schoonmaken en donderdag transport van mijn huis
Ik ben blij als dit allemaal achter de rug is
Zeker gedaanquote:Op zondag 23 februari 2025 12:25 schreef maily het volgende:
[..]
Succes!!! En maak foto's van vóór en na de demontage van spullen.
Altijd handig om nogeens te kijken hoe het ook alweer in elkaar zat
Succes!quote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen is het zover. Vandaag nog het een en ander uit elkaar halen en loskoppelen. Dan volgende week de rest en het grofvuil weg. Woensdag schoonmaken en donderdag transport van mijn huis
Ik ben blij als dit allemaal achter de rug is
Komt wel goed!!quote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Live vanuit mijn nieuwe huis
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Felies Stiggy!!!quote:Op maandag 24 februari 2025 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Yeah, alles een beetje voorelkaar nu?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Felies Stiggy!!!
Dat je daar maar lang en gelukkig mag wonen![]()
Oude huis is sinds vandaag verkocht, en de verhuizing is achter de rug. Nu alles inrichten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeah, alles een beetje voorelkaar nu?
Lekker hoor. Straks alles op zijn plaats en dan lekker genieten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Oude huis is sinds vandaag verkocht, en de verhuizing is achter de rug. Nu alles inrichten.
Komt steeds meer schot in de zaakquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor. Straks alles op zijn plaats en dan lekker genieten.
Vroem vroemquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt steeds meer schot in de zaak
Nogmaals veel succesquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel fijnquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroem vroem![]()
Fijn toch is altijd wel weer leuk een nieuwhuis inrichten.
Ja je kijkt er zolang naar uit. En dan is het zover. Alles ingepakt alles door elkaar alles op ieuw een plaatsje geven.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Nogmaals veel succes
[..]
Lijkt me ook wel fijn
Maar hier is het wel stil hoor zinder jou.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb weer wat meer tijdquote:Op maandag 3 maart 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hier is het wel stil hoor zinder jou.
Hey Stigquote:Op maandag 3 maart 2025 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb weer wat meer tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |